Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

10 beoordelingen

10 van 10 beoordelingen

B.

5 van de 5 sterren
•20 juli 2021

Wij waren eerder bij een andere garage in onderhoud . Na een second opinion bij van Hugten zijn onze problemen opgelost. Primma service en vakkennis bij van Hugten.

Antwoord van Nigel

Geachte heer Van der Weert. Dank voor deze beoordeling, we proberen ook altijd met ons team naar oplossingen te zoeken.

Susanne

3 van de 5 sterren
•18 juni 2021

Kwam hier al jaren, tot nu toe was het goed, dacht ik. Dit jaar auto APK en grote beurt gedaan. Na de beurt vond ik mijn auto niet lekker rijden, hobbelig. Eerst bleek motorkap te lekken waardoor bougies nat waren geworden. Na een paar keer terug te komen (1 keer kon ik de auto ophalen en kon ik na 1 km rijden alweer terug want de auto schokte. Bleken ze niet te hebben testgereden, alleen bougies beetje afgedroogd) zijn de bougies vervangen. Maar hij reed nog niet lekker. Ik weer terug. Remblokjes vervangen, nieuwe remschijven, 800+ euro betaald. Ik had meteen gevraagd om de auto goed na te kijken zodat ik ermee op vakantie kon. Een week later krijg ik een lekke band. Wat blijkt : beide achterbanden volledig versleten, eentje was zelfs scheef afgesleten. Ik had hier nooit de weg mee op gemogen. Dat hadden ze 3 maanden geleden bij de APK, en later bij de grote beurt, over het hoofd gezien. Toen ik dit aan ze meldde, en ze zelfs de ANWB monteur aan de telefoon hebben gekregen, reageerden ze totaal ongeïnteresseerd. Geen excuses, niks. Ik ga hier nooit meer terug.

Mireille

5 van de 5 sterren
•17 december 2019

Wij hebben na een lange zoektocht en veel vervelende ervaringen bij Ron een auto gekocht voor onze zoon in najaar 2018. Een oudere auto voor een bepaald niet hoge prijs. De auto zou als een zonnetje lopen, hij verbruikte alleen erg veel olie. De auto zag er prima uit en we werden zeer vakkundig en prettig geholpen. We zijn nu meer dan een jaar verder en alles wat er is gezegd over de auto is waar gebleken: nooit problemen mee gehad alleen vaak olie bijvullen. Dit familiebedrijf komt zijn woord na. We zijn heel blij met deze aankoop!

Nico

2 van de 5 sterren
•11 december 2018

Aygo gekocht.2017 december.nu in onderhoudbij dealer december 2018 apk kleine beurt. Waterpomp vervangen.moesten 2 nieuwe banden op . Raam moest nagekeken worden . Ging niet meer open of dicht. Ruitenwissers vervangen.na een jaar vind ik dat de aflevering dus niet goed is geweestkosten 800. €

M.

5 van de 5 sterren
•31 oktober 2018

dit is een auto garage waar er ook auto s worden verkocht, top service, vriendelijk, goede prijzen, en wat ik zo bijzonder vind; er wordt meegedacht! en niet richting portemonnee maar richting klant, super dus, voor auto reparaties en allerlei!

Nigel

5 van de 5 sterren
•9 april 2017

Ik heb gisteren mijn nieuwe OZ velgen hier gekocht. De velgen en banden (met recente DOT code, dat mag ook genoemd worden) waren binnen een week na bestelling binnen. Bij het ophalen ben ik vriendelijk geholpen, er werd de tijd voor me genomen en ik ben heel tevreden over de service. Ik kan ze zeker aanbevelen.

Bram

5 van de 5 sterren
•6 april 2017

Met mijn vorige auto eenToyota Aygo had ik nogal veel problemen. Zo ook met de deursloten, de Toyota dealer wilde geen garantie meer geven omdat ik al te veel geld voor hun gekost had (dit zeiden ze ook letterlijk) en ik zou per slot 160 euro moeten gaan betalen en nog eens zo'n 80 euro voor een sleutel. Dit vond ik dus veel te veel geld. Toen ben ik naar Autobedrijf Van Hugten Bilthoven gegaan, hier werd ik vakkundig en uiterst aardig geholpen. Bij deze garage was het probleem voor vele malen minder geld opgelost! Dus ik raad iedereen deze garage aan want ze hebben mij wel meer uit de brand geholpen.

Corine

5 van de 5 sterren
•5 april 2017

Al jaren klant bij Van Hugten, een echt familiebedrijf waar ze je goed helpen en van duidelijk advies voorzien. Een prima uitleg over de onderhoudsbeurt en de gemakte extra kosten. Netjes van tevoren geïnformeerd over de extra kosten. een echte aanrader voor iedereen die voor kwaliteit gaat.

Nathalie Westland

1 van de 5 sterren
•31 maart 2017

Ik ben 2 maanden van te voren langs geweest bij de garage om een afspraak te maken voor een APK keuring en dit werd 24 maart want mijn APK verloopt op 31 maart 2017. Ik heb mijn auto gebracht op 24 maart en ik heb de medewerker gevraagd of ze mij wilde bellen als er hoge kosten waren. Ik heb de auto om half 10 gebracht en om 4 uur had ik nog niks gehoord, ik ben toen maar zelfstandig naar de garage gegaan om te kijken of mijn auto klaar was. Ik heb in de ochtend vermeld dat sowieso mijn ruitenwissers vervangen moesten worden. Toen ik weer bij de garage was is mijn auto APK AFGEKEURD! Ik kreeg een offerte van €1.000,- euro en een week later een rekening van mijn APK afkeuring van € 19,95 omdat ik mijn auto niet meer bij hun wilde repareren. Mijn APK was zelfs afgekeurd om mijn ruitenwissers terwijl ik dit gevraagd had om te repareren. Volgens de monteur; we hadden bepaalde onderdelen niet (toen dacht ik: waarom keur je dan mijn auto)? Toen ik 1ste keer kwam om een afspraak te maken heeft hij niet vermeld dat ze eerst voorkeuren, want anders had ik dit al eerder gedaan. Ik heb mijn auto naar een andere garage gebracht en ik heb €500,- hoeven te betalen voor dezelfde onderdelen waarvan 1 onderdeel een paar maanden later gerepareerd kon worden en dit zou mij €50,- kosten, dit betekent € 450,- wat ik niet hoef te betalen, zelfs de offerte die ik kreeg stond niet alles op wat ze wilde repareren! Ik ben nog nooit in mijn leven ZO ERG BEDROGEN, als u dit leest zal ik voor een andere garage kiezen!

Jan

5 van de 5 sterren
•12 maart 2016

Gebruikte auto gekocht (zonder garantie), onderweg naar huis problemen met koelsysteem, door Wegenwacht gecontroleerd en reis vervolgt. Auto laten repareren in plaatselijke garage en rekening mag naar van Hugten. Volgende dag problemen met motormanagement, weer gerepareerd bij plaatselijke garage, rekening mag weer naar van Hugten. Fijne contacten gehad met Ron van Hugten via mail en telefoon. Een aanrader om een auto te kopen! Zeker!