Kelvinstraat 2, 6902PW Zevenaar
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Ik heb gister een Fiat 500 gekocht bij Herwers in Zevenaar. Ben een zeer tevreden klant. Alles is netjes gedaan en goed afgeleverd. Super vriendelijke verkoper, komt afspraken na en neemt de tijd. Je word goed geadviseerd, voor ons bleek dat dit bedrijf geen geheimen heeft. Een goed eerlijk en deskundig bedrijf die weet waar het om draait. Een zeer betrouwbaar bedrijf met keurige medewerkers. Top bedrijf! Bedankt Herwers voor de heerlijke auto en taart die je aan ons hebt geleverd.
Handige begrippen/woordenlijst als u de auto voor apk/beurt naar nissan herwers brengt: 1. Moeten = advies en niet noodzakelijk. Bij bespreking vooraf gebruiken de medewerkers 'moeten' vervangen worden, waardoor je als leek denkt dat het betreffende onderdeel dus echt aan vervanging toe is, kapot is enzo. Maar vraag door, want het kunnen interne richtlijnen zijn. Bougies moeten elke 3 jaar vervangen worden, is zo interne richtlijn. Maar zegt niets over de staat waarin uw bougies zich bevinden. Doorvragen en doorvragen is dus het advies. 2. Aantal = 2. Wanneer wordt gezegd dat als u kiest voor deze optie, het onderdeel een paar jaar weer kan meegaan, neem dat heel letterlijk. Een paar jaar is bij Herwers 2 jaar. Heb dit nu 2x meegemaakt met keuze reparatie van hetzelfde onderdeel en de medewerker legt later met een glimlach uit dat een paar, ook 2 jaar inhoud. Dat het dan financieel voordeliger was geweest om de andere optie te kiezen, wordt erkend, maar ze hebben de juiste keuze voorgelegd want een paar is ook 2. En we zijn grammaticaal uitgepraat. En tenslotte nog: - let op want het is fascinerend hoe op de offerte staat wat je telefonisch heb besproken voor de keuring/onderhoud (in mijn geval auto moet heel goed worden bekeken en gemaakt) terwijl ik de afspraak online had gemaakt. - let op dat de juiste auto als uitgangspunt bij offerte wordt genomen. Bij mij moest de airco worden schoongemaakt en bekeken. Knap, aangezien mijn nissan uit 1997 geen airco heeft. Scherp blijven dus. - en als laatste, eventuele ontwikkelpunten voor het bedrijf bespreekbaar maken en terugkoppelen aan nissan nederland, heeft geen zin, dus bespaar de energie en ergenis. Nissan nederland gaf aan dat het allemaal ligt aan communicatie en dat de klant het dam verkeerd begrijpt. Je moet ook beseffen dat het automonteurs zijn en geen communicatiemedewerkers. Dus het werkwoord moeten is inderdaad niet handig, maar je kan als consument wel inschatten dat moeten een advies is en geen noodzakelijke actie.