async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">
vergelijk, kies en maak een afspraak
AutoWonders

AutoWonders - Amersfoort


SCORE UIT 141 REVIEWS

Uitstekend 10,0

Afspraak

  • 24/7 inplannen
  • Snelle reactie
  • Betrouwbaar

141 reviews geplaatst waarvan 2 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

1 van de 2
Eind augustus een negatieve review geplaatst omdat Garage Wonders niet te vertrouwen zijn en de gemaakte afspraken absoluut niet nagekomen zijn.
Wat scherts mijn verbazing!! De review wordt gewoon van de site verwijderd. Zo steekt dit bedrijf dus in elkaar. Samen met De Beste Garage dus niet te vertrouwen. Niet hier kopen dus!!!!
Geplaatst door op 21 sep. 2019 17:54
2 van de 2
Ik ben hier al jaren klant , met de service gerichte aanpak steekt dit bedrijf met kop en schouders boven andere bedrijven uit. Prijstechnisch is het ook niet duur en ik ben altijd voor af geïnformeerd over de kosten, Ook de kennis van de monteurs die elk kennis hebben van een specifiek merk is een grote pluspunt. Ga zo door AutoWonders
Geplaatst door op 23 aug. 2019 17:16
2 van de 2
Ik heb paar maanden terug mijn auto gekocht bij AutoWonders en wil graag zeggen dat ik uitermate tevreden ben van de klantvriendelijkheid, de koopervaring en de naverkoop ervaring. Ik kwam 's avonds langs omdat ik interesse had in een wagen, ze gingen hem voorbereiden voor een testrit de dag nadien en ik heb hem die dag gekocht. Werd 4 dagen later spik en span opgeleverd. Na enkele dagen vielen bepaalde puntjes mij op en werden zonder vragen meteen opgelost en gemaakt. Meermaals gehoord: "De auto moet 100% zijn." En dat is hij tot de dag van vandaag nog steeds. Ik kom zeker en vast terug om hier mijn volgende auto te kopen. Hartstikke tevreden en zeker een aanrader!
Geplaatst door op 17 aug. 2019 11:03
2 van de 2
Wat een goede ervaringen met jullie bedrijf eerst al een keer met een lekke band zo uit het niets naar binnen gelopen vriendelijk te woord gestaan en meteen geholpen. Nu met m’n Bmw cabrio een afspraak gehad voor keuren en uitdeuken en spuiten.netjes gedaan het dak ging niet meer open meteen zelfde dag na gekeken en gemaakt. Super, als iemand nog op zoek is naar een goed garage bedrijf zeg ik die heb ik gevonden.ga zo door.Ik kom hier zeker terug. AutoWonders
Geplaatst door op 17 aug. 2019 9:26
2 van de 2
Beste Heer Wonders
Ik rij nu 47 jaar auto in verschillende landen tot voor ongeveer 10 jaar geleden dat ik mocht kennis maken met U .U oogde wat jong maar uw vakmanschap en beleefdheid waren overweldigend tevens U prijzen een 10 plus ik ga emigreren naar Spanje maar ik zal deze garage zeker missen ik wens U en uw medewerkers nog velen succes volle jaren toe met respect vollen groet Anco Lexmond
Geplaatst door op 14 jul. 2019 14:49
1 van de 2
Tijdje geleden hebben we daar een auto gekocht, ik mocht proef ritje maken toen heb ik de probleem niet gemerkt maar daarna op de snelweg kon ik niet hoger 80 km per uur rijden. Sinds heb een polo gekocht, kon er niet eens mee thuis komen. Auto als in topconditie goedgepraat maar ik heb nu al 1800 euro aan kosten gemaakt via de volkswagen dealer en nog steeds is de auto niet in de staat zoals de verkoper mij vertelde. Bij terugbellen geen gehoor. Zeer onprofessioneel. Mijn advies nooit hier een auto kopen, de praatjes die de verkoper doet zijn allemaal niet waar.
Geplaatst door op 9 jun. 2019 21:55
Reactie van autobedrijf: Geachte heer, mevrouw , Allereerst vinden wij het vervelend dat wij, overigens per toeval, uw bericht nu pas online tegenkwamen zonder dat wij hiervan op de hoogte waren. Hieronder geven wij dan ook graag een reactie op het door u gestelde; U geeft aan een Volkswagen Polo bij ons te hebben aangeschaft. Hier is ons niets van BEKEND. Uw naam komt namelijk op geen enkele wijze voor in onze administratie. Wellicht heeft u de betreffende auto bij een andere garage / dealer aangeschaft en heeft u per abuis uw reactie bij onze pagina geplaatst? Voor zover wij kunnen nagaan is er nimmer met u een (koop)overeenkomst gesloten. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij onze clientèle graag naar behoren willen bedienen mocht er sprake zijn van enig dispuut. Het is dan ook aan u om in eerste instantie contact met ons op te nemen om uw grieven kenbaar te maken. U kunt contact met ons opnemen als volgt: Mobiele telefoon : 06-39421816 (bellen, what’s app of sms) Vaste telefoon : 033-2850534 E-mail : info@autowonders.nl Per post : Auto Wonders Textielweg 24 3812 RV Amersfoort Maar u kunt natuurlijk ook persoonlijk langskomen op het hiervoor omschreven post adres; u bent van harte welkom! Het lijkt ons zinvol dat u contact met ons opneemt om tot een waar mogelijk , passende oplossing te komen. Uiteraard indien blijkt dat u de betreffende auto bij ons heeft aangeschaft. Wij willen u wel verzoeken om hiervan (enig) bewijs van mee nemen. Wij vertrekken immers altijd een koopcontract aan onze clientèle. Het kan natuurlijk ook zijn dat er geen passende oplossing door ons geboden kan worden. In dat geval heeft u ons eerst in de gelegenheid gesteld om uw klacht te behandelen. Hierna staat het u uiteraard vrij om advies dan wel een second opinion in te winnen bij derden. Graag vernemen wij daarom zo spoedig mogelijk van u , zodat wij de kwestie met u kunnen bespreken. Hoogachtend
2 van de 2
Gisteren zonder afspraak bij AutoWonders langs gereden voor het uitlijnen van mijn Golf 4 omdat deze bij het remmen naar rechts trok.
Bij binnenkomst heeft de eigenaar mij netjes een koffie aangeboden en reed de auto de brug op om deze vervolgens 3D uit te lijnen.
Het is een zeer profesioneel bedrijf waar ze goed klantgericht werken.
De heren hebben hun werk zeer goed verricht.
Dat zie je tegenwoordig een andere garage niet zo netjes meer doen. Helaas is het niet mogelijk om 10 sterren te geven anders had ik dat zeker gedaan.
Heren bedankt voor het verzorgen van mijn auto en voor de lekkere koffie.
Geplaatst door op 11 nov. 2018 16:54
2 van de 2
Beste Meneer Wonders

