Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Koop hier geen auto! Wij hebben hier een Citroën 7 pers gekocht van bijna €17.000,- ivm groot gezin. Helaas na een aantal kilometers verder begon deze motorstoring aan te geven, dus weer terug naar Jaap Dik in Assen, we kregen een leenbus mee en paar dagen later konden we de Citroën weer ophalen. Helaas na een 20 minuten onderweg te zijn geeft hij weer motorstoring aan, ik gelijk bellen met Jaap Dik in Assen, ik kon gelijk weer omkeren en gingen ze er naar kijken, ze konden niks vinden, de auto werd doorgelezen en de storing was weer weg, na een aantal dagen kwam de motorstoring weer naar boven, dus weer gebeld en ik kon 2 weken later de auto brengen, ik kreeg een vw up mee, waar mijn gezin niet in past maar ja, dan had ik vervoer. Na een 1.5 week werd ik gebeld dat de motor kapot is en ze de storing er niet uit kunnen halen.Uiteindelijk zijn ze met het aanbod gekomen om bij hunzelf Jaap Dik in Assen een auto uit te zoeken voor dezelfde prijs. Dit vonden wij erg netjes en waren dus zeer tevreden. Wij hebben gekozen voor een Renault Grand Senic, hiervoor moesten wij €2000,- bijleggen, dus intotaal nu €19.000 verder. Na 2 maand begon de grand senic ook motorstoring aan te geven toen wij 3 uur hadden gereden naar Limburg om op vakantie te gaan met het gezin. We hebben gelijk Jaap Dik in Assen gebeld en deze adviseerde niet meer verder te rijden en dat ze er voor zorgden dat er een leen auto kwam, we kregen een leenauto. Na aantal weken eindelijk de Grand Senic weer terug maar weer motorstoring, weer terug naar Assen, weer een leenauto. Grand Senic weer gerepareerd terug naar huis, thuis komend borreld de koelvloeistof. Weer gebeld, konden op hun advies zelf terug komen, auto heen gebracht,leenauto gekregen, telefoontje dat we de auto zelf kapot hadden gereden, terwijl het op hun advies was. We mochten nieuwe auto uitkiezen en kregen €10.000 weer ipv €19.000 en MOESTEN bij hun auto uitzoeken voor die prijs, nu een Ford fiesta en €1850,- bijbetalen. Totaal €11.000 verloren en te kleine auto MOETEN aanschaffen bij hun. Anders waren we al onze geld kwijt. Let dus goed op! Laat de auto controleren voordat je hier een auto koopt.
Geachte heer, Het klopt inderdaan dat u eerste auto een heel lastig probleem had waar helaas niemand uit kon komen, wij niet, de dealer niet en ook de electronica specialist niet. er rees een sterk vermoeden dat de motor in het verleden een hele lichte schade had opgelopen. Hierop hebben wij uw Citroen weer terug geruild en heeft u 2000,= euro toebetaald omdat het verschil tussen de vraagprijs van beide auto's 2000,= euro bedroeg. U heeft na een paar maand helaas een storing gekregen in de Scenic. En hoe vervelend het ook is, het is en blijft techniek en dit kan altijd stuk gaan. Niet leuk, voor niemand. Wij hebben liever ook dat onze klanten tevreden en probleemloos rijden. Deze storing is gewoon onder garantie opgelost. U verdere review klopt niet, een aantal maand na de reparatie en de garantie periode nam u contact op met de pechhulpservice omdat het koelvloeistofpeil laag was. Zij hebben u geadviseerd bij te vullen en daarna weer contact met hun op te nemen. Dit heeft u nooit gedaan, U heeft na een tijdje weer contact met ons opgenomen waarbij we u gevraagd hebben hoe erg de lekkage was en of het noodzakelijk was dat wij de auto bij u op zouden halen. Dit was volgens u niet nodig, want de lekkage was niet zo heel erg. U zou op eigen gelegenheid naar ons toe rijden. Daarbij hebben we aangegeven dat dat dan wel op eigen risico zou zijn, omdat wij van afstand niet kunnen inschatten hoe erg de lekkage was. Het aanbod om de auto te halen bleef staan. Desondanks nam u zelf het risico om de auto te komen brengen, hierbij is de auto te warm geworden en was het koelvloeistofpotje weer leeg, dit had de auto ook al een tijdje aangegeven bleek tijdens het uitlezen. Het leek er na reparatie en diverse proefritten op dat het net goed gegaan was, maar helaas mocht dit niet zo zijn. Omdat u zelf het risico heeft genomen om te rijden, en tijdens de volgende telefoongesprekken ineens aangaf dat de lekkage ernstig was, tijdens stilstand was het potje al binnen een paar dagen leeg. Hierdoor had u kunnen weten dat rijden heel gevaarlijk zou worden, daarom hebben wij aangegeven dat dit niet onder de garantie zou vallen.(deze garantie periode was ook al 3-4 maand geleden afgelopen, maar gezien de voorgeschiedenis stonden we er wel voor open om u te helpen). Terwijl het aanbod om te halen gewoon stond, Ik wil daarbij nog aangeven dat al onze gesprekken opgenomen worden, en ik nodig u van harte uit om ze te komen luisteren. Ondanks alles vinden wij het ook heel jammer dat het allemaal zo gegaan is, wij hadden liever gezien dat u nog steeds met plezier rond zou rijden in uw auto. Mocht u het er toch nog eens over willen hebben, dan kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, Erik Dik 0592-345793