Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

5 beoordelingen

5 van 5 beoordelingen

Gregorj

1 van de 5 sterren
•9 juli 2021

Kwik Fit Jan Rebelstraat Amsterdam= Kippendieven (APK AFGEKEURD met oneerlijke argumenten) ....na 10 minuten : Nederlandse werkplaats met ECHTE Nederlandse eigenaar en Werknemers Auto Service Lijnden = APK goedgekeurd in VIER MINUTEN. Wat was er gebeurd? En waarom wilden ze me 420 EUR in rekening brengen? Het achterwiel was het licht geremd door wat vuil. Dus ging ik naar een eerlijke monteur, en in 10 seconden, de eerlijke monteur heeft het vuil verwijderd en het wiel loopt perfect. In de praktijk zouden ze van KwikFit 420 EUR laten stelen. G.

Martijn

5 van de 5 sterren
•4 juni 2019

Geweldig. Vanaf het eerste telefoontje tot de extra service op het einde, precies zoals het moet. Duidelijkheid, service en vakmanschap. Niks meer, niks minder

M

1 van de 5 sterren
•14 juni 2017

Came here to small turn and regular airco service. They called me at 16:58 to tell me that airco does not work. Upon checking regular small turn service report, it was visible that airco status was modified from OK to NOT OK. Either they did not check it first time properly or it was broken during follow up airco service. Of course, asked for clarification, and this is what I got as reply: "With an aircoservice the airco will be filled with the fluid, we fill the airco through a system. When the airco doesn't cool it can have two causes. One: It's empty and need to be filled and two: it's broken. But you can only find out by filling it. So they did as we do in all our centres. The airco can't be broken in this way. When it is filled and the airco still remains hot it's a sign it's not working. The manager has called you to tell you so and you requested not to do anything with it. So they emptied the airco and left it like it was. They never charged you for the filling and they advised you to go to a specialist to get it checked/repaired. So we decline your complaint on this notice." I never instructed them to empty airco as that would be plain crazy, nor had an idea it's broken; have no idea this is the process (not on webpage for sure) to determine it's broken, or would never brought it here. Why would you need to refill and fully empty and give it back to you, to find out whether it's broken? Making it public, so you know what you will be dealing with - as customer has no chance to be right here. Nor do I have a way to know what to hell happened during their service, without bringing it to court.

Nelia

1 van de 5 sterren
•12 januari 2017

Kwam voor APK. Conclusie : afgekeurd. Redenen : ABS-systeem beschadigd/gescheurd/gebroken/lekkage en Remverschil. Kosten : ca. E 720,--. Ik had er geen goed gevoel over en ben naar een ander adres gegaan. Conclusie : Er zit géén ABS op mijn (oude) auto ! De remmen zijn hersteld voor minder dan de helft en de auto is goedgekeurd. Mij zien ze niet meer.

Cor

5 van de 5 sterren
•10 januari 2017

Ik kom al jaren bij Kwikfit voor mijn auto en die van mijn dochter. Altijd een correcte service en vriendelijke medewerkers. Vroeger toen ik in Haarlem woonde kwam ik al bij Kwikfit in de Rozenstraat. Volgens mij was dat de eerste Kwikfit in Nederland. Dat is al zo'n 50 jaar geleden. Dat er mensen zijn die klagen over de dame bij de receptie vind ik schandalig. Deze dame is altijd correct en heel hulpvaardig. vr gr Cor