5
5
Bedrijf reageert structureel niet terug
“ Ik was op zoek naar een bijna nieuwe XC 60. Via de website. Serva Amersfoort kun je mailen om je interesse te tonen voor een bepaalde uitvoering. Ik heb dit vier keer gedaan, vier keer heb ik een bevestiging ontvangen en vervolgens heeft het bedrijf geen enkele keer gereageerd. Vervolgens heb ik de afdeling verkoop hierover gebeld. Verkoper vermoedde een systeemfout. Ok, dan kan gebeuren . De afgelopen week maar weer geprobeerd en yes ze belde terug. Ik was net te laat, maar ik belde direct terug op het nummer die mij belde. Bedrijf had geen idee wie mij gebeld had, maar ik zou teruggebeld worden door de afdeling verkoop! Wat denk je? Ze hebben niet teruggebeld. Ik heb ze vervolgens weer gemaild, en ? ……..niet gereageerd. Na zes weken , niets bereikt. Wat een bedrijf.!
Vervolg 30 juni:
Ik heb besloten met de afdeling verkoop van het bedrijf te bellen, met de vraag wat er toch aan de hand is. Heel rustig vertelde ik de verkoper mijn relaas.
Hij onderbrak me en zei: “ zeg maar welke u auto u wilt, we zijn hartstikke druk, en we kunnen het met zeven man niet aan” . Met andere woorden” zeik niet zo man” .
Ik heb toen gezegd dat dit duidelijke taal was, en heb de verbinding verbroken.
Geplaatst door D. Brouwer
op 30 jun. 2023 21:06