5
5
Helaas slechte service moeten meemaken. Kwam voor herstel van lakschade. Eerste afspraak werd een dag van te voren in overleg gewijzigd vanwege planproblemen bij multimerk. Geen probleem, in goed overleg nieuwe datum op een vrijdag. Wederom dag tevoren een berichtje van multimerk, opnieuw planproblemen. Of de auto ook de zaterdag kon blijven staan. We hadden voor die dag al prive afspraken dus in eerste instantie had dat niet onze voorkeur. De vraag van multimerk of het dan verplaatst kon worden naar de maandag en dinsdag. Dat kon voor mij zeker niet vanwege verplichtingen op het werk. De afspraken van de zaterdag inmiddels gewijzigd en derhalve overeen gekomen auto vrijdag / zaterdag te laten herstellen. Vrijdagochtend gebracht en leenauto na nadrukkelijk verzoek meegekregen. Zaterdagochtend een pasje moeten ophalen uit de auto, bleek dat de auto op het terrein van multimerk nog onveranderd te staan (vrijdag dus geen actie ondernomen..). Zaterdagmiddag toch maar een berichtje gedaan met de vraag hoe laat ik de auto kon ophalen. Berichtje terug dat ze zouden bellen, maar uiteindelijk (ondanks toezegging) helaas geen telefoontje ontvangen. Pogingen om zelf te bellen slaagden niet, er werd niet opgenomen. Uiteindelijk zonder bericht de auto zaterdag niet kunnen ophalen (tegen de afspraken in). Maandag een berichtje dat de auto dinsdag klaar zou zijn. Dit terwijl ik eerder dus nadrukkelijk had aangegeven maandag en dinsdag over mijn eigen auto te willen beschikken. Bij het maken van een afspraak was het mogelijk geweest voor beide partijen een andere geschikte datum te vinden, echter besloot multimerk de planning zelf aan te passen zonder overleg. Dinsdagmiddag de auto kunnen ophalen, schade wel hersteld, maar gehele auto nog onder witte vlekken van vermoedelijk schuren, in mijn ogen slecht afgeleverd.
Eerder ook al met de APK keuring tegenvallende service. Via de website afspraak gemaakt met vermelden tot verzoek leenauto (werk woonafstand 30km). Eerste datum voor APK geen auto ter beschikking, dus afspraak kon niet doorgaan. Nieuwe afspraak gemaakt, voor de zekerheid op een 'niet werkdag'. Wederom geen leenauto zoals besproken ter beschikking maar een fiets....
Jammer.. eerder altijd wel een goede service ervaren, maar met de huidige ervaringen kom ik niet meer terug bij multimerk...
Geplaatst door M. Dam
op 19 okt. 2017 13:09