vergelijk, kies en maak een afspraak

20 reviews geplaatst waarvan 2 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

5 5
PAS OP BIJ DEZE AUTO! https://www.servamobility.nl/voorraad/volvo/v70/2-5t-momentum-trekhaak-xenon-35087791. Wij hebben deze Volvo V70 met kentekennummer 89-GBL-2 op 05-05-2023 gekocht voor €7900,00 bij Volvo Serva Amersfoort als familie auto maar hebben hem na drie maanden weg moeten doen omdat er allerlei problemen mee bleken te zijn. De Volvo dealer in Amersfoort had ons verzekerd dat de auto in goede staat was en hij geïnspecteerd was. Naast enige ouderdomseigenschappen, wat ook te verwachten is met de kilometerstand, was de auto geheel in orde werd ons verteld. Echter kwamen er na enige weken enkele tekenen van gebreken naar voren, dus hebben wij hem aangeboden voor een aankoopkeuring bij een andere Volvo dealer. Daaruit kwam naar voren dat er nog zo’n €2300,00 aan reparaties vereist waren, mocht u het keuringsrapport willen inzien kan dit hier: https://drive.google.com/file/d/1VwkVSCkhzSwArwnWvzOb_-Zqv2wmC4fc/view?usp=sharing. De Volvo dealer in Amersfoort wou slechts enkele van de reparaties uitvoeren en verlangde dat wij daarvan 50% van zouden betalen. Uiteindelijk hebben wij de auto terugverkocht aan hen voor €7250,00. Zij hebben de auto vrij snel daarna weer te koop aangeboden voor dezelfde €7900,00. Vertrouw deze Volvo dealer dus niet, ze willen u een slechte auto verkopen!
Geplaatst door op 17 aug. 2023 15:38
5 5
Bedrijf reageert structureel niet terug
“ Ik was op zoek naar een bijna nieuwe XC 60. Via de website. Serva Amersfoort kun je mailen om je interesse te tonen voor een bepaalde uitvoering. Ik heb dit vier keer gedaan, vier keer heb ik een bevestiging ontvangen en vervolgens heeft het bedrijf geen enkele keer gereageerd. Vervolgens heb ik de afdeling verkoop hierover gebeld. Verkoper vermoedde een systeemfout. Ok, dan kan gebeuren . De afgelopen week maar weer geprobeerd en yes ze belde terug. Ik was net te laat, maar ik belde direct terug op het nummer die mij belde. Bedrijf had geen idee wie mij gebeld had, maar ik zou teruggebeld worden door de afdeling verkoop! Wat denk je? Ze hebben niet teruggebeld. Ik heb ze vervolgens weer gemaild, en ? ……..niet gereageerd. Na zes weken , niets bereikt. Wat een bedrijf.!

