5
5
-afspraken maken via bestegarage ging mis,omdat vestiging Amersfoort geen contact opnam.
-auto ingeleverd en bij inleveren aangegeven dat distributieriem vervangen moest worden, er werd toen niet aangegeven dat voor mijn type auto niet juiste apparatuur was, waardoor dat deel niet uitgevoerd kon worden. Dat bleek pas na paar dagen toen werd aangeven dat apparatuur niet ingehuurd kon worden. Had ik dat geweten, had ik wellicht afspraak ter plekke geannuleerd.
-Monteur was vergeten lampenset te geven en te monteren, die horen bij actie grote beurt. Na enig aandringen werd beloofd de lampen alsnog in te bouwen, maar dat bleek toch niet te kunnen worden waargemaakt, waardoor ik compleet voor niets kwam en naar huis kon terugkeren.
-Monteur klaagde over collega's van hoofdkantoor die allemaal acties verzinnen die hij moet uitvoeren (niet zo netjes je collega's afvallen tov klant). Daarnaast probeerde hij schuld in schoenen collega's te schuiven ivm geen contact opnemen voor afspraak, bij controle van betreffende mail, bleek dat echter zijn eigen fout.
Kortom eerste en gelijk laatste keer.
Geplaatst door S. Fellinger
op 11 dec. 2014 20:34