Rijnstraat 32, 4191CL Geldermalsen
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Afgelopen oktober is de auto van een goede vriend van mij naar de garage in Geldermalsen gegaan. De auto had een elektrische storing die ze wel even tussendoor zouden oplossen. Hij werd vrij snel gebeld met de mededeling dat er een storing in het circuit onder de motorkap zat. (Zo ver was hij ook) De eigenaar ging verder zoeken. Na een paar dagen was mijn maat heel benieuwd hoe het ging. Informatief de telefoon gepakt en gebeld. Het werk aan de auto lag stil want er waren nog meer belangrijke geplande afspraken. “We houden je op de hoogte” werd hem toegezegd. Dagen gingen voorbij en niets gehoord. Toch heeft hij zelf maar weer gebeld, want 2 weken zonder auto is wel lastig. Hij werd ontzettend brutaal te woord gestaan; hoe durfde hij te bellen naar hun, want zij zouden bellen! En zonder auto? Dat probleem was niet hun probleem, maar zijn probleem. Na 3 weken was hij het spuugzat. Hij heeft de auto gehaald en moest voor de “gemaakte” kosten bijna 800 euro afrekenen. De auto was rijdend naar deze firma gegaan maar hij kreeg hem niet rijdend terug. Alle onderdelen waren in een doos gesmeten en de accu lag los onder de motorkap. Daarmee moest hij maar via de snelweg thuis zien te komen. Onder protest is de accu toch vast gezet. Tijdens het ophalen heeft hij gevraagd of het normaal is dat het ruim 3 weken moet duren. De reactie was; “Je moet soms even je hoofd leegmaken tijdens dit intensieve werk”. Dus als je de storing niet kan oplossen, dan maak je er toch een chaos van die de klant nog verder in de problemen gaat brengen en nog meer gaat kosten?? Mijn maat is altijd heel netjes en secuur op zijn auto. De tranen sprongen in zijn ogen toen hij de ellende onder de motorkap zag, en zo waanzinnig veel moeten betalen voor nog meer schade en storingen. Uiteindelijk onder protest van deze firma kon hij voor 500 euro ook de auto meenemen. De auto hebben heeft hij naar een andere garage moeten slepen die de auto wel gemaakt heeft. En dat duurde geen 3 weken! Er bleek heel veel bedrading kapot gemaakt waardoor geen enkele computer het meer deed. Dit was niet nodig geweest en als je geen zin heb of het niet weet, meld dat dan! Als hij dit had geweten was de auto er nooit naar toe gegaan. Aan geld teruggeven doen ze niet, want je fouten moet je immers nooit erkennen! Toch? Zijn auto komt nooit meer bij deze firma. En ik hoop dat jij als lezer je wel 10 x bedenkt voor je er naartoe gaat tenzij je van je geld af wilt. Ohja, beste Jeroen, heb je nou echt geen schuld besef? Geef die man toch gewoon die 500 euro terug waar jij samen met je vader totaal geen recht op hebben!