Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

4 beoordelingen

4 van 4 beoordelingen

Joyce

1 van de 5 sterren
•13 februari 2024

Ik ben hier geweest voor een kleine beurt van onze auto. Alles leek goed en ik liep tevreden de deur uit (goede wifi en koffie en zelfs een schappelijke rekening). Maar toen mijn man de volgende dag naar zijn werk reed verschenen er twee grote uitlopers (20cm de stuk) van wat bleek een barst in het zwarte onderste deel van de ruit. Bij navraag bij KIA werd verteld dat de monteur de barst tijdens de beurt ook al had gezien en dat de barst toevallig net tijdens de rit naar huis ineens zover was doorgescheurd. Maar dat ze vergeten waren mij over de barst te vertellen toen ik mijn auto terugkreeg (wat volgens mij wel moet). Wij kregen het advies om de verzekering aan te spreken en er tot die tijd mee verder te rijden. Toen we onze auto bij carglass lieten repareren (€ 150,- eigen risico) gaven zij aan dat de barst waarschijnlijk geen steenslag was en er mogelijk iets is misgegaan bij het vervangen van de ruitenwissers / onderhoud. Eerlijk is eerlijk: ik was er niet bij en ik zal nooit zeker weten wat er precies is gebeurd. Wel geeft het een nare nasmaak. Dat is voor ons een reden is om onze auto elders te laten onderhouden.

Chris

5 van de 5 sterren
•1 oktober 2022

Top geholpen

J

2 van de 5 sterren
•11 oktober 2021

Klacht/vraag gesteld dat alle gegevens uit navigatiesysteem verdwenen zijn na update stonic 2021. Ook de telefoon moest opnieuw ingevoerd worden Ook de rijbaan signalering werkt anders. Daar is niets naar mij toe gemeld van de wijziging. 3 x mail gestuurd nemen nooit contact op, terwijl er staat wij nemen spoedig contact op maar dit duurt al een paar weken.

D.J.

1 van de 5 sterren
•22 maart 2019

Men wil graag een auto verkopen. Beroep op de bovag-garantie is echter een ander verhaal. Veel vijven en zessen. En van garantie op een reparatie wil het bedrijf al helemaal niets weten. Kortom niet kopen en als men toch wil kopen, zorg dan voor een erg goede aankoop keuring. Voor mij was het in ieder geval eens maar nooit meer. Doe hier uw voordeel mee.