vergelijk, kies en maak een afspraak

20 reviews geplaatst waarvan 2 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

5 5
Kwam bij deze Volvo dealer met een achteruitrijsensoren probleem. Maar het duurde 5 minuten voordat iemand mij aansprak (terwijl er 5 man/vrouw aanwezig was), daarna had de meneer achter de balie absoluut geen interesse om de auto (Volvo) te repareren daar deze niet bij hen gekocht was. Hoewel ik een potentiele klant voor langere tijd was, stelde hij voor het probleem bij de aankoopgarage (80km verderop) te laten afwikkelen of bij een Volvo dealer aldaar. Liever niet bij hem.
Als de vorige reviewer al aangaf: zeer arrogant en absoluut niet klantvriendelijk. Geen nieuwe klant erbij voor hen dus en ik ga op zoek naar een lokale garage waar klantvriendelijkheid nog wel hoog in het vaandel staat.
Geplaatst door op 1 dec. 2016 17:33
5 5
Kwam bij deze Volvo dealer met een achteruitrijsensoren probleem. Maar het duurde 5 minuten voordat iemand mij aansprak (terwijl er 5 man/vrouw aanwezig was), daarna had de meneer achter de balie absoluut geen interesse om de auto (Volvo) te repareren daar deze niet bij hen gekocht was. Hoewel ik een potentiele klant voor langere tijd was, stelde hij voor het probleem bij de aankoopgarage (80km verderop) te laten afwikkelen of bij een Volvo dealer aldaar. Liever niet bij hem.
Als de vorige reviewer al aangaf: zeer arrogant en absoluut niet klantvriendelijk. Geen nieuwe klant erbij voor hen dus en ik ga op zoek naar een lokale garage waar klantvriendelijkheid nog wel hoog in het vaandel staat.
Geplaatst door op 1 dec. 2016 17:30
5 5
Wat een onvoorstelbaar, arrogant omhoog gevallen Volvo dealer. Het gaat blijkbaar te goed bij Volvo Serva om op deze arrogantie manier zoals zij met klanten omgaan. Mensen deze Volvo dealer moet u absoluut mijden.
Geplaatst door op 19 sep. 2016 6:26
5 5
Gebeld voor een occasion welke te koop stond. toevallig waren er net mensen in onderhandeling. Ik heb gevraagd mij te bellen als deze auto niet verkocht was. Toen ik gebeld werd liepen de mensen net de showroom uit. De auto was niet verkocht, en ik kon komen kijken. Ik er heen (130km). Proefgereden en berekening gemaakt. Verteld de heer doodleuk dat de auto verkocht is aan de mensen van vanmorgen.
260km voor niks gereden. Ervaring rijker illusie armer.
Geplaatst door op 30 jul. 2016 15:43
5 5
In de zomer van 2015 een 2e hands Saab 9-3 gekocht. Eerlijk is eerlijk, het was een vrij goedkope auto en moesten hier ook onze verwachten naar aanpassen. Echter, de Volvo zou de Saab technisch nalopen en er een nieuwe APK opzetten en checken of de airco in goede staat was. Na een nieuwe apk en gevulde airco konden wij de Saab ophalen. Op de snelweg terug naar Rotterdam, roken wij al een indringende benzinelucht. Na een tijdje verdween deze weer en ik dacht dat het te maken zou kunnen hebben met de APK. Echter, in het weekend stroomde de benzine onder de auto vandaan en moest ik hem laten afslepen. Volvo Serva besloot de Saab te komen ophalen en deze na te kijken in Amersfoort. Wat bleek, de benzineleiding in het spruitstuk was poreus en deze kon men provisorisch repareren. Ik hoefde alleen het arbeidsloon te betalen. Kosten, 245 Euro. Let wel, ik had de auto 3 dagen in mijn bezit. Onder protest te Saab laten repareren en hem een aantal dagen later opgehaald. Onderweg terug naar Rotterdam bleven wij storingsmeldingen krijgen. Iets van verlichting en 1 vanuit motormanagement.
In Rotterdam direct bij een Vakgarage gestopt om dit te laten checken. Wat bleek, rechtsachter lagen en 2 lampjes los in de behuizing. Remlicht en achter verlichting waren door corrosie losgekomen. Dit had toch moeten opvallen bij de technische check of de APK? Omdat ik het niet meer vertrouwde, de auto meteen door de vakgarage laten checken. Leest u even mee?

