vergelijk, kies en maak een afspraak
Euromaster Utrecht

Euromaster Utrecht - Utrecht

72 reviews geplaatst waarvan 17 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

5 5
erg goed geholpen door balie medewerker en door de monteur die aan mijn auto heeft gewerkt. Advies en afkeurpunten worden netjes naast elkaar gezet.
Geplaatst door op 5 mrt. 2019 13:54
5 5
ik schrijf nooit reviews maar wilde toch even kwijt dat deze garage mij perfect geholpen heeft met een accu vervangen als je net even in een lastig parket zit, top service van het team!
Geplaatst door op 6 jan. 2017 13:17
5 5
Super geholpen, vriendelijke mensen en prima koffie!!
Ga zo door.
Geplaatst door op 12 dec. 2016 7:13
5 5
Grote onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd en toegelicht. In eerste instantie zou ook een brandstoffilter gewisseld worden maar dat bleek niet nodig. Heel eerlijk en het scheelde € 26,-.Geeft betrouwbaar gevoel.
Geplaatst door op 15 okt. 2016 11:01
5 5
Afspraak gemaakt voor 2 nieuwe Vredestein banden op mijn MAzda MX-5. Moesten besteld worden, weekje wachten, prima. Ik was op tijd, het was rustig, moest kwartiertje wachten, prima. Verwisselen 2 (!) banden duurde vervolgens een uur! Nou ja, elkaar even helpen, snap ik ook wel, en ik had geen haast. Op mijn verzoek rondom 1,9 bar op de banden (kleine auto, is volgens voorschrift). Komt de monteur mij vertellen dat volgens hem op 1 voorband 3,2 bar had gestaan. Erg verbazend, want ik controleer (uiteraard) mijn bandendruk altijd tegelijk op 4 banden. Volgens de monteurs: "bij benzinepomp zijn meters niet geijkt". Vreemd verhaal, maar alla, zou kunnen. Thuis (5 km) nog eens gekeken: vond de banden erg toch wel zacht uitzien. 2 x gecontroleerd met meter: 3 keer 1,6 bar, 1x 1,2 bar in plaats van de gevraagde 1,9 bar. Naar benzinepomp om bij te pompen: ook daar dezelfde resultaten. Overigens werden mijn lichtmetalen velgen alleen met de luchtsleutel vastgeschroefd; er kwam geen momentsleutel aan te pas! Conclusie: gevaarlijke amateurs. Ik kom er nooit weer.
Geplaatst door op 29 mrt. 2016 8:03
5 5
Vroeger kwam ik hier geregeld voor banden voor mijn motor. Een paar jaar terug kwam ik voor banden voor mijn golf variant. Die zouden ze op de velgen zetten die ik mee had. Ik had de originele bouten daar niet van. Ik wist toen niet dat je die ook moest hebben, omdat ze dus per velg verschillen. Een stagiair of zo had de banden op de velgen gezet, met de bouten van de vorige velgen. Die bouten waren te kort!! Waardoor ik op een gegeven moment met een auto reed die veel lawaai maakte, wat bleek, mijn wiel lag er bijna af!!! Ik had dus wel dood kunnen zijn als ik daarmee 120 op de snelweg had gereden!!
Toen ik verhaal kwam halen, en minstens mijn geld terug eistte, haalden ze hun schouders op, kan gebeuren!! Daar zakte mijn broek vanaf en ik ben scheldend weggelopen, ik kom er nooit meer terug, wat een mafkezen!
Geplaatst door op 9 feb. 2016 15:05
Reactie van autobedrijf: Geachte heer Bals, Vanuit Beste Garage heb ik begrepen dat u er geen prijs op stelt dat wij contact met u opnemen. Aangezien wij graag meer informatie over uw melding willen hebben betreuren wij dit. Mocht u van gedachten veranderen dan kunt u contact opnemen met gen.nl.klantenservice@euromaster.com. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euromaster
5 5
Ik maak een afspraak voor twee nieuwe banden + uitlijnen, waarbij me aan de telefoon wordt verteld dat het 187 euro zou gaan kosten.

Vervolgens kom ik 's ochtends bij de garage aan en is er een miscommunicatie ontstaan over de tijd van mijn afspraak. Maar inplaats van dit te erkennen krijg ik het verwijt, "ja ik heb toch echt in de middag gisteren met je afgesproken over de telefoon." Dit terwijl de voorwaarde van vrijdag was dat ik om 14:00 de auto weer zou hebben voor mijn afspraken. Vervelende eerste indruk als een bedrijf de klant iets in de schoenen probeert te schuiven.

Goed, auto achtergelaten en wel nog voor 14:00 weten op te lossen, daar mijn complimenten voor. Ik haal mijn auto op en ineens is de prijs 229,- euro geworden, het bedrag aan de telefoon bleek exc. btw.. De rekening wordt geprint en naar binnen gevouwen aan mij gegeven zodat ik niet kan lezen wat er op staat en dus niet doorgesproken. Eenmaal in de auto check ik het alles en zie ik een paar keer 6 tot 10 euro op de rekening staan waarvan ik niet eens weet wat het is, zo heb ik schijnbaar 7,20 moeten betalen voor een 'Masterdeal van 60 tot 130 euro'..

Goed ook het uitlijnen van 55,- koste ineens 67,95, tientje voor stikstof in de banden en ga zo maar door..

Ik klus redelijk veel zelf aan mijn auto, dus ik verwacht wat van een garage als ik het uit handen geef. De uitlijning is verder wel prima gelukt, maar ik kom er niet meer terug.
Geplaatst door op 16 okt. 2015 13:12
5 5
Geweldige service bij een kapotte dynamo!
Geplaatst door op 6 jun. 2015 14:41
5 5
Waarom vinden mijn vrouw en ik dit de beste garage van utrecht.
a.Automonteur Ton geeft tot in de kleinste details uitleg over de rekening.
b.Verder is alles in dit bedrijf van A tot Z top geregeld.een 10.
Geplaatst door op 3 jun. 2015 15:10
5 5
voor een apk en kleine beurt
zeer goed geholpen en een geweldige service
op advies van tom twee nieuwe banden en remblokken laten vervangen
alles werd op vakkundige wijsen uitgevoerd
goed bekwaam personeel en zeer vriendelijk
voorop staat de klant is het moto
dat geef een vertrouwd gevoel
kom zeker weer terug als er wat met de auto is
een zeer tevrede klant
m.v.g
c.mattu


Geplaatst door op 26 mei 2015 19:19

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 72 reviews
. (69 positiefen3 negatief

< 1 2 3 4 5 6 >