1 van de 2
Dit familiebedrijf richt zich op het verkopen van opgeknapte schadeauto's. Keuren van de auto mag niet. Een proefrit mag je alleen maken als je voor de proefrit akkoord bent met de prijs en over de prijs van een eventuele inruil. Tijdens de proefrit gaat er iemand van de familie mee. (dit moet zogenaamd van de verzekering) Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...
Het is een "Bovag" bedrijf. Je krijgt alleen geen Bovag garantie. Op het koopcontract staat in kleine letters namelijk dat je afstand doet van Bovag garantie en de super "VeenAuto" garantie krijgt. Dit wordt uiteraard niet toegelicht dus als je hier iets koopt ben je gewoon de pisang.
Geplaatst door I. AnoniemZIjn
op 18 jul. 2014 18:01
Reactie van autobedrijf:
Geachte heer/mevrouw,
Verbaast over uw reactie willen wij hier even op reageren. Allereerst, waar u uw bewering op baseert dat wij alleen opgeknapte schade auto's verkopen is mij niet helemaal duidelijk. Wij zijn tenslotte geen schadebedrijf en hebben daar ook geen faciliteiten voor. - Keuringen zijn te allen tijden toegestaan, mits door onafhankelijke instanties (ANWB, Dekra).
Een proefrit maken heeft alleen zin als je het samen over de prijs en eventuele inruil eens bent. Indien dit niet het geval is, dat de klant en wij het niet over de prijs eens kunnen worden, gaat u de auto niet kopen, dus heeft proefrijden geen enkel nut.
Dat wij vaak (niet altijd) meerijden met een proefrit is vanwege het feit dat (mede door internet) 80% van onze klanten hier niet uit de buurt komt, en niet bekent is met de weg, flitsers e.d. dit resulteert in klanten die hele middagen weg blijven met onze groene kentekenplaten en hoge snelheidsboetes die altijd moeilijk te verhalen zijn bij de degene die de proefrit heeft gemaakt. Excuses van onze kant als u het hier niet mee eens bent.
Wij zijn een Bovag bedrijf, en u kunt wel degelijk Bovag garantie krijgen, alleen indien u dat niet heeft, krijgt u van ons altijd 3 maanden garantie. Het niet hebben van Bovag garantie is o.a. op auto's onder de €4.500,- De verkoopcontracten zijn door de Bovag opgesteld, "de kleine lettertjes" zoals u dat omschrijft, zijn er alleen maar om duidelijk te maken dat u geen Bovag garantie heeft, hier dient u dan ook apart voor te tekenen. Als u het niet eens bent met de door de Bovag opgestelde en door Bovag verkochte verkoopcontracten dient u zich te wenden tot de Bovag.
Ten slotte is uw klacht bij ons niet bekend. Jammer dat wij dit via deze weg te weten moeten komen. U bent bij ons altijd van harte welkom om alles te bespreken en uw verhaal te doen. Wij vertrouwen er op dat dit tot een goed eind gebracht kan worden.
Met vriendelijke groet,
Veenauto.nl