Beste Garage
Beste Garage
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
InloggenRegisteren
HomeOver onsContact
Beste Garage

Log hier in of maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

AanmeldenInloggen

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Placeholder image voor Nordic Auto

Nordic Auto

Sint Hubertuslaan 1, 5694AR Breugel

Pagina is niet geclaimd

Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.

Diensten

Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.

Contact informatie

Sint Hubertuslaan 1, 5694AR Breugel
0499-471682
info@nordicauto.nl
www.nordicauto.nl

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Anna

1 van de 5 sterren
•3 maart 2025

Ik raad af hier een auto te kopen. Zeker als je verder weg woont. We zijn gewoon opgelicht. In nov. '24 2e Hands Mini gekocht met ruim 62.000 km op teller. Was geen onderhoudsgeschiedenis aanwezig van auto (waar we vaker om hebben gevraagd), omdat dit bij Mini allemaal digitaal gebeurt. APK was op 30-8-'24 uitgevoerd volgens RDW. Nordic werkt met servicepakketten, die niets inhouden. We wilden voor Basis+ van €395,- gaan, maar omdat auto onder motorkap aardig vies was en digitaal werd aangegeven, dat de auto onderhoud nodig had, werd ons door Paul aangeraden het Nordic+ pakket van €795,- te nemen, zodat de Mini een grote onderhoudsbeurt kreeg en we het eerste jaar daar geen omkijken naar hadden. Ook zat daar een nieuwe APK in en een 40-puntencheck. Bij ophalen van de Mini, was er geen nieuwe APK gedaan (ondanks voorwaarde Nordic+ pakket), want volgens Paul was dit pas 3 mnd geleden gedaan. Toen vroegen we om een nota van het onderhoud, zodat we later bij verkoop toch enigszins onderhoudshistorie konden overleggen. Dit zou binnen 1 week worden toegestuurd. Ik heb er 2x om moeten bellen met elke keer een andere smoes, maar na 3 weken hadden we nota ontvangen. Onze mond viel open van verbazing. Er werd op nota aangeven, dat er een nieuwe APK was uitgevoerd d.d. 7-11-'24. Kosten waren incl. afmelden €76,80. Bij RDW staat NU nog steeds 30-8-'24. Ook bleek er geen grote beurt te zijn uitgevoerd, maar alleen olie/-filter te zijn vernieuwd. Ik heb contact opgenomen met BOVAG, omdat Paul er zo prat op ging, dat ze daar lid van waren. BOVAG deed niets, maar gaf advies historie te checken bij Mini. Ondanks dat Paul aangaf, dat dit niet kon, kreeg ik na 1x bellen alle gegevens. De Mini had slechts 1x nieuwe olie gekregen, maar nog nooit een grote beurt. Zo'n beurt kost zonder olieverversen €400,-. Maar Nordic geeft niet thuis. We hebben nog overwogen rechtsbijstand in schakelen, maar recensies zetten meer zoden aan de dijk. ADVIES: je krijgt betere service op een woonwagenkamp.