vergelijk, kies en maak een afspraak
JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen | Rijswijk | Den Haag |

JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen | Rijswijk | Den Haag |


SCORE UIT 238 REVIEWS

Uitstekend 10,0

Afspraak

  • 24/7 inplannen
  • Snelle reactie
  • Betrouwbaar

238 reviews geplaatst waarvan 26 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

2 van de 2
airco begeven onderweg vanuit Brabant, 30 graden buiten en morgen op vakantie met de auto ;-(
vanmorgen toch even een telefoontje gedaan naar garage Nieuwenhuijsen. we konden meteen langskomen. auto konden we achterlaten, klein half uurtje later een telefoontje met de kosten, en werkelijk 3 uur later een hele pomp vervangen. super service, vriendelijke mensen en erg behulpzaam.
echt heel blij met het resultaat.
Geplaatst door op 3 aug. 2018 15:34
1 van de 2
Probleem met slot van de achterklep, heb moeten betalen zonder dat er gerepareerd is, nu is achterklep geblokkeerd en opent niet meer. No cure, still pay.
Geplaatst door op 20 jul. 2018 14:36
Reactie van autobedrijf: Goedemiddag heer Luursema, Uw reactie verbaast ons. Uw slot van de achterklep is defect. Wij hebben geprobeerd deze gangbaar voor u te maken. Dit lukt niet. Geprobeerd een nieuw slot te bestellen, deze was niet meer leverbaar voor uw auto. Wij hebben geprobeerd deze via een sloperij te pakken te krijgen en op de onderdelenlijn gezet, zonder resultaat. U heeft gisteren de auto opgehaald omdat u zelf een gebruikt slot heeft gehaald en zou deze zelf monteren. U kreeg nu echter de achterklep helemaal niet meer open. Wij hebben net 30 minuten geleden de achterklep voor u opengemaakt, zodat u zelf weer verder kon met uw reparatie. Zonder te hoeven betalen. Derhalve begrijpen wij uw reactie totaal niet. Kijken/tijd en proberen iets voor elkaar te krijgen kost in deze wereld nou eenmaal geld. U heeft gisteren slechts €29.43 hoeven af te rekenen voor de tijd die in uw auto is gaan zitten. Met vriendelijke groet, Autoservice Nieuwenhuijsen
2 van de 2
Vandaag bougies laten vervangen. Dat gaat niet zo makkelijk bij een boxermotor, maar desondanks veel eerder klaar dan verwacht. Top! Goed te woord gestaan dor Roy.
Geplaatst door op 14 jun. 2018 14:22
2 van de 2
Perfecte service en zonder flauwekul praatjes. Eerlijke en deskundige mensen. Denken met je mee en geven eerlijk advies. Vervangend vervoer geen probleem. Eindelijk weer een garage waar ik graag weer terugkom al is het maar voor een achterruitwisserblad waar voor mijn auto moeilijk aan te komen is. Zij hebben die dus wel (Alfa 159 sportwagon). Auto wordt echt schoon teruggegeven. Naar een Dealergarage?...echt niet! Een garage zoals het hoort waarbij de klant centraal staat! Ik raad deze garage bij iedereen aan.
Geplaatst door op 28 jan. 2018 15:04
2 van de 2
er werdt mij een goede technisch begrijpbare uitleg gegeven over eventuele gevolg schade als ik niet de oliepomp zou laten vervangen. na de reparatie werdt de auto netjes schoon opgeleverd
Geplaatst door op 25 jan. 2018 9:38
2 van de 2
Ik had vanaf aanschaf van mijn auto problemen met foutmeldingen. De auto was diverse keren terug naar de dealer geweest maar de fout bleef. Uiteindelijk bij deze garage achtergelaten en zij hebben de fout gevonden en opgelost. De auto rijd weer zoals het zou moeten.
Geplaatst door op 13 nov. 2017 8:38
2 van de 2
Net geweest voor een reperatie bleek ook het bandje een schroef in te zitten (kosteloos een prop in geschoten) prima service en dit al jaren tevreden klant.
Geplaatst door op 10 nov. 2017 16:47
2 van de 2
Zonder afspraak toch direct geholpen Top!
Geplaatst door op 29 sep. 2017 15:48
2 van de 2
Problemen met de gas installatie, ging op willekeurige momenten over naar benzine omdat systeem "dacht" dat het gas op was. Na onderzoek werd ik gebeld met resultaat van onderzoek en werden opties aangeboden om tot een werkende oplossing te komen aangezien er meerdere meldingen waren. Storing op injector en gasdruk te laag, en kans dat computer storingen geeft i.v.m. eerdere slechte aarding. Uitgelegd werd dat gasdruk te laag ook gegeven wordt als de tank nagenoeg of geheel leeg gereden is en dat deze melding blijft hangen. De storing op injector veroorzaakt ook het gedrag. In overleg besloten om te starten met de injectoren, mochten deze toch niet de aanleiding zijn dan werd aangeboden om de oude terug te plaatsen en mogelijke oorzaak dan in een computerstoring te zoeken. Na vervangen van de injectoren bleek na 1 dag dat DIT het duidelijk niet was, met een nagenoeg volle tank kwam wederom de melding geen gas meer en werd overgeschakeld naar benzine. Gelijk terug naar de garage. Daar werd te lage gasdruk geconstateerd en is gelijk, ondanks drukte, de gasdruk regelaar vervangen en de druk opnieuw, ietsje hoger, afgesteld. Daarna geen problemen meer gehad. Uit service oogpunt besloot men de nieuwe later geplaatste drukregelaar en afstelling niet in rekening te brengen. Zelf heb ik besloten om de nieuwe injectoren te laten zitten, een storingmelding komt immer niet voor niets.
Geplaatst door op 9 aug. 2017 12:42
2 van de 2
Op mijn Mazda mx 5 II nbfl begon het motormanagementlampje te branden. De garage heeft onmiddellijk ,ondanks de werkdruk op dat moment , de auto uitgelezen , diagnose vastgesteld, onderdelen besteld en na ontvangst deze vrijwel meteen vervangen. Storing is verholpen , snel en vakkundig. Tegen een bodemprijs. Bij James Autoservice Nieuwenhuijsen in Rijswijk wordt ik een vaste klant !
Geplaatst door op 3 aug. 2017 11:54

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 238 reviews
. (236 positiefen2 negatief

Garagehouder

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >