Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

8 beoordelingen

8 van 8 beoordelingen

Patrick tomassen

1 van de 5 sterren
•27 mei 2025

Koop nooit en auto bij ard butter Word zeer slecht gehandeld denk 2 x na voor dat je geld uit geeft aan dit bedrijf. Vieze honden zijn het auto met en kapot koppeling/ automaatbak word niet gemaakt valt wel onder garantie vriendelijk groet PATRICK TOMASSEN

Serena Verweij

1 van de 5 sterren
•27 mei 2025

Wilt u graag als een zwerfhondje behandeld worden? Ga dan zeker een auto kopen bij Ard Butter. Een bedrijf wat goed is in: * kapotte auto’s verkopen * narcist trekken (ligt NOOIT aan hun) * zogenaamd medewerkend maar vervolgens geen K U T doen. * telefoon erop gooien midden in een gesprek * denken dat je als vrouw zijnde de wereld gemaakt heb en je stoer kan doen als een kleine kerel. * tijdens een heftige woordenwisseling die ze zelf beginnen alles omdraaien tot de klant (komt het narcist gedrag weer) Want oh wat de klant doet kan niet. Want een auto die je 3 maanden geleden gekocht heb en al 7 weken kwijt bent omdat die doeloos bij hun staat, mag je niet gefrustreerd om worden. * uithuilen bij Bovag Kortom rij door naar de auto sloop, denk dat je daar betere auto’s vind als bij dit gruwelijk piep bedrijf. Geen ster maar dan ook echt geen ster waardig. Aub ard butter verkoop je pand en ga met al je personeel achter de kassa zitten bij de buurt super daar kan je geen mensen oplichten!!!!!! Oh en aan het personeel van ard Butten, doe me aub een lol en reageer niet op deze reviews, want niet in het echt willen commucieren is een slechte revieuw incaseren!!

Marion

5 van de 5 sterren
•14 april 2022

Graag willen wij reageren op de slechte review van De Heer R. ter Haar uit Grootebroek.Deze meneer heeft de auto inderdaad bij ons gekocht en heeft er voor gekozen om voor 1.000 euro geen garantie en onderhoud te nemen. Enige tijd later kwam hij terug omdat dat de auto olie zou verbruiken. We hebben de auto bekeken en beoordeeld en gezegd dat we een olie meting gingen doen zodat we dan een bevestiging hebben van het daadwerkelijke olie verbruik.Helaas is hij hier niet op in gegaan. Daarna is hij bij ons gekomen om de auto in te ruilen omdat hij aangaf dat zijn vrouw de auto niet beviel. we zijn er toen samen uitgekomen, hebben zelf na de aflevering nog een afspraak gemaakt om de auto te poetsen. Toen de meneer de auto bracht vroeg hij of de banden gebalanceerd konden worden en dat hebben wij ook gratis gedaan. Er is toen geen enkel negatief woord gevallen over de gehele zaak. Het verbaast ons dan ook echter dat hij deze review op jullie site geplaats heeft. Jammer dat hij ons niet in de gelegen gesteld heeft zijn ongenoegen te bespreken. Autobedrijf Ard Butter

Rene

2 van de 5 sterren
•13 april 2022

2 maanden één Citroën DS3 kenteken 33-RRH-3 Op 25-01-22 heb ik bij dit bedrijf Ard Butter een Citroën DS3 gekocht met het kenteken 33-RRH-3 voor €6899 euro een zeer knappe auto. Dus ging ik een proefrit maken met deze auto en tijdens mijn proefrit even gestopt bij een garage bedrijf wat ik goed ken om een snelle check uit te voeren, auto zag er goed uit op het eerste gezicht. Dus heb ik de auto gekocht zonder garantie, dit scheelde €1000 euro. Echter na een 6 weken gereden te hebben zat de achterkant van de auto vol met zwarte spetters, nu hadden we een paar weken slecht weer gehad dus dacht ik opspattend vuil waarschijnlijk. Maar toch even het olie pijl meten, en jawel bijvullen. Gek want voor de koop tijdens de snelle check zat het niveau nog iets te vol, met zeer schone olie. Maar goed verder rijden en in de gaten houden, en jawel weer de auto zwart aan de achterkant niet vet maar roet. Dus terug naar Ard Butter en dit probleem voorgelegd, zo vriendelijk als ze eerst waren dat was er niet meer bij. Het was, niet waar dat de auto olie gebruikt en dat ik me dat maar inbeelden, en dat ik eerst maar eens een beurt moest geven aan de auto. Dus dat heb ik laten doen, bij een goed garage bedrijf, dure olie in de auto gedaan Mobil 1, 5W30 en tevens een motor reiniging. Wat meteen opviel tijdens die beurt was dat het olie filter zo schoon was, dus hij had waarschijnlijk net een beurt gehad. Maar goed streepje op de pijlstok gezet tot hoe ver de olie gevuld was, en weer rijden. Na 700 kilometer jawel pijlstok weer op de helft van niveau, dus weer terug naar Ard Butter. Met een goed aanbod als ik de auto nou inruilde en een goede prijs kreeg voor die Citroën op een veel jongere Kia Rio, en daar dan geld bij zou leggen. Echter kreeg ik niet meer terug dan €5500 na twee maanden voor die Citroën en moest ik alsnog €6500 euro bijleggen op die Kia Rio. Ik zat vast met onderhandelen, dus mijn verlies genomen. Maar nu komt het ergste, de Citroën DS3 met het kenteken 33-RRH-3 stond de volgende dag alweer op zijn site voor €6700 euro zonder garantie en met garantie €1000 euro duurder. En jawel ook alweer verkocht, dat deed toch wel wat pijn. Ik zal niet zeggen dat het een bedrijf is wat slechte auto’s verkoopt, maar mij zal hij nooit meer terugzien. En zal dit bedrijf ook zeker niet aanbevelen als een goed bedrijf. Jammer want ik had al eerder auto’s gekocht bij dit bedrijf en dit zijn zeer goede auto’s geweest.

