5
5
Ik had een afspraak gemaakt om mijn distributieriem te laten vervangen, omdat ik in de veronderstelling was dat dit eens per 60.000 km dient te gebeuren. Twee uur nadat ik mijn auto had weg gebracht, belde de mensen van Euromaster mij op met de vraag of ik zeker wist dat ik mijn distributieriem wou laten vervangen, omdat dit slechts 55.000 km geleden gebeurt was en zij onder de veronderstelling waren dat de riem nog langer mee kon. Ik bleef onder de veronderstelling dat het slechts eens in de 60.000 km hoefde, dus ik zei dat ze door mochten gaan. Toch begon het te knagen bij mij.
Eerst het internet afgezocht naar de vervangingstermijn, toen de dealer gebeld. Inderdaad, de distributieriem hoeft pas na 120.000 km vernieuwd te worden.
De garage terug gebeld en toen zijn zij direct gestopt met de werkzaamheden en zo hebben zij mij een flinke bak met geld bespaard.
Deze wijze van meedenken had ik niet verwacht en ik ben zeer tevreden. Over 65.000 km ben ik terug bij Euromaster, omdat ik weet dat zij oog voor de klant hebben.
Uiteindelijk heb ik een half uur arbeidskosten moeten betalen, iets waar ik geen enkel probleem mee heb.
Mannen, bedankt!
Geplaatst door H. van Asselt
op 19 okt. 2017 7:19