Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Ontevreden over de gang van zaken bij Euromaster Zaandam. Ik had een afspraak gemaakt voor nieuwe banden en een uitlijning. Tijdens het uitlijnen bleek dat men de moer van de spoorstang niet los kreeg. In plaats van even de moeite te nemen om de velg te verwijderen en de moer met een tik los te maken, werd mij verteld dat ik de auto naar een garage moest brengen om de bout los te laten maken. Ik dacht prima, laten we niet de moeilijke klant wezen. Omdat ik zelf veel aan mijn auto doe, heb ik het probleem zelf opgelost: auto op de brug, een tik tegen de moer, en het was geregeld. Daarna opnieuw een afspraak gemaakt en de uitlijning laten uitvoeren. Sinds de bandenwissel hoorde ik echter een ratelend geluid rechtsvoor. Dit bleek te komen doordat er iets in de band was achtergebleven, waarschijnlijk een stukje ventiel. Toen ik hiervoor terugging, werd me verteld dat ik weer een afspraak moest maken in plaats van dat het direct werd opgelost. En druk leek het ook niet, sterker nog; er stonden geen auto’s op de brug. Hoeveel werk is het om een band van de velg te halen? Het ging mij niet om de kosten, maar om de service. Toch werd ik met argwaan bevraagd of de banden überhaupt wel bij hen waren vervangen. Gelukkig had ik het factuur nog. De algemene houding bij Euromaster Zaandam komt op mij over als nonchalant en klantonvriendelijk. Er lijkt geen besef te zijn dat klanten ook vrij moeten nemen van hun werk voor een bezoek. Elk bedrijf kan fouten maken, maar het gaat erom hoe je dat oplost. De nieuwe afspraak heb ik geweigerd en ik ben inmiddels ergens anders heen gegaan. Cihan autobanden, werd gelijk geholpen zonder afspraak, en zij hadden het wel echt druk… Nieuwsgierig wat er in band was achtergebleven? Zie foto. Grappig, mijn hobbyauto uit 1997 heeft geen bandensensor.
Wat een onverschillig en a-sociaal personeel werkt hier en dan bedoel ik niet de buitenlandse werknemers maar die 2 kaaskoppen die er werken zeg maar de kale dikke en de tattoo dunne. Zien je niet staan ,groeten niet, staan een beetje verveeld om zich heen te lijken , nemen veel te lange pauzes, kunnen alleen 1 lettergrepige kreten/bevelen uitslaan. Het bedrag wat ik moest betalen was eigenlijk de enige communicatie. Nou ja, een slechte ervaring en kom hier dus niet meer. Misschien de knuppelsop een cursus klantvriendelijkheid sturen.
Niet vriendelijk geholpen. Na vervanging van banden trekt de auto sterk naar links.
Vandaag 20-12-2017 voor de APK keuring bij Euromaster geweest,wat een geweldige ervaring rijker zeg en nog goedkoop ook €20,- maar,nog wel even een leuk fooitje gegeven natuurlijk?.Bedankt allemaal ,voor de snelle service en fijne afhandeling.Koplampen stonden niet goed afgesteld,is gewoon meteen even door de keurmeester goed gezet bedankt daarvoor!!!
Super netjes geholpen vandaag uitlaat zat los netjes gelast dus niet meteen hele uitlaat hoeven kopen. Dank jullie wel mannen uurtje gewacht en blij naar huis
Bij euromaster Zaandam in september 2015 een complete uitlaat laten monteren. Eerst bij kwikfit Zaandam geweest voor prijsopgave, dit was schrikbarend hoog, meer dan €500,- totaal. Naar euromaster Zaandam gereden, ik werd zeer snel geholpen! De prijs bij euromaster was €300,- dus ruim €200 goedkoper dan bij zijn concurrent kwikfit. Dit alles voor dezelfde uitlaat die bij dezelfde leverancier wordt ingekocht. Dus tel uit je winst! Goede snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze euromaster Zaandam ziet mij weer terug als zeer tevreden klant!
uitstekende service
Bandenwissel snel geregeld!
Super vriendelijk personeel geven je ook nog tips mee en erg snelle service terwijl je wacht lekker een bakkie koffie erg goed
supersnel en goed!