Martijn

5 van de 5 sterren
•11 januari 2022

Audi Q3 gekocht bij Ard en Audi A5 ingeruild. Super service, nette prijzen en zeer gastvrij! Alles binnen een paar uur geregeld! Het kopen van een auto doe je natuurlijk niet dagelijks dus de begeleiding van mevr Butter was hierin super! Helder advies ontvangen over komend onderhoud en het service plan. TOP!

Pieter

4 van de 5 sterren
•2 mei 2021

Zeer goede ervaring met het kopen van mijn auto bij Butter. Verkoper Ramon heeft me vriendelijk en uiterst correct geholpen, de afleverbeurt is volgens afspraak uitgevoerd en levering op het afgesproken tijdstip. Een plus voor de klantvriendelijkheid en service!

Jochem

1 van de 5 sterren
•9 april 2021

Leuke prijzen op de website en diverse autosites. Je denkt: "wow wat een mooie prijs, daar wil ik wel even naar gaan kijken". Maar dan, de prijs (vb zoals op de site staat) -> De prijs zonder BOVAG garantie en zonder groot onderhoud : € 7.999,-. De prijs inclusief 6 maanden BOVAG garantie en onderhoudspakket is : € 9.499,- Dat betekend dat er nog € 1500,00 bij de prijs komt!!! Ongelooflijk! Daar kan je bij de gemiddelde garage 3 auto's rijklaar voor laten maken met 6 maanden BOVAG en een poetsbeurt. Het word nog gekker. Onder de prijs staat dit: Tegen een meerprijs van € 499,- kunnen wij deze mooie auto leveren inclusief groot onderhoud, aircoservice, poetsbeurt en nieuwe APK ! Dus er komt geen € 1500,00 bij, maar € 2000,00. Daar kan je bij de gemiddelde garage 4 auto's rijklaar voor laten maken met 6 maanden BOVAG en een poetsbeurt!!!! Wat een lokkertjes die prijzen. En aan de reacties te zien, zijn ze er geen eens vriendelijk. Schandalig deze prijzen.

Bert

1 van de 5 sterren
•11 oktober 2019

Mijn dochter was op zoek naar een Ford Fiesta St line. Ik heb hierover met de verkoper van Ard Butter auto’s een telefoongesprek gevoerd omdat wij 150km moesten rijden. Er werd mij belooft een nieuwe auto aan te treffen met 15000km. Maar verder echt nieuw. 2 dagen later heb ik weer contact opgenomen nu om de auto te gaan kijken en te kopen. Weer dezelfde meneer gesproken heel vriendelijk zij hij wij wassen hem en zetten hem vast klaar voor een proefrit. Na 1,5uur enthousiasme in de auto kwamen we aan bij de auto en hij stond daar te blinken. Voordat de verkoper bij ons was liepen wij een rondje om de auto. Wat een desillusie de auto had achterschade en de 2 velgen voor waren zwaar beschadigd. Helemaal geen nieuwe of zo goed als nieuwe auto met 15000km. De verkoper kwam inmiddels naar buiten en stelde zich netjes voor. Ik confronteerde hem met onze bevindingen en uitte onze teleurstelling. Hij deed alsof zijn neus bloedde en wist van niks maar bij navraag bij de eigenaar kwam de aap uit de mouw hij had de auto zo ingekocht. Zij hebben de auto inmiddels 1 maand in hun bezit en de verkoper weet het niet eens, zijn naam is haas en ik ben gekke Henkie. Om de schade te herstellen moesten wij rekenen op €200. niet dat zij dat zouden doen maar wij moesten dit zelf regelen. Plaatwerk aan het achterscherm bumper repareren en deze delen opnieuw spuiten voor 200€. Ik schatte het zelf laag in maar kwam zeker op 700€. Of we toch een proefrit wilde maken, maar daar hebben we voor bedankt en zijn teleurgesteld naar huis terug gegaan. De verkoper bleef vriendelijk en wilde zelfs de benzine vergoeden. Wij hadden wederom pech geen cash geld maar hij zou af tanken. Wij hadden op de heenreis bij Utrecht de tank nog volgegooid. Thuis aangekomen direct doorgereden naar de Ford dealer en daar dezelfde auto gekocht ietsjes duurder maar wel een eerlijk bedrijf met een eerlijk verhaal bij de auto, met een gratis een service pakket ter waarde van 500€ en verlengde Ford garantie.