Broekveldselaan 5, 2411 NL Bodegraven
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
In hoeverre kan men afgaan op referenties? Wat ik lees: Loftuitingen voor de normale uitvoering van werkzaamheden, waarvoor men dik betaald. Of, ontevreden klanten, die niet eerst rapporteren aan de leverancier of uitvoerder, maar gelijk beginnen om het bedrijf de grond in te boren. Mijn aanpak is om de direkt betrokkene te wijzen op de onregelmatigheid, en in de regel vind ik gehoor. Begrip heb ik ook in dit geval gekregen voor het meekrijgen van een leenauto, waarvan het interieur ronduit smerig was. Er kon ook een bedankje af, toen ik vertelde een en ander zo goed mogelijk te hebben schoongemaakt. Na schadeherstel werd mijn eigen auto afgeleverd met een sterk verontreinigde binnenzijde. Onder meer poederachtige restanten, verspreid vastgekleefd in het interieur. Ook het feit, dat zelfs de deurkruk aan de binnenzijde niet schoon was, geeft aan, dat er geen aandacht is besteed aan schoon houden (voorzorgsmaatregelen) of schoon maken. Verder geklaag zal ik de lezer besparen. Hopelijk komen er positieve beoordelingen van andere klanten, maar mijn ervaring omtrent de opstelling c.q. het gedrag van ASN kan niet beter worden samengevat dan met de term “klantminachtend”.