Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

17 beoordelingen

10 van 17 beoordelingen

E.

4 van de 5 sterren
•5 september 2016

Voor een grote onderhoudsbeurt geboekt bij deze garage welke op loopafstand van thuis is. Bij originele dealer ook prijs opgevraagd; ook bij Euromaster dit gedaan; scheelde bij deze laatste maar liefst €200,=. Dan geen gratis wasbeurt en mobiliteitspas overigens (bij dealer wel); zit ik niet mee. Service is prima; niets op aan te merken. Ook voor volgende beurt kunnen zij weer op mij rekenen. Prima adres voor Ypenburg (Den Haag)!

R.C.

5 van de 5 sterren
•27 mei 2016

Prima service. De heren denken goed mee over de kosten. Zeker een aanrader!

I.

1 van de 5 sterren
•4 mei 2016

Pas op! Aan oplichting grenzende praktijken. Auto met prima werkende airco in de ochtend gebracht voor een folderaktie betreffende aircoservicebeurt en APK. Bijna 6! uur later een eerste telefoontje dat de auto APK is goedgekeurd, maar dat het niet lukt om de leeggetrokken airco te vullen vanwege een vacumeringsprobleem. Volgens de baliemedewerker en monteurs die allemaal hetzelfde (ingestudeerde?) verhaal afdraaien is met 90% zekerheid de condensor lek. Vullen zou een milieudelict betekenen. Op zijn minst opmerkelijk dat 2 man individueel en apart van elkaar het woord 'milieudelict' in de mond nemen. De lekkage zou met een flourtoevoeging te vinden moeten zijn. "Helaas zijn hier voor u wel extra kosten aan verbonden". Schijnbaar zijn milieudelicten milieudelicten totdat de upselling begint. Een seconde of 20 in dit geval... Als zou blijken dat de condensor idd een lekkage zou vertonen zou de reparatie 300 tot 400 en in het ergste geval 500 euro kosten. "Maar u kunt dan nog wel gebruik maken van de aktieprijs hoor, zo coulant willen we graag zijn." Uiteraard 'vriendelijk bedankt maar toch maar niet', voor deze service, de APK afgerekend en vertrokken in een auto met defecte airco. Het blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is. Niet veel later de auto aangeboden bij een aircospecialist. 15 minuten lang geen enkele verstoring in het vacuüm, nergens een lekkage te vinden. De airco werd gevuld met koudemiddel met als standaard toevoeging de flourdetectie. 45 minuten, klaar terwijl u wacht of meekijkt. Dit was mijn allereerste en meteen ook laatste bezoek aan Euromaster ooit. Door schade en schande wordt men wijs. Euromaster Ypenburg heeft zich van zijn slechtste kant laten zien iig voor wat betreft hun aircoservice. De onvermijdelijke vraag dient zich aan of Euromaster Ypenburg op de keper beschouwd een betrouwbare garage is. Voor mij is de conclusie duidelijk: NEE. Uiteraard is het aan een ieder voor zich om zelf de afweging te maken, echter op basis van mijn ervaring adviseer ik weg te blijven bij Euromaster Ypenburg.

F

5 van de 5 sterren
•8 april 2016

Grote urgentie met reparatie. Ondanks dat de agenda vol stond veel begrip van de werkplaats baliemedewerkers. Reparatie werd tussendoor gepland. De kosten werden verlaagd t.o.v. eerder opgegeven kosten. Zeer vriendelijk, serviceverlenend en vakkundig personeel. Aanrader.

R

5 van de 5 sterren
•3 februari 2016

Afspraak voor uitlijnen eerste afgezegd door Euromaster. Was ik niet helemaal blij, zeker omdat de afspraak ruim van te voren was ingepland. Op de dag van de "nieuwe" afspraak was ik zelf onverwachts verhinderd, maar dit werd super opgepakt! Nieuwe afspraak kunnen plannen op een zaterdag. Uitlijnen perfect uitgevoerd! Vriendelijk personeel en goede uitleg. Verzorgde wachtruimte waar men kan meekijken in de werkplaats. Verbeterpuntje: wachttijd bij de receptie, maar dit vond ik niet zo heel erg gezien ik voldoende tijd had. Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit vervelend vinden.

Michel

4 van de 5 sterren
•19 september 2015

Klantvriendelijk, behulpzaam. Ik kom hier wel terug

Gerard

4 van de 5 sterren
•17 september 2015

Ondanks 1 dag uitstel doordat banden van 15 vestigingen verkeerd waren afgeleverd, toch tevreden

Geert

4 van de 5 sterren
•1 juli 2015

Goed geholpen en vriendelijke mensen aan de balie. De prijs niet onnodig opgevoerd.

i

4 van de 5 sterren
•12 juni 2015

top!

Marcel

4 van de 5 sterren
•22 mei 2015

Prima geholpen, er word zeer goed meegedacht!