Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

12 beoordelingen

10 van 12 beoordelingen

Farid

1 van de 5 sterren
•7 februari 2021

Service, respect jegens klanten en garantie zijn zaken die zij hier niet kunnen. Al jaren klant en ditmaal een onderdeel besteld op kenteken. Vervolgens bleek het onderdeel niet de juiste en niet passend, dus geretourneerd. Kreeg daarna het bericht van Gea dat er 15 euro retourkosten in rekening werden gebracht! In de discussie die hierover ontstond werd gewoon gezegd dat je als klant dan maar niet meer welkom bent omdat je nog minder bestelt dan de gemiddelde beunhaas. Autoenanders schuiven hun bedrijfsrisico af op hun klanten.. dus wees gewaarschuwd. Je kunt beter online kopen : goedkoper en betere service.

Antwoord van Gea

Beste Farid Jarir, het is niet correct wat u schrijft. Onderdelen op kenteken zoeken is niet altijd leidend . Bij de vraag of de wagen airco had antwoordde u dat de wagen geen airco had.Tijdens het terugbrengen had u de oude bij zich en wat bleek; deze radiateur was gecombineerd met een condensor.[wat bij de eerste vragen aan u al aan de orde was geweest.] U als gerenommeerd bedrijf heeft dus niet de juiste informatie verstrekt. Daardoor [mogelijk] het verkeerde product geleverd en vervolgens door uw geagiteerd gedrag niet de kans hebben gekregen om u een vervangend artikel te mogen leveren. Aan de balie uitgebreid nog de mogelijkheden besproken en u het chassisnummer gevraagd. Deze heb ik echter niet van u mogen ontvangen. Dan treden onze algemene voorwaarden in werking zoals tevens in het kort vermeld staat op onze facturen. We zijn nog zo netjes geweest het product wel in te nemen maar de transportkosten zijn echter wel voor de klant . Jammer dat we het product niet om konden ruilen voor het vervangende product dan was deze discussie niet aan de orde geweest.

Richard

4 van de 5 sterren
•6 februari 2018

Fijne garage ,vriendelijke mensen die met de klant meedenken en je zeker geen poot uitdraaien. Had slechte ervaringen met vorige garage dus ik ben blij dat ik Auto&Anders heb gevonden!! Aanrader!!

Antwoord van Gea

Dankuwel voor deze mooie beoordeling!

S

1 van de 5 sterren
•6 november 2017

Vorige week parkeersensoren laten monteren. We hadden een vaste prijs afgesproken. Bij het ophalen van mijn auto moest ik opeens 10% meer betalen. Verder zijn er dingen aan mijn auto gedaan zonder overleg. Wil ik het weer in originele staat hebben dan moet ik weer naar ze toe. Dus moet ik weer kosten maken, terwijl ze het bij mij thuis op de oprit ook kunnen oplossen. Dus niet echt klantvriendelijk. Verder werd er gedreigd dat ze aangifte zouden doen van smaad wanneer ik een recensie zou plaatsen terwijl auto en anders mij hebben opgelicht. Een erg rare en intimiderende manier van zaken doen

Antwoord van Gea

Beste Sijbren, Helaas vertel je niet het volledige verhaal. We hebben voor een vaste prijs de klus gedaan namelijk € 200.00 voor de sensoren plaatsen aan de achterzijde EN op kleur maken! De verf [wat jij noemt de 10%] moest je extra afrekenen. Alles duidelijk! in de vele mails gezet naar jou toe. Erg jammer dat je het niet begrijpt zelfs al heb ik het ook nog mondeling toegelicht. Ook heb je zelfs schriftelijk in een mail gezet dat je erg tevreden bent over de werkzaamheden. De zaken die aan jouw wagen zijn gedaan betreft een kentekenplaathouder [wat als het werk mooi gedaan is en dat is het ] is als het ware de handtekening van het bedrijf. Als je klaagt moet je wel volledig zijn en niet een groot gedeelte weglaten. Niet echt netjes van jou. De kentekenplaathouder wilden we prima opnieuw vervangen maar gewoon hier in de werkplaats en zeker niet op jouw oprit... Zeer jammer dat je je opgelicht voelt. Let wel het gaat hier om een kentekenplaathoudertje! Hoezo wagen in originele staat brengen??? Auto en Anders

Anne

5 van de 5 sterren
•8 juli 2017

Ik kom zeker weer terug! Vriendelijke mensen die met je meedenken. Goede service en lage prijzen. Je krijgt altijd de materialen te zien die zijn vervangen, dus transparantie in wat ze doen en geen onnodige reparaties. Zeer tevreden!

Antwoord van Gea

Hallo Anne dankjewel voor je complimenten. Superleuk en graag maar niet te snel tot ziens. vriendelijke groet Gea Auto en Anders

Fred

5 van de 5 sterren
•10 augustus 2016

Vriendelijke mensen, zeer lage prijzen en banden deskundig gemonteerd. Laagste prijs van Nederland!

Douwe

4 van de 5 sterren
•26 maart 2015

Na mijn vorige beoordeling in 2014, is mijn mening alleen maar positiever geworden, het is en blijft een top garage! die zeker niet dingen doen, waardoor je binnenkort er weer heen moet. ze doen top werk, en mocht er toch iets niet kloppen/gebeuren, lossen ze het altijd netjes op! Ga zo door!

Jacob

4 van de 5 sterren
•26 maart 2015

Fantastische service. Binnen no time Was ik weer klaar de weg op te gaan met mijn Mercedes. Fantastisch!! Zelfs de koffie was van hoge kwaliteit en de monteur had veel verstand van zaken.

Arv id

4 van de 5 sterren
•26 maart 2015

Prima service! Makkelijk in de omgang en ze leggen het je duidelijk uit wat er aan de hand is, en wat er moet gebeuren! Prima kwaliteit en dat voor een lage prijs !

erik

4 van de 5 sterren
•7 januari 2014

Klasse service, kopje koffie.scherpe prijzen en eerlijke korting,dit is de enige garage die ik bezoek.

J.

4 van de 5 sterren
•3 juni 2013

Perfecte service, Kleine beurt uitgevoerd en hebben alles gedaan wat de vorige garage had moeten doen, het bleek o.a. dat de luchtfilter al meerdere keren niet was uitgewisseld door de Citroen garage en wel op de rekening was gezet. Dus eindelijk een eerlijke garage gevonden.