5
5
Ongeloof, auto naar deze zogenoemde Peugeot Specialist laten afslepen door de ANWB, Nol van Nugten had het te druk en kampte met onderbezetting. Een volledige dag gewacht op een diagnose, (tik in het motorblok) Het enige aanbod een leenauto voor minimaal 5-7 dagen tegen een huurprijs van €35,-- p.d. Weet u al meer van de auto, allemaal vermoedens maar niets concreets, tsja afwachten tot na de vakantie en dan nog niet weten hoe lang deze 'specialist' nodig had. Kortom 0 service (gewoon volle pond betalen voor de huurauto) en slechte kennis. Auto via de ANWB laten doorslepen naar Garagebedrijf Check in Utrecht. Daar was het probleem binnen 1,5uur verholpen. Meneer van Nugten dacht aan zeker een rekening tussen de €1500,-- tot €1.700,--.....garagebedrijf Check heeft een Flush gedaan, beurtje C en meteen een nieuwe APK (dient pas in Oktober te gebeuren maar is meteen gedaan) totale kosten €170,75....
Auto gaat weer als een trein en alles is prima verholpen. Ik heb het bedrijf op de hoogte gesteld maar Nol van Nugten (samen met zijn zus als receptioniste....enige taak....ik verbind u even door, ik verbind u even door....de dame weet NIETS van auto's.) Compleet ongeloof dus bij dit bedrijf. Het is slechts mijn ervaring dus ze zullen heus wel iets kunnen maar op dit gebied, 0 service, 0 kennis en na het op de hoogte stellen dat nu wel het probleem was verholpen een zwaar geïrriteerde heer van Nugten aan de telefoon. Tsja ik heb soms ook mijn dag niet maar blijf altijd professioneel en klantgericht. Voer dan niet de naam specialist want dat is hij zeker niet.
Geplaatst door O. Schekkerman
op 15 aug. 2015 11:33
Reactie van autobedrijf:
Geachte heer Schekkerman,
Ik begrijp uw teleurstelling in bovenstaande, echter uw verhaal licht iets genuanceerder. De basis ligt dat we gewoon gezien de vakantiebezetting (of omdat we het misschien wel gewoon heel erg goed doen en het daardoor verschrikkelijk druk hebben)' geen tijd direct hadden om de auto te bekijken. Helaas zitten we ruim een week vol. U stond er echter op dat we de auto direct moesten bekijken, waar we u meerdere malen aangegeven hebben dat we niet zou lukken gezien de drukte. U kunt van ons niet verwachten dat klanten die al ruim van te voren een afspraak gemaakt hebben aan de kant zetten ten faveure van uw wensen. Mijn broer Nol van Hugten heeft wel die dag geluister wat er hoorbaar was aan de auto, en heeft u verteld wat dacht dat het zou kunnen zijn maar dat daar verder onderzoek voor nodig was, u bleef echter volhouden dat u meteen geholpen wou worden, waarbij u nogmaals is gemeld dat wij op korte termijn geen enkel tijd hiervoor hadden. Betreffende de prijsopgave is u gemeld dat in het uiterste geval de klepstoters vervangen moesten worden, maar om een exacte prijs te bepalen hier nader onderzoek voor nodig was, waar we op dat moment geen tijd voor hadden. Betreffende vervangend vervoer, daar zijn bij ons nu eenmaal kosten aan verbonden, voor niets gaat de zon op. De dame die u aan de telefoon krijgt indien u ons opbelt is mijn zus, en inderdaad die heeft geen verstand van auto's, maar weet gelukkig wel alles van onze administratie en wordt door alle klanten geroemd door haar vriendelijkheid aan de telefoon. Op het moment dat u mijn broer belde zat ik bij toeval naast hem, maar ik moet u eerlijk bekennen hoe u zich opstelt tegenover mensen waarbij u uw gelijk niet krijgt is niet helemaal correct, Mijn broer is correct gebleven aan de telefoon, u alleen echter niet, hoe bedoeld u professioneel en correct? Toen mijn broer u aansprak op de totale onredelijkheid van u, toen was er inderdaad geen gesprek meer mogelijk. Onder het motto het is de toon die de muziek maakt.
Alle verwijten die in uw betoog erna komen zoals service, kennis, etc neem ik voor kennisgeving aan, als wij niet de tijd hebben en ook krijgen om diagnose te stellen tja........
Helaas is het zo gelopen, maar gezien uw totale onredelijkheid misschien maar beter zo.
Met vriendelijke groet,
Ron van Hugten