Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

6 beoordelingen

6 van 6 beoordelingen

Bo

5 van de 5 sterren
•10 augustus 2023

Altijd goede service. Soms ben je wat langer je auto kwijt dan verwacht, maar er wordt altijd aandacht aan jouw auto besteed. Vader, zoon en de hoofdmonteur zijn zeer kundig, weten waarover ze praten en hebben hart voor je auto. Een echt fijn familiebedrijf.

André

1 van de 5 sterren
•11 februari 2023

Ik heb mijn auto ter reparatie aangeboden bij deze garage en heb verteld wat er mis is met mijn auto, namelijk motor valt uit tijdens het rijden en ik heb de foutcode P0335 doorgegeven (krukassensor defect) en ook APK. De ban waren "versleten" en door mij was ook gevraagd koppakking kleppendeksel te vervangen. De afgesproken tijd dat de auto klaar zou zijn is niet gehaald, bijna sluitingstijd werd ik gebeld met de mededeling dat mijn auto pas de volgende dag 12 uur klaar zou zijn. De volgende dag haalde ik mijn auto op en moest € 1.068,18 aftikken. Bij de APK, had ik al € 79,80 betaald, waarvan € 30 uitlezen/wissen. Echter onder het rijden, sloeg de motor weer af, dus ik weer naar de garage, daar werd mij verteld, dat zij na de reparatie proef hebben gereden en de motor sloeg niet af dus auto was goed, niet dus! Mijn auto was ook in eerste instantie APK niet goed gekeurd vanwege de banden en "overmatige olie lekkage". Ik zag op mijn dashcam, dat de motorkap werd geopend en ik zag een medewerker naar achter lopen in de garage en kwam met een gele jerrycan terug en begon zonder iets open te draaien als je voor de auto staat links op de motor te schenken, ik kan de opnames laten zien. Deze garage doet niet wat de klant wil, maar wat zij zelf willen, als ik zeg dat de krukassensor defect is, omdat ik zelf de meting had gedaan en ik geef hen notabene de code dan vervang je het onderdeel en ga niet zelf dingen bedenken want daar betaal ik niet voor. Uiteraard ga ik met mijn rechtsbijstand kijken wat wij hier aan kunnen doen. Ik moet er niet aan denken, dat ik de snelweg op was gegaan en bij het inhalen de motor afslaat! Deze garage heeft voor mij een nieuwe naam namelijk geen Gopal maar (Gopai) vertaald vanuit het Surinaams "Ga betalen".

Huug

1 van de 5 sterren
•14 juni 2016

Deze garage is niet te vertrouwen. Ze doen onderhoud aan jouw auto wat niet eens is afgesproken. Ze werken ook heel slordig en ze hadden mij ook nog gebeld wat zij ook alweer moesten doen aan mijn auto. En dat vind ik erg slecht omdat ze je niet helpen met volle aandacht. Het is een zeer slechte garage en ik raad iedereen aan om niet bij hun je auto te laten doen, het klinkt in het begin goedkoop maar als je de rekening krijgt is het heel wat anders....

Harry

1 van de 5 sterren
•8 februari 2016

Weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Niet doen, je bent gegarandeerd duurder uit.

Dinesh

1 van de 5 sterren
•8 januari 2016

Afspraken worden niet nagekomen. Meerwerk is niet gecommuniceerd terwijl dit wel was afgesproken. Hierdoor bijna 1000 euro kwijt voor onderhoud aan een vrijwel nieuwe auto. Kwaliteit, ook niet. Ruitenwisser bleek nog strepen op het raam achter te laten, wel voor betaald. Daarnaast bijna een uur buiten gewacht omdat ze waren vergeten me te ophalen. Geen belletje niets.

Wout

4 van de 5 sterren
•28 juni 2013

snelle montage en goede balancering