vergelijk, kies en maak een afspraak

1 review geplaatst

Review dit bedrijf!

1 van de 2
Ik heb bij Subaru Aalsmeer een Forester gekocht, die qua prijs ver uitstak boven het landelijk gemiddelde. Uiteraard met de geldende garantietermijn van 6 maanden en een nieuwe distributieriem. Binnen deze 6 maanden ging er regelmatig een controlelampje branden. Bij uitlezing bleek dat het de nokkenassensor zou kunnen zijn. Deze moest besteld worden. Na herhaaldelijk geinformeerd te hebben waar hij bleef, werd mij verzocht niet meer te bellen. ´Wij bellen u wel.´ Nooit meer iets uit Aalsmeer gehoord.
Nog geen twee jaar en 30.000 km verder brak een bout van het distributiesysteem. Einde van deze motor. De Subaru-specialist die mijn auto onder handen heeft genomen liet mij de bout zien. Duidelijk zichtbaar was het aluminium van het motorblok die zich in de schroefdraad bevond. ´Waarschijnlijk te hard aangedraaid´ kreeg ik te horen.
Toch maar weer met Aalsmeer gebeld en het gehele bovenstaande verhaal verteld. De aftersales-manager was bijzonder teleurgesteld......dat wij niet waren teruggebeld over de nokkenassensor. Maar hij zou dit ´tot op het bot uitzoeken´. Geen enkele emotie werd echter getoond dat wij onze auto inmiddels hebben moeten verkopen omdat reparatie niet opwoog tegen de dagwaarde.
Na een maand wachten maar weer even gebeld om te kijken of ´het uitzoeken tot op het bot´ geslaagd was. ´Het spijt mij, maar het is er bij ingeschoten u terug te bellen´. Alweer!
Mij is nu aangeboden om een andere tweedehands auto bij hen, tegen gereduceerd tarief, te kopen. (dubbele winst-situatie voor de verkopers, maar de klant schiet er een hoop bij in.)
Geplaatst door op 15 jan. 2014 19:40

Review dit bedrijf!

1 review
. (0 positiefen1 negatief