Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

7 beoordelingen

7 van 7 beoordelingen

Eelko

1 van de 5 sterren
•4 oktober 2020

In juni mijn auto gebracht en daar de duurste onderhoudsbeurt laten uitvoeren van euro 510,-. Ik heb mijn auto schadevrij afgeleverd, maar ik krijg hem terug met twee kleine schades. Ik ben met en twee keer in gesprek gegaan. Die twee gesprekken waren voor mij heel onplezierig. Dat was niet alleen omdat ze zeiden dat de schade er al op zat en dat deze zichtbaar zou zijn geworden vanwege een ongevraagde wasstraatbeurt buiten het terrein, maar ook omdat ze meteen op een vervelende manier in de verdediging schoten. Ik heb later nog gemaild met de vestigingsmanager, die was duidelijk vriendelijker, maar ze willen geen verantwoordelijk voor nemen en zij geven zelfs aan dat parkeren voor eigen risico is. Er werd gezegd dat dit ook staat aangegeven als het terrein wordt opgereden. Wat ze wel willen doen is de schade kosteloos wegstippen met een stift, maar de gehele schade verwijderen is voor hen geen optie. Als je het mij vraagt zou ik niet bij Ardea of tegenwoordig Stern je auto afleveren voor een onderhoudsbeurt of dergelijke. Zoals ze zelf al aangeven, lijkt het erop dat zij sowieso geen verantwoordelijkheid voor schades willen nemen, dit omdat parkeren voor eigen risico is (dit is al gek want iemand laat wel zijn auto in beheer bij een ander). In mijn beleving ben je dus wel goed om veel te betalen voor een onderhoudsbeurt en andere zaken, maar zodra de auto terugkomt met schade wordt dit onder de noemer gebruikersschade gezet. Ik ben ook heel erg teleurgesteld in Ardea/Stern en ik ga mijn binnenkort nieuwe geplande auto zeker niet daar kopen.

Manie

4 van de 5 sterren
•2 maart 2012

Uiterst deskundig personeel,geweldige service. Staan direct klaar,zijn bijzonder vriendelijk.

Ria

4 van de 5 sterren
•20 februari 2012

Perfectie garage.Snelle hulp tegen een eerlijke prijs. En voor zeer complexe problemen weten zij een oplossing te vinden. Men is zeer klant en service gericht,doen net even wat meer.

Amit

4 van de 5 sterren
•19 februari 2012

Uitstekend geholpen door de medewerkers van de servicebalie. Vooraf een duidelijke prijsopgave waardoor er geen onvoorziene kosten bij kwamen. De auto is vakkundig gemaakt en netjes afgeleverd. Kortom een goede professionele garage waar de service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Een garage waar ik zeker terug kom!

M

4 van de 5 sterren
•1 februari 2012

Kan deze garage zeker aanbevelen, onderhoud keurig uitgevoerd, alle bijkomende klachten zijn ook verholpen, prijsopgave vooraf voor onderhoud, voor bijkomende kosten wordt je ook eerst netjes gebeld voordat zij gaan repareren.

Marlies

4 van de 5 sterren
•25 december 2011

Geweldig geholpen, goede service. Helemaal tevreden? Kom zeker terug.

Netty

4 van de 5 sterren
•25 december 2011

Ben door deze garage keurig geholpen. Beurt netjes uitgevoerd en exacte prijsopgave. Auto was uitgezogen en de ramen schoongemaakt.