Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

118 beoordelingen

10 van 118 beoordelingen

-

1 van de 5 sterren
•8 april 2017

Beste mensen, Mijn ervaring met euromaster is behoorlijk slecht. Ik zal jullie vertellen waarom. ik heb telefonische gebelt naar euromaster voor uitlijnen van mij auto en vroeg wat het zou kosten ik kreeg te horen dat het 34,- zal kosten. Nou ik dacht prima dan maak ik wel een afspraak. Eenmaal aangekomen bij euromaster auto uitgelijnd kreeg ik te horen dat ik 55,- moest betalen. Ik vroeg waarom 55,- jij hebt mij telefonische vetelt dat het voor 34,- was. Toen werd er mij veteld van ja nee 34,- is alleen controleren een 55,- is uitlijnen. Ik zei van dat heb jij mij niet zo vetreld. IK VROEG HOEVEEL HET KOST OM MIJN AUTO UITTELIJNEN, en niet controlen. Opdat moment dat ik van ja het zal wel ik betaalt gewoon. Maar daar komt het volgende mij werd er door euromaster vetelt dat het uilijnen goed is gegaan en dat er geen uitwijkingen meer zijn, en dat de auto niet meer naar rechts ging. ik rij richting huis en eerste wat mij opviel dat er nog steeds een uitwijking is (stuurt nog steeds naar rechts). ik kom thuis en besef mij in eens dat ik BEHOORLIJK ben belazerd door EUROMASTER VESTEGING VENLO. Ik bel gelijk klanteservice euromaster en vertel mij verhaal er werd mij vertel ik kan tekefonsiche niks voor je beteken rij maar terug naar euromaster en los het daar maar op. ik kom euromaster aan en verteld mij verhaal. Opeens word die man achter de balie heel boos/pissig en begint met een hoge stem tezeggen dat, dat niet mogelijk is...... hier zei daarna laat we eens eerst de de auto bekijken. medewerker rijd er in en zegt zie je alles is gewoon oke. hij zegt weetje wat laat iemand er anders in rijde, in ja hoor hij merkt het ook meteen op. MAAR UITEINDLIJK IS ER NOG STEEDS GEEN OPLOSSING VOOR MIJN AUTO EN GELD. DUS IN ANDERE WORDEN EUROMASTER VESTEGING VENLO GROOTSTE OPLICHTERS GARAGE VENLO dus mensen pas op... klantvriendelijkheid cijfer 1 oplossing bedenken cijfer 1 wat is er nou wel goed in deze garage helemaal niks HEB DIT NOG NOOIT MEE GEMAAKT!!!!!!!!!

Tim

5 van de 5 sterren
•15 december 2016

Snelle en goede afhandeling

Chrissie

5 van de 5 sterren
•29 augustus 2016

Super snel en vakkundig geholpen.

Math

5 van de 5 sterren
•15 juli 2016

Perfect advies bij de APK. Hier kun je wat mee.

Maria

5 van de 5 sterren
•11 juni 2016

prima service, vriendelijk en goed personeel

Dirk

5 van de 5 sterren
•10 juni 2016

Fantatische service, snel een afspraakdatum en vakbekwame reparatie

Marcello

5 van de 5 sterren
•15 mei 2016

Werd super geholpen. Probleem werd meteen goed gevonden en verholpen! Personeel is erg behulpzaam en heeft veel ervaring.

A.

5 van de 5 sterren
•21 april 2016

Uitstekende service, schone ontvangsthal, kundig personeel, vriendelijke ontvangst, netjes uitleg van de werkzaamheden, kortom een prima garage om uw auto aan toe te vertrouwen.

M

5 van de 5 sterren
•12 april 2016

Zeer snel afspraak kunnen maken. Duidelijke uitleg. Aanvang en beëindiging werkzaamheden tot op de minuut nauwkeurig volgens overleg

Wieke

5 van de 5 sterren
•11 april 2016

Heldere en duidelijke afspraken maken, snelle levering en vriendelijke medewerkers.