Was dit jaar weer voor de apk en ik ben weer zeer verrast over wat jullie toch allemaal doen aan service!! echt bedankt voor alle goede zorgen voor me auto.
heb auto hier gekocht ben al ruim 3 jaar klant alles werd me eerst netjes verteld me auto mankeerde ook niks alleen wat lampjes ben netjes attendeert voor een onderhoud grote Beurt laten uitvoeren kreeg me auto netjes terug gewassen en schoon gemaakt super bedankt voor deze goed service tot volgende jaar Zeker!

Met vriendelijke Groet
Linda De Vries
Geplaatst door op 13 sep. 2018 14:16
2 van de 2
Ben niet zo van de recensies, maar de manier waarop ik behandeld ben bij AutoWonders heeft me dusdanig blij verrast, dat ik er nu toch 1 schrijf.

Ik kocht bij hen een tweedehands Volkswagen Golf van 8 en half jaar oud en net een ton op de teller, die er geweldig uit zag. Ik reed 2 weken voordat de garantie op de motor afliep op en neer naar Tjechië en moest er iedere 500 km een liter olie in gooien.

Bij terugkomst de auto naar Auto Wonders gebracht, met vermelding van de klacht. Er werd mij verteld dat het oplossen van het probleem wel eens wat langer kon duren en ik kreeg een nette, volgetankte Leen Auto mee voor de tussentijd.

Ik werd in de loop van de 2 weken erna, regelmatig op de hoogte gehouden van het verloop van de reparatie. De zuigers waren beschadigd en moesten uitgebouwd worden en nieuwe Zuigers er in, nieuwe lagers erop, beter gezegd hele motor eruit en revisie.

Kreeg mijn Volkswagen Golf terug, met de woorden sorry dat het zo lang duurde.

Top service van top garage.

Heren dank u wel, voor deze voortreffelijke service!

