vergelijk, kies en maak een afspraak
Idenburg Car Solutions

Idenburg Car Solutions - Delft

1044 reviews geplaatst waarvan 106 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

5 5
Een kwalitatief, servicegericht, meedenkend en staat waarvoor zij staan, kwaliteit.
Geplaatst door op 15 apr. 2024 15:10
5 5
Auto is al een paar voor apk en onderhoud bij deze garage. Personeel staat me altijd vriendelijk en deskundig te woord. Ik ben blij met deze garaga
Geplaatst door op 15 apr. 2024 7:47
5 5
Lastig probleem is goed opgelost: deskundige monteurs blijven zoeken totdat het lek echt boven is. Goede service: ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en wat wel/ niet te verwachten. En dan zijn ze ook nog vriendelijk!
Geplaatst door op 10 apr. 2024 14:20
5 5
????
Geplaatst door op 10 apr. 2024 10:01
Reactie van autobedrijf: Beste meneer ,mevr de Haan, Met uw vraagtekens bedoeld u waarschijnlijk hoe onze monteur Gerard het voor elkaar gekregen heeft om uw Volvo toch nog net op tijd voor uw vertrek apk heeft goed kunnen keuren. Nou de rede is dat Gerard een top monteur is Een goede en veilige reis ,en bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf
5 5
Opgepast voordat je naar Idenburg Car Solutions in Delft gaat! Ze hebben bij de wasstraat tijdens de voorbehandeling velgenreiniger op m’n lak gespoten, waarna deze is gaan invreten met lakschade als gevolg. Ga je met deze klacht terug dan ga je pas echt kennismaken met de ‘heren’ van Idenburg Car Solutions. Consequent wordt door iedereen met een Idenbug-shirt aan elk argument afgedaan met: “uitgesloten”, “onmogelijk”, “wij doen zoveel auto’s per jaar, dit komt nooit voor” en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je hebt daar dus ook geen gesprek met 1 persoon maar iedereen in de werkplaats gaat zich ermee bemoeien en geeft z’n mening. Uiteraard vallen ze elkaar niet af. Allemaal in koor: “dit kan nooit hier door de wasstraat zijn gekomen” Je moet je argumenten dus een paar keer herhalen en weer begint dan het wel en niet verhaal. Op de 1 of andere manier mij als klant van meer dan 5 jaar ergens in tegemoetkomen of meedenken is totaal geen sprake. Letterlijk was het antwoord: “hier gaan wij niks aan doen”. En dan te weten dat ze alle middelen en kennis in huis hebben om enige coulance te bieden en i.i.g. aan te bieden om een poging te wagen om de schade te herstellen. Vergeet het maar. Zelfs in het begin is een “Goh, meneer hoe dan ook vervelend voor u” o.i.d. niet te horen. Sterker nog: men schuift simpelweg de roldeur omhoog en verzoekt of je wilt vertrekken als je je stem verheft en wat emotie laat zien. (ja ik was boos). Hr. Idenburg: U had beter een foto kunnen nemen van de schade en die bekijken dan van mijn kenteken. Hieronder staan er een paar. Wat een slechte klantbehandeling en beschamende service. Ik had dit niet verwacht van een bedrijf dat beweert zich juist te onderscheiden in service en als slogan heeft: Wat mooi is moet mooi blijven. In de kou laten ze je staan! Hoe kan je je vergissen.
Geplaatst door op 5 apr. 2024 11:14
Reactie van autobedrijf: Beste A. W ( lekker anoniem) Of mag ik meneer Roggeveen zeggen, want na zoveel verschillende namen weet ik niet meer hoe ik u moet aan spreken Het is alweer een jaar geleden en zestien van deze reactie's dat u het personeel bij Idenburg Car Services heeft bedreigd omdat u het niet eens was met onze service. Ondanks uw gedrag en uw bijbehorende recensie's hebben we u toen aangeboden om een keertje bij ons langs te komen. Dan zouden we u, met een kopje koffie in de hand, van A tot Z een demonstratie geven hoe onze wasstraat werkt en hoe de door u genoemde schade niet door onze service veroorzaakt kan zijn. Daar bent u helaas niet op ingegaan. U vindt het kennelijk constructiever om onder valse namen valse recensies te plaatsen. Geachte meneer Roggeveen, want ons betreft staat het aanbod nog steeds. Wij zijn trots op ons bedrijf, onze wasstraat en onze producten en tonen dat graag aan eenieder die erin geïnteresseerd is.
5 5
Nadat de motor van onze camper op een zondag voor een tweede keer door de ANWB provisorisch is opgelapt, hebben we onze bus op goed geluk bij deze garage op de parkeerplaats gezet (motor uitzetten en de volgende dag weer starten zou waarschijnlijk weer problemen met starten opleveren).

Wat een goede keuze hebben we gemaakt! Vriendelijke mensen, die alle tijd voor je nemen om het probleem en de oplossing met je te bespreken. Geen probleem als je ook de monteur zelf nog even wil spreken. De bus was volgens de besproken planning klaar. Helaas bleek het probleem achteraf complexer dan het vervangen onderdeel. Maar daarin willen ze ons binnenkort tegemoet komen en we hebben er alle vertrouwen in dat we tot een goede oplossing zullen komen.
Geplaatst door op 5 apr. 2024 8:10
5 5
Fantastisch en vriendelijk personeel. Nemen de tijd en leggen het uit. (En dat is super handig voor een vrouw ;)) wat ook prettig is dat er een goede leenauto aanwezig is. O, ja en niet te vergeten, de koffie smaakt ook prima!
Geplaatst door op 2 apr. 2024 15:20
5 5
Mijn XM uit 1999 was in juni 2023 voor de laatste keer gewassen. Veel hardnekkig vuil en zwarte spikkels die ik er onmogelijk af kreeg. Bij Idenburg heeft men handmatig de auto weer doen stralen én goed advies gegeven over afwerking van schade. Top!
Geplaatst door op 28 mrt. 2024 12:07
5 5
Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden over de prettige behandeling maar vooral over de goede reparaties en de prijs/kwaliteit daarvan.
Geplaatst door op 26 mrt. 2024 19:46
5 5
Al mijn onderhoud aan mijn VW Golf Plus verloopt bij Idenburg. Al jaren hele fijne ervaring, goed overleg, duidelijke afspraken en een fantastisch team dat klaar staat voor mijn auto. Daarbij ook altijd fijn om even door de wasstraat met de auto en dan als extra service gratis te mogen stofzuigen.
Geplaatst door op 25 mrt. 2024 19:59

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 1044 reviews
. (1042 positiefen2 negatief

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >