Amsterdamseweg 9, 3812RN Amersfoort
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Je hebt autobedrijven en boeven. Dit is geen fijn bedrijf om mee te handelen. Er zijn genoeg andere bedrijven waarmee je een eerlijke deal kan maken.
PAS OP BIJ DEZE AUTO! https://www.servamobility.nl/voorraad/volvo/v70/2-5t-momentum-trekhaak-xenon-35087791. Wij hebben deze Volvo V70 met kentekennummer 89-GBL-2 op 05-05-2023 gekocht voor €7900,00 bij Volvo Serva Amersfoort als familie auto maar hebben hem na drie maanden weg moeten doen omdat er allerlei problemen mee bleken te zijn. De Volvo dealer in Amersfoort had ons verzekerd dat de auto in goede staat was en hij geïnspecteerd was. Naast enige ouderdomseigenschappen, wat ook te verwachten is met de kilometerstand, was de auto geheel in orde werd ons verteld. Echter kwamen er na enige weken enkele tekenen van gebreken naar voren, dus hebben wij hem aangeboden voor een aankoopkeuring bij een andere Volvo dealer. Daaruit kwam naar voren dat er nog zo’n €2300,00 aan reparaties vereist waren, mocht u het keuringsrapport willen inzien kan dit hier: https://drive.google.com/file/d/1VwkVSCkhzSwArwnWvzOb_-Zqv2wmC4fc/view?usp=sharing. De Volvo dealer in Amersfoort wou slechts enkele van de reparaties uitvoeren en verlangde dat wij daarvan 50% van zouden betalen. Uiteindelijk hebben wij de auto terugverkocht aan hen voor €7250,00. Zij hebben de auto vrij snel daarna weer te koop aangeboden voor dezelfde €7900,00. Vertrouw deze Volvo dealer dus niet, ze willen u een slechte auto verkopen!
Bedrijf reageert structureel niet terug “ Ik was op zoek naar een bijna nieuwe XC 60. Via de website. Serva Amersfoort kun je mailen om je interesse te tonen voor een bepaalde uitvoering. Ik heb dit vier keer gedaan, vier keer heb ik een bevestiging ontvangen en vervolgens heeft het bedrijf geen enkele keer gereageerd. Vervolgens heb ik de afdeling verkoop hierover gebeld. Verkoper vermoedde een systeemfout. Ok, dan kan gebeuren . De afgelopen week maar weer geprobeerd en yes ze belde terug. Ik was net te laat, maar ik belde direct terug op het nummer die mij belde. Bedrijf had geen idee wie mij gebeld had, maar ik zou teruggebeld worden door de afdeling verkoop! Wat denk je? Ze hebben niet teruggebeld. Ik heb ze vervolgens weer gemaild, en ? ……..niet gereageerd. Na zes weken , niets bereikt. Wat een bedrijf.! Vervolg 30 juni: Ik heb besloten met de afdeling verkoop van het bedrijf te bellen, met de vraag wat er toch aan de hand is. Heel rustig vertelde ik de verkoper mijn relaas. Hij onderbrak me en zei: “ zeg maar welke u auto u wilt, we zijn hartstikke druk, en we kunnen het met zeven man niet aan” . Met andere woorden” zeik niet zo man” . Ik heb toen gezegd dat dit duidelijke taal was, en heb de verbinding verbroken.
Bij Serva Amersfoort onvriendelijk bejegend door dame Ad balie. Bovendien is de helft van de dingen niet uitgevoerd. Sproeivloeistof niet bijgevuld, bandenspanning geeft nog een melding, onderhoudsmelding staat nog aan. Vroeger hier ook geweest; ook toen al slechte ervaring met de service hier. Het lijkt wel onverschilligheid; klanten komen toch wel... Een mysteryguest onderzoek zou een mooie spiegel zijn voor dit bedrijf.
Ze verkopen een auto waar je voor komt onder je neus aan een ander, geven foutieve informatie en als er gevraagd wordt of er vooraf betaald moet worden zeggen ze eerst dat dat niet hoeft, maar vervolgens krikg je de auto niet mee.
Al meer dan 10 jaar mijn garage en altijd perfecte service ennwerk+aardige mensen!