vergelijk, kies en maak een afspraak

5 reviews geplaatst waarvan 2 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

1 van de 2
Nooit meer!

Zeer slechte ervaring, voor de tweede maal wordt de auto afgekeurd op nu wordt aangegeven , een defecte mistlamp.
Eerder was de achterlamp een afkeurpunt. Gezien de auto om 9:00 u gebracht op afspraak, om 10:30 u nog niet klaar was( we hebben het nog steeds over een keuring) kon ik gezien mijn afspraken niet langer wachten en er was ook geen tijd om de auto eerder te zien dan de herkeuringsafspraak 1 dag voor afloop van de APK.

Bij de tweede keuring wederom een uur wachten, wordt er zonder overleg de auto buiten gezet en wordt er aangegeven dat het niet in orde is, de lamp is kapot. Op mijn vraag of er 1 of 2 mistlampen waren en ik aangaf dat de lampen vervangen waren, was het antwoord, dat er geen enkele twijfel was over de keurmeester zijn expertise. De mistlamp is kapot. Geen enkele poging om het mistlampje aan te raken van de monteur, geen voorstel tot ''vervanging'', even proberen, niks nada service of meedenken.

En dat is opmerkelijk gezien in 2021 ook bij de APK wél de moeite was genomen een kentekenlampje te vervangen. Op basis van deze service weer bij Jongerius aangeklopt. Gezien het feit dat ik nu 2x 2 uur heb moeten wachten en nu weer met een afgekeurde auto zou zitten op basis van een lampje, bood ik aan de auto maar te houden . Hierop deed de verkoper een bod van € 100.
Toen ik de andere verkoper aansprak of dit schofferende gedrag, zei ook hij; tja mevrouw u wilde hem eerst laten staan, dus € 100 is een goed bod. Echter blijkt het lampje buiten wel degelijk te werken, toen ik mijn man belde en hij vanuit zijn werk binnen 15 minuten op locatie was en 1x aan de lamp draaien en voila, doet het gewoon. Naar binnen gelopen om aan te geven dat de lamp wel degelijk werkte.

De enige zorg die Jongerius had is of ik de 2 keuringen wel wilde betalen of misschien nog voor een derde x terug zou komen. Dat lijkt me lastig als de APK de volgende dag zou aflopen.

Na indienen van een klacht wordt er geen excuus aangeboden voor het clowneske gedrag van de medewerkers en wordt mijn claim om de APK kosten voor de tweede kering terug te betalen, afgewezen.
Geplaatst door op 2 jul. 2022 12:06
1 van de 2
Jongerius brengt 750 euro in rekening voor diensten die niet zijn uitgevoerd. Hij erkent dat, maar weigert het bedrag terug te betalen.
Geplaatst door op 14 okt. 2021 8:35
2 van de 2
prima bedrijf, klantvriendelijk en goed
Geplaatst door op 31 aug. 2011 15:35

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 5 reviews
. (3 positiefen2 negatief