Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

1 beoordelingen

1 van 1 beoordelingen

Mvr

1 van de 5 sterren
•24 september 2019

Slechte garage echt heel slecht. Tuurlijk zal de garage goed zijn voor het verkopen van nieuwe auto,s. Maar liefhebbers koop geen gebruikte auto bij Suzuki Bart te Leiden.....deze kunnen beter een andere garage zoeken. De kennis is erg laag en er wordt geen enkel eerlijk advies gegeven ook worden er kosten in rekening gebracht voor werkzaamheden die niet zijn verricht. Mijn aangekochte opel had koelvloeistof problemen en olie lekkage (olie lekkage is verholpen door pakkingen te vervangen) Koelvloeistof problemen waren niet opgelost, er was een scheur in mijn cilinderkop dit werd ''even'' over het hoofd gezien. Hun bevinding was dat het koelvloeistofsysteem niet goed was ontlucht. Kosten €127,45. 2 weken later begint het olielampje te branden en koelvloeistoflampje vliegt na 5 minuten rijden in het rood ook hoor het eruit spuiten. 2 dagen verder weer terug naar garage en kreeg te horen dat er olie lekkage was dit laten repareren kosten €688,75. 5 dagen verder weer terug naar de garage, ze hebben 10 dagen nodig gehad om tot de conclusie te komen dat mijn cilinderkop gescheurd was??. Ook heb ik betaald voor het resetten van storingen maar liefst 2 keer!. Een andere garage waar ik was liet mij zien dat de storingen er nog instaan! (blijkbaar slaat de boordcomputer dit op. Ik vindt het nog steeds bizar dat ik heb betaald voor het resseten van een storing maar liefst 2 keer!! en dit simpelweg niet wordt uitgevoerd. Ook vindt ik de service en kennis erg slecht. Suzuki dealer Bart te Leiden kon geen oplossing voor mijn opel vinden. Inmiddels rijdt mijn auto weer omdat ik hem heb laten maken bij een opel dealer. Omdat de Suzuki dealer Bart te leiden erniet uit kwam, en het probleem van zich af schoof. Inmiddels juridiche stappen aan het nemen voor de kosten die ik gemaakt heb bij de andere opel garage, die het wel kon oplossen.