vergelijk, kies en maak een afspraak

1 review geplaatst

Review dit bedrijf!

1 van de 2
11 augustus 2016 een Rode Bmw e92 gekocht bij Zwanenburg Auto's. Hier ook 6 maanden garantie bij gekocht. Tijdens verkoop van de auto waren er zeer mooie praatjes. Als er iets is gaan we het proberen op te lossen. Dit is voor ons ook de laatste keer dat er mooie praatjes zijn geweest. Binnen een maand begonnen de problemen... de auto begon te stotteren en de motormanagement lampje begon soms zelfs te branden en de motor viel uit.

Meteen gebeld met de garage en we moesten de auto achterlaten. Uiteindelijk bleek er een overslag in cilinder 3 te zitten en zijn de bougies vervangen.

Enkele weken later begonnen de problemen heftiger te worden en zijn we weer terug gegaan omdat de parkeersensoren het ook niet deden. Zij zouden de auto naar de dealer brengen. Probleem van de sensoren bleek onze eigen schuld en qua motorisch hebben ze toen niks kunnen vinden(zeiden ze).

Problemen bleven aanhouden en weer gingen wij vanaf Amsterdam naar Gouda en daar hebben ze ter plekke de auto uitgelezen daaruit kwam dat de NOX sensor defect was. Deze is uiteindelijk vervangen. Waarna de problemen wat lichter zijn geworden. Echter blijft de auto haperen.

Dit is ook het moment dat zwanenburg auto's moeilijk begon te doen. Wij waren uiteindelijk met alles helemaal klaar dat we de bovag hebben ingeschakeld. Dit heeft uiteindelijk niet tot veel geleid en we hebben het heft weer in eigen handen genomen.

Onlangs weer naar Gouda geweest en samen met hun monteur naar de plaatselijke bmw dealer geweest. Daar hebben ze de auto uitgelezen waar niks is uitgekomen. De monteur heeft duidelijk aangegeven dat met deze problemen de bobines en de injectoren nagekeken moeten worden.

Echter vinden de grote bazen van zwanenburg auto's dat er bij het uitlezen niks is gekomen dus wordt er van hun kant uit niks ondernomen. Dit terwijl de garantieperiode nog niet is afgelopen. Ze laten ons zitten met een auto die een motorisch defect heeft in de garantieperiode.

Niet alle problemen van een auto komen naar boven met uitlezen, maar waarschijnlijk (willen) zij dit niet begrijpen

Verder heb ik zelf contact gehad met bmw Amsterdam en heb ik de hele situatie uitgelegd. 1e wat zij aangaven was dat de NOX sensor defect gaat aan de hand van een ander probleem wat dus uitgezocht zou moeten worden. Verder gaven ze aan dat niet alle info van BMW Gouda correct was en dat hier waarschijnlijk vriendjespolitiek was.

Al met al moet ik zeggen dat hun monteur Hans zijn best heeft gedaan voor ons.

Voor de rest voelen wij ons opgelicht door Zwanenburg auto's.

Vandaar ook deze recensie zodat men wat langer nadenkt voor ze hier een auto kopen.

BEWARE!
Geplaatst door op 13 jan. 2017 16:15

Review dit bedrijf!

1 review
. (0 positiefen1 negatief