Patrick Smit
Geplaatst door op 11 sep. 2018 14:45
1 van de 2
Heb hier 3 weken geleden een auto gekocht en mijn oude auto ingeruild,de nieuwe leek op het eerste gezicht een goede auto, de praatjes van de eigenaar waren ook goed. Toen was alles prima bij meneer, maar toe er bleek dat er wat dingetjes niet klopte, mag je steeds langs komen en doen ze of er niks aan de hand is. De voorbeelden: het grootlicht deed het niet, en waar de normale verlichting hoord te zitten bronde veel te hoog en te scherp, heel vreemd want de auto was NET apk gekeurd. Ruitenwisservloeistof reservaar was leeg, en als je hem bijvulde liep hij net zo hard leeg als dat je het erin goot, ook vreemd want ook dat is een apk punt. Een dag later reed de auto nogmaar op half vermogen, dit gaf de auto toen ook aan met een sumbool op het dashboard. En de accu was leeggelopen. Toen gingen ze op vakantie terwijl miin inruilauto nogsteeds niet was overgeschreven op hun naam. Dus moxht in hun vakantie gewoon wegenbelasting en verzekering doorbetalen terwijl de auto, sleutel en papieren al bij hun waren, ze waren niet te bereiken: Toen ze terug van vakntie waren was k dus weer terug gegaan met de auto, en hij zou gemaakt worden. Verlichting is temaakt door war draadjes bij een ander stroompunt wat niks met de koplamp te maken heeft weg te knippen en deze aan de koplampen te solderen, NIET profecioneel dus en de meldingen blijven op het dashboard staan. De accu hebben ze niks aan gedaan omdat er volgens hun niks aan de hand was, hij heeft duidelijk ergens lekstroom want anders kan de auto niet na een nachtnstilstaan al leeg zijn, maar dat geloven ze niet. Dat dr auto op halvevrrmogen liep is de melding wel van weg, maar aan de hand van hoe ze de rest “gemaakt” hebben, durf ik niet te zeggen of ze dit wel goed gedaan hebben. Na wat comminuseren over de koplampen wilde ze er dan toch wel nieuwe koplampen inzetten maar dat zou dan wel 50:50 betaald moeten worden. Wel raar dat als je een auto verkoop die net apk gekeurd is door hunzelf, je opeen moet betalen om het te laten maken. Dit zou €1500 kosten. Jammer dat er zulke bedrijven bestaan, die een auto verkopen met gebreken waar je als leek niet naar kijkt en niet kunt weten. Want laten we eerlijk zijn, als je ziet dat een auto net apk gekeurd is, dan verwacht je dat de verlichting goed werkt naar behoren. Mijn advies is, ga hier niet heen en koop vooral geen auto!
Geplaatst door op 26 aug. 2018 2:30
Reactie van autobedrijf: Geachte heer Van der Wijst, Op 21-07-2018 heeft u bij ons een BMW van het Type 1 serie uit het jaar 2010 aangeschaft. Op het moment dat u 2x proefrit(ten) heeft gemaakt , concludeerde u zelf dat er op de door u aangekochte BMW 1 serie geheel niets aan te merken was. Op dat moment besloot u om de BMW 1 serie aan te schaffen met tevens het verzoek aan ons om Xenon verlichting in de auto aan te brengen. Nadat de koop en overschrijving plaats hadden gevonden, verstrekte wij u een offerte voor de door u gevraagde xenon verlichting. Op het moment dat wij de offerte aan u uit brachten hebben wij u medegedeeld dat de koplampen na de sluiting van ons bedrijf wegens de zomervakantie, geplaatst konden worden. Hierdoor kreeg u de mogelijkheid om de huidige