vergelijk, kies en maak een afspraak
Garage placeholder

Autobedrijf van Hugten - Bilthoven

14 reviews geplaatst

Review dit bedrijf!

5 5
Al jaren klant bij Van Hugten, een echt familiebedrijf waar ze je goed helpen en van duidelijk advies voorzien. Een prima uitleg over de onderhoudsbeurt en de gemakte extra kosten. Netjes van tevoren geïnformeerd over de extra kosten. een echte aanrader voor iedereen die voor kwaliteit gaat.
Geplaatst door op 5 apr. 2017 15:14
5 5
Ik ben 2 maanden van te voren langs geweest bij de garage om een afspraak te maken voor een APK keuring en dit werd 24 maart want mijn APK verloopt op 31 maart 2017. Ik heb mijn auto gebracht op 24 maart en ik heb de medewerker gevraagd of ze mij wilde bellen als er hoge kosten waren. Ik heb de auto om half 10 gebracht en om 4 uur had ik nog niks gehoord, ik ben toen maar zelfstandig naar de garage gegaan om te kijken of mijn auto klaar was. Ik heb in de ochtend vermeld dat sowieso mijn ruitenwissers vervangen moesten worden. Toen ik weer bij de garage was is mijn auto APK AFGEKEURD! Ik kreeg een offerte van €1.000,- euro en een week later een rekening van mijn APK afkeuring van € 19,95 omdat ik mijn auto niet meer bij hun wilde repareren. Mijn APK was zelfs afgekeurd om mijn ruitenwissers terwijl ik dit gevraagd had om te repareren.
Volgens de monteur; we hadden bepaalde onderdelen niet (toen dacht ik: waarom keur je dan mijn auto)? Toen ik 1ste keer kwam om een afspraak te maken heeft hij niet vermeld dat ze eerst voorkeuren, want anders had ik dit al eerder gedaan. Ik heb mijn auto naar een andere garage gebracht en ik heb €500,- hoeven te betalen voor dezelfde onderdelen waarvan 1 onderdeel een paar maanden later gerepareerd kon worden en dit zou mij €50,- kosten, dit betekent € 450,- wat ik niet hoef te betalen, zelfs de offerte die ik kreeg stond niet alles op wat ze wilde repareren! Ik ben nog nooit in mijn leven ZO ERG BEDROGEN, als u dit leest zal ik voor een andere garage kiezen!

Geplaatst door op 31 mrt. 2017 13:17
5 5
Gebruikte auto gekocht (zonder garantie), onderweg naar huis problemen met koelsysteem, door Wegenwacht gecontroleerd en reis vervolgt. Auto laten repareren in plaatselijke garage en rekening mag naar van Hugten. Volgende dag problemen met motormanagement, weer gerepareerd bij plaatselijke garage, rekening mag weer naar van Hugten. Fijne contacten gehad met Ron van Hugten via mail en telefoon. Een aanrader om een auto te kopen! Zeker!
Geplaatst door op 12 mrt. 2016 15:14
5 5
Ongeloof, auto naar deze zogenoemde Peugeot Specialist laten afslepen door de ANWB, Nol van Nugten had het te druk en kampte met onderbezetting. Een volledige dag gewacht op een diagnose, (tik in het motorblok) Het enige aanbod een leenauto voor minimaal 5-7 dagen tegen een huurprijs van €35,-- p.d. Weet u al meer van de auto, allemaal vermoedens maar niets concreets, tsja afwachten tot na de vakantie en dan nog niet weten hoe lang deze 'specialist' nodig had. Kortom 0 service (gewoon volle pond betalen voor de huurauto) en slechte kennis. Auto via de ANWB laten doorslepen naar Garagebedrijf Check in Utrecht. Daar was het probleem binnen 1,5uur verholpen. Meneer van Nugten dacht aan zeker een rekening tussen de €1500,-- tot €1.700,--.....garagebedrijf Check heeft een Flush gedaan, beurtje C en meteen een nieuwe APK (dient pas in Oktober te gebeuren maar is meteen gedaan) totale kosten €170,75....

Auto gaat weer als een trein en alles is prima verholpen. Ik heb het bedrijf op de hoogte gesteld maar Nol van Nugten (samen met zijn zus als receptioniste....enige taak....ik verbind u even door, ik verbind u even door....de dame weet NIETS van auto's.) Compleet ongeloof dus bij dit bedrijf. Het is slechts mijn ervaring dus ze zullen heus wel iets kunnen maar op dit gebied, 0 service, 0 kennis en na het op de hoogte stellen dat nu wel het probleem was verholpen een zwaar geïrriteerde heer van Nugten aan de telefoon. Tsja ik heb soms ook mijn dag niet maar blijf altijd professioneel en klantgericht. Voer dan niet de naam specialist want dat is hij zeker niet.
Geplaatst door op 15 aug. 2015 11:33
Reactie van autobedrijf: Geachte heer Schekkerman, Ik begrijp uw teleurstelling in bovenstaande, echter uw verhaal licht iets genuanceerder. De basis ligt dat we gewoon gezien de vakantiebezetting (of omdat we het misschien wel gewoon heel erg goed doen en het daardoor verschrikkelijk druk hebben)' geen tijd direct hadden om de auto te bekijken. Helaas zitten we ruim een week vol. U stond er echter op dat we de auto direct moesten bekijken, waar we u meerdere malen aangegeven hebben dat we niet zou lukken gezien de drukte. U kunt van ons niet verwachten dat klanten die al ruim van te voren een afspraak gemaakt hebben aan de kant zetten ten faveure van uw wensen. Mijn broer Nol van Hugten heeft wel die dag geluister wat er hoorbaar was aan de auto, en heeft u verteld wat dacht dat het zou kunnen zijn maar dat daar verder onderzoek voor nodig was, u bleef echter volhouden dat u meteen geholpen wou worden, waarbij u nogmaals is gemeld dat wij op korte termijn geen enkel tijd hiervoor hadden. Betreffende de prijsopgave is u gemeld dat in het uiterste geval de klepstoters vervangen moesten worden, maar om een exacte prijs te bepalen hier nader onderzoek voor nodig was, waar we op dat moment geen tijd voor hadden. Betreffende vervangend vervoer, daar zijn bij ons nu eenmaal kosten aan verbonden, voor niets gaat de zon op. De dame die u aan de telefoon krijgt indien u ons opbelt is mijn zus, en inderdaad die heeft geen verstand van auto's, maar weet gelukkig wel alles van onze administratie en wordt door alle klanten geroemd door haar vriendelijkheid aan de telefoon. Op het moment dat u mijn broer belde zat ik bij toeval naast hem, maar ik moet u eerlijk bekennen hoe u zich opstelt tegenover mensen waarbij u uw gelijk niet krijgt is niet helemaal correct, Mijn broer is correct gebleven aan de telefoon, u alleen echter niet, hoe bedoeld u professioneel en correct? Toen mijn broer u aansprak op de totale onredelijkheid van u, toen was er inderdaad geen gesprek meer mogelijk. Onder het motto het is de toon die de muziek maakt. Alle verwijten die in uw betoog erna komen zoals service, kennis, etc neem ik voor kennisgeving aan, als wij niet de tijd hebben en ook krijgen om diagnose te stellen tja........ Helaas is het zo gelopen, maar gezien uw totale onredelijkheid misschien maar beter zo. Met vriendelijke groet, Ron van Hugten

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 14 reviews
. (9 positiefen5 negatief

< 1 2 >