5
5
Oplichter is die gozer (Marco). Ik bracht mijn auto voor een APK met een grote beurt. krijg mijn auto gesloopt terug. Bekleding zat onder de smeer, Bobine kapot getrokken en die heb ik zelf de dag erna moeten repareren. Nu kom ik er gisteren achter dat ik de grote beurt nog steeds moet krijgen want hij heeft verder niks meer gedaan. Koste mij 199,- aan een grote beurt die niet gedaan is. plus 140,- voor een nieuwe Bobine waar deze meneer de helft (70,-) van heeft terug betaald. Achteraf blijkt ook nog eens dat mijn auto helemaal niet door de APK " die wordt uitbesteed aan een andere garage" had mogen komen. Een Oplichter is deze man met erg weinig verstand van zaken. Deze Marco moet nooit meer aan een auto sleutelen!!
Geplaatst door P. van der Heiden
op 14 dec. 2016 9:17
Reactie van autobedrijf:
Beste heer v/d Heiden, Allereerst hebben wij het hier over ruim 5 maanden geleden. Beetje laat om dit te reclameren denkt u niet ? Het bedient de eenvoud om na 5 maanden dit soort dingen te gaan roepen.......
Ik besteed de APK inderdaad uit aan een RDW erkend APK station. Als uw auto niet goedgekeurd had mogen zijn volgens u had het u vrij gestaan om direct een herkeuring aan te vragen bij de RDW ( is kosteloos). Heeft u niet gedaan daarnaast kunt u het moeilijk mij aanrekenen als u vind dat de keurmeester ( zoals u beweerd) zijn werk niet goed gedaan heeft. De grootste grap is dan wel dat u mij uitmaakt voor oplichter, als ik dat was geweest had ik uw auto laten afkeuren en u vervolgens de gepeperde rekening overhandigd...dat is namelijk de definitie van een oplichter. U heeft alleen de keuring betaald conform afspraak, dus hoe bent u dan opgelicht..
U schrijft dat ik de bobine stuk getrokken heb, ook dit is niet waar. toen u de auto mee nam liep hij perfect ( anders had u hem tenslotte nooit meegnomen). En toen u belde om te beweren dat er geen nieuwe bougies in zaten ( terwijl u de oude gezien had, net als de filters ) was ineens de bobine stuk. Maar om te zien of er wel of geen nieuwe bougies in zaten ( die er achteraf wel in bleken te zitten, net als de filters) moest de bobine eraf dus wie heeft hem dan stuk getrokken ?
Zoals toen gezegd en nu wederom gezegd laat ik mijn klanten nooit in de kou staan, ik heb u keurig de helft terug betaald voor een bobine die niet eens bij mij stuk is gegaan. Nu besef ik ook dat voor sommige ( gelukkig) uitzonderlijke mensen zelfs de beste service nog niet goed genoeg is... Ik hoop oprecht voor u dat u een garage zult vinden die wel aan uw normen kan voldoen en wens u derhalve nog veel veilige kilometers en heel veel succes met uw auto.