koplampen (Halogeen) naar eigen inzicht te verkopen, bijvoorbeeld op marktplaats. Dit om de kosten die voor de xenon verlichting geoffreerd waren te drukken, aangezien de xenon verlichting € 1.500,- kosten incl. BTW doch exclusief de kosten voor het plaatsen van de verlichting. Dit vond u een goed idee waarna u vervolgens een afspraak bij onze garage heeft gemaakt om de xenon verlichting na de zomervakantie te laten plaatsen. Omdat u ten tijde van de aanschaf van de BMW 1 serie tevens uw huidige auto wenste in te ruilen verzochten wij u om de overschrijvingsgegevens. Deze had u niet bij u waardoor wij de huidige auto niet op naam van onze garage konden stellen. Puur uit loyaliteit en op basis van vertrouwen gaven wij u de BMW 1 serie aan u mee in afwachting van de overschrijvingsgegevens. Nadat onze garage na de vakantie weer geopend was kwam u langs met de overschrijvingsgegevens en om zoals gepland en afgesproken de xenon verlichting te laten plaatsen. Toen de auto BMW door een monteur werd geïnspecteerd alvorens wij de xenon verlichting konden plaatsen ontdekte de betreffende monteur dat er naast de originele bedrading die vanuit de fabriek de verlichting bediend, er extra elektra snoeren waren aangebracht door derden. Deze bedrading bleek te zijn aangebracht in de periode tussen de aanschaf van de BMW 1 serie en de afspraak om de xenon verlichting in te bouwen, doch door derden. Met nadrukkelijke benoeming: niet door Autowonders. Toen wij u vroegen naar deze extra bedrading gaf u aan dat u op eigen initiatief en naar eigen inzicht naar een andere garage bent gegaan om eerder de xenon verlichting te laten plaatsen omdat u eigenlijk niet wilde wachten op de gemaakte afspraak bij onze garage en het dus in uw optiek te lang zou duren. Bij controle bleek er niet alleen sprake te zijn van extra bedrading maar ook van: - kortsluiting in de zekeringenkast - verkeerde aansluiting op de accu - schroeiplekken rond de aanwezige accu Omdat de auto dusdanig was aangetast door de verrichte werkzaamheden door derden kwam (uiteraard) de afgegeven garantie te vervallen. Ook diende de boardcomputer uitgelezen te worden om eventuele andere (niet zichtbare) schade te achterhalen maar vooral uit te sluiten. De kosten voor deze handeling wenste u niet te dragen en u zou verhaal gaan halen bij de betreffende garage die de schade veroorzaakt had. Omdat u van mening bent of althans ten tijde van bovenstaand van mening was , dat alle gebreken aan de auto wel degelijk onder de garantie bepalingen nog zouden moeten vallen , bent u online een tirade gestart. Overigens geheel ten onrechte: Autowonders heeft integer en correct gehandeld. Ook ten aanzien van uw keuzes en handelingen was Autowonders tot voor kort meer dan bereidwillig u ter wille te zijn. Nu de oorzaak en het gevolg duidelijk zijn , u heeft immers zelf deze situatie gecreëerd, wensen wij u veel succes met het herstel van de aanwezige gebreken. Verder verwijzen wij u naar de algemene en leveringsvoorwaarden die u in ontvangst hebt genomen bij de aanschaf van de BMW 1 serie.

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 141 reviews
. (138 positiefen3 negatief

Garagehouder

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >