Weltevreden 12, 3731AL De bilt
Er is nog geen beschrijving toegevoegd voor dit bedrijf. Mogelijk volgt er later meer informatie.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Super vriendelijk geholpen door de receptie! Netjes op de hoogte gehouden en de auto was eerder klaar dan verwacht. Tot volgend jaar! ????
Onlangs een auto gekocht bij deze Broekhuis vestiging inclusief een afleverpakket ter waarde van 695 euro, maar de communicatie van de afdeling verkoop en de service zijn extreem slecht en ver ondermaats. Met het afleverpakket zou je ''een heel jaar geen omkijken naar de auto hebben'', maar volgens een ander bedrijf kan ik zo niet op vakantie met deze auto (banden zijn bijna op, remlicht kapot, vocht in een lamp, etc.). In de eerste week viel al een x aantal dingen op die een analyse vereisen, een roestplek was niet conform afspraak behandeld, de banden zijn al bijna aan vervanging toe/in zeer slechte staat, roest in een binnen paneel, krakend geluid bij drempels, en veel punten zijn niet genoemd in de omschrijving waaronder het aanwezig zijn van maar 1 sleutel en ga zo maar door. De afdeling verkoop is alles behalve klantgericht, komt iedere keer met bijdehante opmerkingen als ''de auto rijdt toch?'', en de werkplaats kan pas na +- TWEE MAANDEN een afspraak inplannen voor mijn net-gekochte auto en een oplossing voor de genoemde zaken bieden. Als iemand net een auto gekocht heeft met zo'n prijzig afleverpakket, hoor je dit gewoon tijdig af te handelen, punt. Dit bedrijf heeft een keurige uitstraling, wekt een professionele en klantgerichte indruk en heeft tot aan het afleveren en betalen van een flink bedrag voor de auto, een redelijke communicatie geboden, maar na het afleveren zijn bijna al mijn e-mails niet eens meer beantwoord. In mijn optiek is dit een zeer duidelijk geval van ''massa is kassa'' en voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier een auto koop.