Vervolg 30 juni:
Ik heb besloten met de afdeling verkoop van het bedrijf te bellen, met de vraag wat er toch aan de hand is. Heel rustig vertelde ik de verkoper mijn relaas.
Hij onderbrak me en zei: “ zeg maar welke u auto u wilt, we zijn hartstikke druk, en we kunnen het met zeven man niet aan” . Met andere woorden” zeik niet zo man” .
Ik heb toen gezegd dat dit duidelijke taal was, en heb de verbinding verbroken.
Geplaatst door op 30 jun. 2023 21:06
5 5
Bij Serva Amersfoort onvriendelijk bejegend door dame Ad balie. Bovendien is de helft van de dingen niet uitgevoerd. Sproeivloeistof niet bijgevuld, bandenspanning geeft nog een melding, onderhoudsmelding staat nog aan. Vroeger hier ook geweest; ook toen al slechte ervaring met de service hier. Het lijkt wel onverschilligheid; klanten komen toch wel... Een mysteryguest onderzoek zou een mooie spiegel zijn voor dit bedrijf.
Geplaatst door op 6 jul. 2019 22:10
5 5
Ze verkopen een auto waar je voor komt onder je neus aan een ander, geven foutieve informatie en als er gevraagd wordt of er vooraf betaald moet worden zeggen ze eerst dat dat niet hoeft, maar vervolgens krikg je de auto niet mee.
Geplaatst door op 24 apr. 2019 8:12
5 5
Al meer dan 10 jaar mijn garage en altijd perfecte service ennwerk+aardige mensen!
Geplaatst door op 22 mrt. 2018 16:49
5 5
Altijd netjes geholpen met goede prijzen! Prima personeel en goede kwaliteit.
Geplaatst door op 16 nov. 2017 8:32
5 5
Rond geshopped voor een nieuwe auto. En bij Serva Amersfoort de beste inruil. De service was tot nog toe hartstikke goed en van arrogantie heb ik niets gemerkt. Juist supervriendelijk en gastvrij. Bij andere garages was de inruil in de meeste gevallen een lachertje, op een enkele na maar hier voelde het gewoon goed.. Alle afspraken omtrent de nieuwe S90 zijn nagekomen. De matjes de shutters, ook het thuiskom setje was vervangen voor een thuiskomertje omdat ik personenvervoer doe en aan zo een setje niets heb. Bij aflevering kwam onze verkoper terug van zijn vakantie om de auto met een flesje wijn over te dragen.
We zullen zien hoe het vervolg gaat, de tijd zal het leren, maar ik heb zelfs gevraagd waar het addertje onder het gras zit omdat hun servicegerichtheid bij mij ongekend is. We gaan nu zien of de afspraken omtrent servicebeurten net zo fijn worden afgehandelt als de koopt (vervangend vervoer enzo) maar zoals het nu is gegaan kan ik alleen maar een tien met een griffel geven voor zoveel aandacht, professionaliteit en gastvrijheid. Wordt vervolgt. Bedankt Serva.
Geplaatst door op 6 jun. 2017 16:53
5 5
Top Garage en zeer tevreden over de service en alles ,heb hier een auto gekocht en is tot aan de puntjes naar gekeken ,zelfs kreeg een volle tank mee ,en nog altijd staan ze je netjes te woord
bedankt Hugo en de team
Geplaatst door op 15 jan. 2017 19:34
5 5
Ik heb in mijn leven al vele nieuwe of jonge auto's gereden en dacht er 1 jaar geleden goed aan te doen om een nieuwe Volvo V40 D3 cross country te kopen. Ik was zo trots als een pauw maar merkte al gauw dat niet alleen Volvo maar ook de garage steken liet vallen. Het begon allemaal dat ik tijdens de zomervakantie merkte dat de onderste koelwaterslang niet vast zat. Gewoon niet goed gemonteerd, de auto was toen net 3 weken oud. Na de vakantie heb ik dit meteen laten verhelpen. Een paar weken later begon de klimaatcontrole ineens vreemd te doen. Ik had hem standaard op 20 graden staan. Het was immers nog zomer en warm buiten. Na het starten van de auto en een paar kilometer gereden te hebben begon het vreselijk warm te worden in de auto. Wat ik ook deed, de temperatuur naar low verdraaien ... het hielp niet . Er bleef loei hete lucht uit de roosters komen, daarnaast stond de blower op volle kracht te draaien en wilde niet naar een lagere stand en dit alles bij buitentemperaturen van meer als 25 graden!!!!
eenmaal thuisgekomen besloot ik hiermee snel naar de garage te gaan maar toen ik de auto opnieuw startte deed alles weer normaal. 2 weken later had ik hetzelfde en toen heb ik de auto gestopt en opnieuw gestart.... het probleem was weer weg. Bij een later garage bezoek werd de fout gereset en kreeg ik te horen dat als het weer voorkwam ik terug moest komen. Toen de winter begon was ik benieuwd naar de werking van de Quick Heator. Dit is een elektrisch verwarmingselement die de koude lucht van de ventilatie rooster voor verwarmt en het interieur instroomt. De auto's met dieselmotor hebben dit standaard omdat de dieselmotoren na de koude start niet snel op temperatuur zijn. Ik heb hierover geklaagd bij de Volvo garage maar die antwoord standaard......"we hebben hem aan de computer gehangen maar we hebben niets gevonden" en daar kan je het dan maar mee doen. Nu is het weer winter en ik krijg nog steeds geen warme lucht uit de rooster na het starten. Ook niet bij temperaturen van een paar graden vorst!!!! het werkt gewoon niet!!!! Pas als de motor warm wordt krijg ik warme lucht. Eerder niet! Ik had in het voorjaar een parkeerschade die niet door mij was veroorzaakt en deze werd door de garage snel verholpen. Het leek allemaal in 1e instantie goed te zijn maar na een paar