vergelijk, kies en maak een afspraak
JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen | Rijswijk | Den Haag |

JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen | Rijswijk | Den Haag |


SCORE UIT 244 REVIEWS

Uitstekend 10,0

Afspraak

  • 24/7 inplannen
  • Snelle reactie
  • Betrouwbaar

244 reviews geplaatst waarvan 26 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

2 van de 2
Prima garage zelfs de binnen kant van de auto schoon gemaakt Bedankt hier voor.
Geplaatst door op 7 sep. 2020 17:31
2 van de 2
Prima en vooral vakkundige mensen. Hele goede service en ze doen regelmatig iets extra’s; niet omdat ik dat vraag, maar zo zijn ze gewoon. Ik kom hier al jarenlang en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad
Ze houden mijn 13 jaar oude auto in een prime conditie
Geplaatst door op 13 aug. 2020 11:54
Reactie van autobedrijf: Dank u voor deze leuke reactie. Daar doen we iedere dag ons uiterste best voor met het team. Groetjes, Autoservice Nieuwenhuijsen Roy
2 van de 2
Voor het eerst gekomen voor de onderhoudsbeurt en APK. Wat een verademing t.o.z. van andere bedrijven waar ik de afgelopen jaren ervaring mee heb opgedaan. Goede service en prijs. Communicatie is uitstekend. Kom zeker terug.
Geplaatst door op 13 aug. 2020 11:03
1 van de 2
Klacht op advies laten verhelpen 600 euro. Klacht blijkt geheel niet opgelost. Plus schade aan cilinder aangebracht en weigeren dit te erkennen of tegemoet te komen. Dit jaar al over de 1000 euro naast deze reparatie laten verrichten. Wat een slechte service. Nooit gaan!!!!
Geplaatst door op 19 jun. 2020 21:03
Reactie van autobedrijf: Beste heer Doekhi, wij begrijpen uw reactie niet helemaal. Uw Rover 75 had een lekkend (gescheurd) thermostaathuis deze is vervangen bij uw auto. Uw koelvin ging soms koud spontaan aan terwijl de motor koud is. Dit is een probleem dat volgens u al jaren sinds de aanschaf van de auto aanwezig is. Andere bedrijven, o.a. een Rover specialist is ook al een keer met deze klacht bezig geweest zonder de oplossing en resultaat. U heeft ons gevraagd hierna te kijken. Wij hebben geprobeerd dit op te lossen. Er is een weerstand bij de koelventilator vervangen. Helaas voor u zonder het beoogde resultaat. De weerstand is overigens iets van 34,- euro. Ook de toerenteller en koelwatertemperatuurmeter op het dashboard viel soms weg bij uw auto. Dit zou aan het instrumentenpaneel kunnen liggen en zou e.v.t. opgestuurd moeten worden voor controle/reparatie. Omdat wij het probleem met de koelvin niet direct kunnen tackelen hebben wij u doorverwezen naar een Rover specialist. Het verhaal dat er iets met een cilinder aan de hand is door ons toedoen is ons ook niet aan te rekenen. Ik ben zo vrij geweest om Rover specialist Liefaard te bellen en te vragen wat er nu exact met uw auto aan de hand is/was. Er bleek een bobine van de ontsteking spontaan uitgevallen te zijn. Zij hebben deze bobine vervangen waardoor de auto weer op 6 cilinders liep in plaats van op 5 cilinders. Al met al stond uw auto daar al een paar weken en hebben zij het instrumentenpaneel opgestuurd voor controle/reparatie. Wij hopen voor u dat dit de oplossing is voor uw probleem met de koelventilator. Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor problemen die blijkbaar al jaren lang in uw auto aanwezig zijn en zich spontaan voordoen. Als u alsnog wil reageren, verzoeken wij u vriendelijk om ons even te bellen. Met vriendelijke groet. Patrick Nieuwenhuijsen
2 van de 2
Snelle service en redelijke tarieven. Daar heb je wat aan. Stadslampje vervangen kosteloos. Daar heb je ook wat aan!
Geplaatst door op 28 dec. 2019 14:26
2 van de 2
Ruitenwisser achter werkte niet. Ze hebben snel utigevonder waar het probleem zat en na overleg gerepareerd.
Geplaatst door op 19 nov. 2019 18:27
2 van de 2
airco begeven onderweg vanuit Brabant, 30 graden buiten en morgen op vakantie met de auto ;-(
vanmorgen toch even een telefoontje gedaan naar garage Nieuwenhuijsen. we konden meteen langskomen. auto konden we achterlaten, klein half uurtje later een telefoontje met de kosten, en werkelijk 3 uur later een hele pomp vervangen. super service, vriendelijke mensen en erg behulpzaam.
echt heel blij met het resultaat.
Geplaatst door op 3 aug. 2018 15:34
1 van de 2
Probleem met slot van de achterklep, heb moeten betalen zonder dat er gerepareerd is, nu is achterklep geblokkeerd en opent niet meer. No cure, still pay.
Geplaatst door op 20 jul. 2018 14:36
Reactie van autobedrijf: Goedemiddag heer Luursema, Uw reactie verbaast ons. Uw slot van de achterklep is defect. Wij hebben geprobeerd deze gangbaar voor u te maken. Dit lukt niet. Geprobeerd een nieuw slot te bestellen, deze was niet meer leverbaar voor uw auto. Wij hebben geprobeerd deze via een sloperij te pakken te krijgen en op de onderdelenlijn gezet, zonder resultaat. U heeft gisteren de auto opgehaald omdat u zelf een gebruikt slot heeft gehaald en zou deze zelf monteren. U kreeg nu echter de achterklep helemaal niet meer open. Wij hebben net 30 minuten geleden de achterklep voor u opengemaakt, zodat u zelf weer verder kon met uw reparatie. Zonder te hoeven betalen. Derhalve begrijpen wij uw reactie totaal niet. Kijken/tijd en proberen iets voor elkaar te krijgen kost in deze wereld nou eenmaal geld. U heeft gisteren slechts €29.43 hoeven af te rekenen voor de tijd die in uw auto is gaan zitten. Met vriendelijke groet, Autoservice Nieuwenhuijsen
2 van de 2
Vandaag bougies laten vervangen. Dat gaat niet zo makkelijk bij een boxermotor, maar desondanks veel eerder klaar dan verwacht. Top! Goed te woord gestaan dor Roy.
Geplaatst door op 14 jun. 2018 14:22
2 van de 2
Perfecte service en zonder flauwekul praatjes. Eerlijke en deskundige mensen. Denken met je mee en geven eerlijk advies. Vervangend vervoer geen probleem. Eindelijk weer een garage waar ik graag weer terugkom al is het maar voor een achterruitwisserblad waar voor mijn auto moeilijk aan te komen is. Zij hebben die dus wel (Alfa 159 sportwagon). Auto wordt echt schoon teruggegeven. Naar een Dealergarage?...echt niet! Een garage zoals het hoort waarbij de klant centraal staat! Ik raad deze garage bij iedereen aan.
Geplaatst door op 28 jan. 2018 15:04

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 244 reviews
. (241 positiefen3 negatief

Garagehouder

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >