vergelijk, kies en maak een afspraak

3 reviews geplaatst

Review dit bedrijf!

1 van de 2
Bij koop van een auto verliep het contact stroef, weinig klantvriendelijk. Uiteindelijk werd de levering afgezegd (koop al gesloten!) omdat er teveel mis was met de auto. Graag voortaan vooraf zelf beter onderzoek verrichten.
Geplaatst door op 8 jun. 2022 19:37
1 van de 2
Via de leasemaatschappij heb ik voor de bedrijfsauto een 1e onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij autobedrijf Daatselaar (James Autoservice), Sillicumweg 95 in Amersfoort.
In het leasecontract is opgenomen dat ik een vervangende auto kan krijgen om thuis te komen. Nu verwacht ik van een vervangende auto niet dat deze gloednieuw is, en ook niet dat ie exact het merk/model is van de auto die ik breng (Toyota Corolla, 1 jaar oud). Maar ik verwacht óók niet een auto:
- die 11 jaar oud is en veel te klein (verschil Toyota Corolla stationcar van 1 jr oud en Mitsubishi Colt hatchback van 11 jaar oud is veel te groot),
- die in het rijden aanvoelt alsof deze in geen jaren een onderhoudsbeurt heeft gehad,
- waarvan de onderdelen los in de auto liggen, ook van de vervangende auto zelf,
- waarin gerookt wordt (wat is rookstank vies zeg, trouwens in de showroom hangt diezelfde rooklucht ook al is dat wel minder dan in de auto, medewerker rookt gewoon achter de balie!),
- waarin geen raamtrekker aanwezig is (veel condens in de auto, moest met mijn mouw ruit schoonvegen!),
- die heel erg vies is, zowel binnen als buiten, en vooral bekleding en ramen, ook aansteker en papierafval/bonnen aangetroffen,
- waarvan de stoel aanvoelde alsof deze vochtig was,
- waarvan ik een kwartier flink heb staan krabben om de ruiten ijsvrij te maken,
- en waarin geen beveiligsattributen aanwezig waren (o.a. Livehammer, brandblusser, gevarendriehoek niet gezien).
Nogmaals, ik verwacht geen gloednieuwe of exact dezelfde auto, maar het boodschappenautootje van de zaak is het andere uiterste! Niet servicegericht! Heel slecht visitekaartje van dit bedrijf.
Ik weet niet of de onderhoudsbeurt goed uitgevoerd is, ik ga er maar vanuit dat het goed gedaan is. Maar op deze manier geeft het in ieder geval niet heel erg veel vertrouwen.

P.S.: omdat het een leaseauto betreft, heb ik persoonlijk niets te maken met de kosten, dus verhouding prijs/kwaliteit weet ik niet, maar de rubriek is verplicht. Als je overigens logisch nadenkt, zal dat waarschijnlijk niet goed zijn.
Geplaatst door op 22 nov. 2021 15:46
1 van de 2
In 2013 een auto gekocht met iets meer dan 21.000 km op de teller.
In 2017 problemen met mijn distributie ketting waarbij men zegt dat ze in principe levenslang mee gaat en nagenoeg onderhoudsvrij is.
Bij 79.000 km geeft deze problemen.
Verzocht voor een coulance regeling gezien dit probleem.
Ik ben geen skoda dealer en ik verkoop alleen auto's en dat is niet mijn probleem.
Mijn rechtbijstand heeft aanbod gedaan om 50/50 te delen qua kosten, maar ook hier ziet de desbetreffende garage houder geen heil in..want het is niet mijn probleem en de kettingen zijn een bekend probleem en ik hoef daar niet voor op te draaien, mede omdat ik geen skoda dealer ben.
Geplaatst door op 16 jan. 2018 15:42

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 3 reviews
. (0 positiefen3 negatief