Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

315 beoordelingen

10 van 315 beoordelingen

Vera

5 van de 5 sterren
•21 januari 2025

Mijn kentekenplaathouder was kapot waardoor mijn kenteken op straat kwam te liggen. Gebeld en kon gelijk langskomen. Omdat de nieuwe kentekenplaathouder voor de Twingo niet op voorraad was hebben ze een kentekenplaathouder van een andere Twingo op onze auto gezet.Dit alles zonder verdere kosten! Kortom, super service.

L.J.

1 van de 5 sterren
•5 juni 2023

Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf alleen maar goede reviews krijgt? Ik heb mijn camper hier laten keuren en uit laten voeren na telefonische afspraak over prijs en dat het lucht, pollen, en oliefilter/olie vervangen zouden worden. Na controle bleek het pollen en het luchtfilter niet vervangen. Bij confrontatie hiermee werd eerst ontkent dat die filters niet vervangen waren, na het zien van filmpjes van het pollenfilter en luchtfilter zijn excuses aangeboden voor pollenfilter en hoorde het luchtfilter er niet bij. Dit lijkt op? Een veiligheidsgordel werd afgekeurd terwijl ik bij alle vorige garages niet er op werd gewezen dat die bijna aan vervanging toe was. Ben benieuwd hoeveel gordels er bij het bedrijf jaarlijks worden vervangen. Van het 3 e remlicht branden nog 3 lampjes van de zes. Oplossing nieuw derde remlicht. Niet oplossing lampjes vervangen. Kosten herstel 650 euro. Ik heb met excuses 50 euro terug gekregen voor het pollenfilter.Mij zie je hier nooit meer terug.

Geer

5 van de 5 sterren
•17 januari 2023

Wij komen daar al tig jaren ,al toen het nog een klein bedrijfje was. Problemen zijn we daar niet tegen gekomen, alleen vriendelijkheid en SERVICE .

Henneke

5 van de 5 sterren
•18 februari 2022

Prima service !

Antwoord van Albert

Goedemiddag Mijnheer Timmermans, Dank voor mooie beoordeling.

Marco

5 van de 5 sterren
•5 november 2021

Superbedrijf, kom er al jaren naar tevredenheid. Ouderwets fijne service.

leo

5 van de 5 sterren
•31 augustus 2021

Wij komen al zo,n 19 jaar bij garage van der winden en altijd naar volle tevredenheid. Ook dit keer weer ondanks een reparatie die we eigenlijk niet verwacht hadden. Een reparatie die deels nog door Renault vergoed wordt, (gelukkig) Ze hadden al contact met Renault opgenomen hiervoor...foto,s gemaakt en konden dus zeggen dat Renault deel van de kosten betaald. Alles netjes uitgelegd, super gemaakt en auto schoon weer terug. Wij zijn niet voor niets al jaren klant hier. Dikke pluim!!

H. R. A.

5 van de 5 sterren
•5 januari 2021

Prettige persoonlijke adviezen vakkundig uitgevoerd

Dimitri

5 van de 5 sterren
•28 oktober 2020

Heel fijn bedrijf factuur volledig volgens prijsopgave.

Daan

5 van de 5 sterren
•28 oktober 2020

Had een accuprobleem, auto gestart met hulp van startkabels en direct naar Garagebedrijf van Winden gereden (zonder afspraak), Er werd direct tijd gemaakt om de accu door te meten, daaruit bleek dat deze "op was" en vervangen diende te worden. Dat werd ook gelijk gedaan. Top, zonder afspraak probleem verholpen!

Antwoord van Albert

Dank voor uw mooie reactie. Met vriendelijke groet, Albert de Roo

J.

5 van de 5 sterren
•27 oktober 2020

Heel fijn bedrijf met vriendelijke mensen, vooraf prijsopgave.