5
5
11-03-2024 heb ik mijn Opel Astra gebracht naar garage bedrijf gemmink voor een versnellingsbak revisie en een nieuwe koppeling set.
De auto ben ik een klein weekje kwijt geweest wat niet raar is voor deze reparatie.
De prijs zou maximaal 1400 euro zijn en mogelijk minder en ik ben daar mee akkoord gegaan, echter toen ik de auto op 15-03-2024
Weer kon ophalen was het bedrag van 1400 naar 1700 verhoogd. Volgends meneer kwam dit door het uitlijnen van de auto en een duurdere versie van de koppeling. Meneer heeft mij niet gebeld of laten weten dat de reparatie duurder uit zou vallen dan afgesproken, dus ik stond met een bek vol tanden toen ik de factuur voor me zag.
Toch leek de Opel goed te zijn en reed weer als nieuw, ik hoorde ik een raar geluid vanuit de versnellingsbak en ben terug gegaan om te vragen hoe of wat het kon zijn.
Ook was de auto uitgelijnd en stond mijn stuur niet recht en trok de auto tijdens rechtdoor rijden naar 1 kant.
Meneer gaf aan dat het geluid wat ik hoorde inderdaad uit de versnellingsbak kwam en wilde het onder garantie opnieuw repareren en zou dan de auto ook opnieuw uitlijnen. Ik kon de auto dan 8-04-2024 opnieuw brengen.
10-04-2024 kon ik de auto weer ophalen, na meneer te hebben gevraagd of alles goed was gegaan en of hij nog wat was tegen gekomen zei meneer dat alles goed was en de auto weer de weg op kon. Toen ik instapte kwam ik er achter dat de radio in de auto niet meer aanging, deze deed het wel toen ik de auto bracht. Dit is natuurlijk wel apart want meneer heeft meerdere bedrading los moeten maken om de versnellingsbak te kunnen demonteren.( is mij verteld door een Opel dealer) Na dat ik dit aangaf aan meneer de monteur kwam die met een gekke vergelijking dat als een loodgieter onder garantie je keuken kraan repareert en je douche kop dan opeens begint te lekken hij dit niet hoeft te repareren… een beetje een rare vergelijking als je het mij vraagt maar goed. Ik zit nu na 1700 euro te hebben betaald en 8 dagen zonder auto met een kapotte radio. meneer wilt de radio wel repareren maar dan stuurt die ook meteen een factuur van de radio reparatie, want volgends meneer hoeft hij iets wat tijdens zijn reparatie kapot gaat niet te repareren.
Mij ben je zeker kwijt als klant en de manier hoe er wordt omgegaan met klanten na een fout van het bedrijf zelf is echt belachelijk. Ik kom hier nooit meer terug en zal niemand dit bedrijf aanbevelen.
Geplaatst door N. Pronk
op 10 apr. 2024 20:28