Schokdempers achter: 70 en 65 %
Storing in management bleek een defecte klep in turboslang.
Motorrubbers waren compleet uitgedroogd en gescheurd.
Er liep olie in de turbo
CD speler werkte niet
Draagarm-rubbers voor compleet versleten
En bij het balanceren van de banden bleek er een slag te zitten in het rechter achterwiel en zaten er op de voorwielen geen loodjes.

Uiteraard hiervan een directieklacht gestuurd naar Servo Amersfoort. Na een week nog niet gehoord.
Bellen met Servo, zeer vriendelijke receptioniste trouwens. Deze vroeg mij de klacht en foto's welke ik had gemaakt nogmaals toe te sturen. Uiteraard wederom gedaan. Wederom na een week nog geen terugkoppeling gehad. Weer bellen en hen dit keer naar het e-mailadres van de directeur gevraagd. Dit hebben wij netjes gekregen en wij hebben de klacht met de foto's voor de 3e keer opgestuurd. Tot op de dag vandaag nog niets gehoord mbt deze directieklacht.

In de maanden hierna is de Saab alleen maar slechter gaan rijden.
De Saab verbruikt momenteel 1.5 liter olie per week.
Onder het rijden valt de motor af en toe spontaan uit.
De auto bokt bij een warme motor en bij een koude motor ontkoppelt de auto niet goed. Het gevolg is dus dat de Saab met een koude motor bij de stoplichten en bochten waarbij ik moet ontkoppelen, afslaat.
Ik heb de Saab eind mei 2015 voor 2000 euro gekocht, bij Servo Amersfoort. Drie dagen later ruim 200 Euro moeten afrekenen voor de defecte benzineleidingen en spruitstuk. Nu moeten wij de auto gaan inruilen en mogen wij in onze handjes knijpen wanneer wij 250 Euro inruil kunnen krijgen.

Nee, nooit meer Volvo Serva voor ons. Onbegrijpelijk dat een autobedrijf als Volvo, zo enorm veel technische mankementen over het hoofd heeft gezien. En schandalig dat de directie niet thuis geeft op een officiële klacht.
Geplaatst door op 1 mei 2016 21:54
5 5
Bij een officiele Volvo dealer verwacht je van te voor toch enige klasse en profesionliteit. Ik was niet van plan een auto van meer dan €10.000 te kopen, en leek daarmee alsof ik direct al geen interessante klant was. De verkoper noem ik niet bepaald commercieel.

Uiteindelijk na veel praten konden we eindelijk een drie tal auto's selecteren (hoefde nog net niet zelf de muis te pakken), de eerste verrassing kwam toen al, de advertentieprijzen zijn zonder achterstallig onderhoud. Naja ik vind het een vreemde manier van mensen lokken, maar ze zijn wel eerlijk over het 'onderhoud', bij de verkoopprijs kwam in alle gevallen minimaal €1000 in eengeval zelf >€2000, terwijl van dit alles op internet niks te lezen valt.

Uiteindelijk toch maar wat auto's bekeken maar dat had ik beter niet kunnen doen. Een van de 'occassions' was totaal afgereden, zo erg dat de auto niet eens met lopende motor over de weg geduwd mocht worden. Gelukkig was de verkoper wel zo fair om te melden dat dit hem maar niet moest worden. Goed denk je dan, dit kan de beste overkomen, zij zijn wellicht ook wat genaaid door de verkopende partij en hebben (nog) geen aandacht aan de auto besteed voordat deze op internet kwam. Helaas staat de zelfde auto nu nog steeds online (8 weken verder) met dezelfde prijs.

Voor mij was het 8 weken geleden al wel duidelijk, met deze jongens moet je geen zaken doen, of een zeer goede rechtsbijstandverzekering hebben en verstand van zaken. Ik zou iedereen aanraden hier geen auto te kopen, en Volvo is achtelijk dat ze dit bedrijf een office dealer noemen.....
Geplaatst door op 16 okt. 2015 13:00
5 5
Deze garage had schade (1600 euro) gemaakt aan mijn auto nadat deze net aan mij was overgeschreven... ik werd compleet genegeerd en zelfs uitgelachen. Alle contact en correspondentie wordt genegeerd.
Bovendien werd mijn inruilauto welke 270.000km had gelopen, maar vanwege een kapotte teller bij 80.000km vervangen moest worden gewoon ingeboekt voor 190.000km wat dus fraude is.
Serva is een arrogant en frauduleus bedrijf.
Geplaatst door op 10 mrt. 2013 16:47
5 5
Misschien niet de goedkoopste, wel goed en professioneel.
Geplaatst door op 16 nov. 2011 9:04

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 20 reviews
. (8 positiefen12 negatief

< 1 2 >