tot 4 keer toe volgens hofman de lamdasonsensor stuk en laten vervangen daarna naar een andere garage gegaan bleek de inlaatspruitstuk pakking lek ook nog een keer de verkeerde tellerstand doorgegeven aan de rdw , olie vuldop er scheef opgedraaid gevolg enorme rookwolk onder de kap vandaan ,kortom geen aanrader
Richard
1 van de 5 sterren
•6 mei 2021
Door omstandigheden (geen vervoer en reisafstand) telefonisch info gevraagd over Focus Sedan. Verkoper heeft geen enkele moeite ondernemen service te verlenen en bij de auto te kijken om mijn vragen te beantwoorden. Niet echt toonbeeld van kwaliteitsbegrip dus. Geen aanrader