dagen merkte ik dat als de zon op het plaatwerk scheen deze vreemde poetssporen in de vernis lak liet zien. Dit was met wassen of poetsen niet weg te krijgen. Dus ik terug naar de garage. Ik kreeg een leenauto mee en na een paar dagen de auto weer terug. De auto was gewassen en zag er blinkend zwart uit. Iets te zwart want ik heb een metallic zwarte lak. Deze metallic uitstraling was niet meer te zien en ik kreeg het gevoel dat de auto in de was was gezet. Na een week regen en de auto gewassen te hebben zag ik in de volle zon nog steeds dezelfde afwijkende poets vegen terug komen in de vernis lak. De auto was niet opnieuw gerepareerd maar gewoon in de was gezet om de poets vegen te verhullen!!!! Ik heb de wagen terug gebracht en hierover geklaagd. Ter ondersteuning foto's toegestuurd en ook een video over de parkeersensoren toe gestuurd. De parkeersensoren gingen namelijk af tijdens het rijden bij regen in de file. Ik had dit eerder aangegeven maar ook toen weer werd er gezegd..... "we hebben hem aan de computer gehangen maar niets gevonden!!!!" ...... Afijn toen ik de wagen terug bracht voor de reparatie aan de lak en de sensoren heb ik ook nog even verteld dat de rubbers van 2 van de 4 portieren rare afvlakking in het rubber vertoonden die niet normaal waren en dus niet goed afdichten. Na een paar dagen kreeg ik de auto weer terug. Ditmaal was de schade wel goed gerepareerd, de parkeersensor vervangen en de rubbers ook. De parkeersensoren gaan soms nog wel eens af zonder reden maar het gebeurd eerlijk gezegd nu niet vaak meer. Storend is wel dat de Quick Heator niet werkt bij vorst. Daarnaast begint de auto in de 3e versnelling te horten met zachtjes rijden (50 km per uur) in de file. Nu is het weer weg maar ik heb er minstens 2 of 3 weken last van gehad. In het algemeen kan ik zeggen dat ik nog nooit een auto heb gehad waar ik zo vaak bij de garage ben geweest vanwege storingen die ik bij een auto van ruim €40.000,- niet verwacht. Het merk Volvo is zware tegenvaller wat kwaliteit betreft maar ook de garage met standaard uitdrukkingen zoals .... we hebben hem aan de computer gehangen maar niets gevonden...... Dit soort uitspraken doen mij mijn bloed koken!!!! Kortom.......ik heb het vertrouwen in Volvo verloren maar ook in n de garage. De laatste keer heb ik wel heel veel moeite moeten doen om de garage te overtuigen van het feit dat er dingen mis zijn. Dit zou niet nodig moeten zijn en zegt veel over hun werkwijze! Oja.. als je meer info over de productie problemen bij Volvo wilt lezen ... lees dan het artikel in autointernational. Fabrikage problemen blijven bij Volvo. Dit geeft weinig vertrouwen voor de toekomst van Volvo en hun kwaliteit.
Geplaatst door op 25 dec. 2016 12:49
5 5
Onlangs bij Serva een occasion gekocht. Een 5 jaar oude Volvo S60. Ik kwam toevallig bij Serva uit na een uitgebreide zoektocht op internet en zijn hadden het exemplaar staan dat aan mijn eisen voldeed. Na 's morgens gebeld te hebben of ze de wagen nog hadden staan, gaf ik aan dat ik in de middag langs zou komen. Bij aankomst werd ik keurig netjes ontvangen vertelde dat ik voor de S60 kwam kijken. Ze hadden de wagen klaar staan met groene platen erop en ik kreeg gelijk de sleutel in handen. "Neem er maar de tijd voor en veel plezier meneer". Bij de proefrit vond ik de wagen niet fijn sturen door de (te) grote velgen met (te) brede banden ondanks dat het wel originele optionele velgen waren. Verder was er niets op aan te merken. Bij terugkomst aangegeven dat de wielen me niet bevielen en veel stoeprandschade hadden en mijn voorkeur uitging naar kleinere wielen. Dat was geen enkel probleem en kon geregeld worden. Ze zouden ze omwisselen met die wielen van een andere occasion. Bij onderhandeling over de prijs bleek de wagen net die week € 2000,- in prijs gedaald te zijn. Die kon ik dus gelijk in m'n zak steken. Inruil van mijn oude auto ging zoals verwacht tegen handelsprijs met een beetje extra en was beter dan ik tot dusverre bij andere bedrijven geboden had gekregen.

Ik zou de wagen met beurt volgens schema afgeleverd krijgen, een half jaar garantie, 4 andere wielen en nog een trekhaak (catalogus prijs -25%). Een week later zouden ze de wagen klaar hebben staan.

Een week later ging ik de wagen ophalen, stond keurig gepoetst klaar met de wielen die ik had uitgezocht. Bleek dat daar voor de netheid maar gelijk 4 nieuwe banden op waren gelegd. Ondanks dat de wagen nog 10.000 km voor de grote beurt zat, hadden ze de wagen wel een grote beurt gegeven, en ondanks dat de apk nog meer dan een half jaar geldig was, nieuwe apk erop. Later bleek dat ze ook gelijk maar de remblokken en schijven voor hadden vervangen. Vanwege de trekhaak hadden ze ook gelijk een kentekenplaat voor de aanhanger in de kofferbak gelegd. Bji aflevering kreeg ik nog een kistje wijn mee. Al met al ben ik dus zeer tevreden over mijn aanschaf bij Serva. Keurig netjes geholpen, een hele nette prijs betaald en boven verwachting meer dan compleet afgeleverd.
Geplaatst door op 18 dec. 2016 11:50

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 20 reviews
. (8 positiefen12 negatief

< 1 2 >