Schrijf beoordelingen
Beheer bedrijfsprofiel/pagina
Vergroot uw zichtbaarheid
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Mijn kentekenplaathouder was kapot waardoor mijn kenteken op straat kwam te liggen. Gebeld en kon gelijk langskomen. Omdat de nieuwe kentekenplaathouder voor de Twingo niet op voorraad was hebben ze een kentekenplaathouder van een andere Twingo op onze auto gezet.Dit alles zonder verdere kosten! Kortom, super service.
Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf alleen maar goede reviews krijgt? Ik heb mijn camper hier laten keuren en uit laten voeren na telefonische afspraak over prijs en dat het lucht, pollen, en oliefilter/olie vervangen zouden worden. Na controle bleek het pollen en het luchtfilter niet vervangen. Bij confrontatie hiermee werd eerst ontkent dat die filters niet vervangen waren, na het zien van filmpjes van het pollenfilter en luchtfilter zijn excuses aangeboden voor pollenfilter en hoorde het luchtfilter er niet bij. Dit lijkt op? Een veiligheidsgordel werd afgekeurd terwijl ik bij alle vorige garages niet er op werd gewezen dat die bijna aan vervanging toe was. Ben benieuwd hoeveel gordels er bij het bedrijf jaarlijks worden vervangen. Van het 3 e remlicht branden nog 3 lampjes van de zes. Oplossing nieuw derde remlicht. Niet oplossing lampjes vervangen. Kosten herstel 650 euro. Ik heb met excuses 50 euro terug gekregen voor het pollenfilter.Mij zie je hier nooit meer terug.
Wij komen daar al tig jaren ,al toen het nog een klein bedrijfje was. Problemen zijn we daar niet tegen gekomen, alleen vriendelijkheid en SERVICE .
Prima service !
Goedemiddag Mijnheer Timmermans, Dank voor mooie beoordeling.
Superbedrijf, kom er al jaren naar tevredenheid. Ouderwets fijne service.
Wij komen al zo,n 19 jaar bij garage van der winden en altijd naar volle tevredenheid. Ook dit keer weer ondanks een reparatie die we eigenlijk niet verwacht hadden. Een reparatie die deels nog door Renault vergoed wordt, (gelukkig) Ze hadden al contact met Renault opgenomen hiervoor...foto,s gemaakt en konden dus zeggen dat Renault deel van de kosten betaald. Alles netjes uitgelegd, super gemaakt en auto schoon weer terug. Wij zijn niet voor niets al jaren klant hier. Dikke pluim!!
Prettige persoonlijke adviezen vakkundig uitgevoerd
Heel fijn bedrijf factuur volledig volgens prijsopgave.
Had een accuprobleem, auto gestart met hulp van startkabels en direct naar Garagebedrijf van Winden gereden (zonder afspraak), Er werd direct tijd gemaakt om de accu door te meten, daaruit bleek dat deze "op was" en vervangen diende te worden. Dat werd ook gelijk gedaan. Top, zonder afspraak probleem verholpen!
Dank voor uw mooie reactie. Met vriendelijke groet, Albert de Roo
Heel fijn bedrijf met vriendelijke mensen, vooraf prijsopgave.