Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

5 beoordelingen

5 van 5 beoordelingen

Bert

1 van de 5 sterren
•21 maart 2024

Gebruikte uitlaat besteld. Die zou volgens Deijne gasdicht zijn. Dat bleek na montage door de garage niet zo te zijn en mijn auto zou dus worden afgekeurd voor de apk. Garage heeft het zelf opgelost met laswerk en een extra onderdeel, zodat de auto toch kon worden goedgekeurd. Daarna oeverloos heen en weer gemaild met Deijne voor uitleg en misschien een beetje compensatie. Maar zoals anderen inmiddels ook al hebben ervaren bij dit bedrijf: Deijne heeft altijd gelijk en ze geven geen krimp. De kwaliteit van mijn garage werd zelfs ter discussie gesteld, terwijl die het probleem juist had opgelost! Kortom, de klant heeft het nakijken. Wat een ondeskundige en klantonvriendelijke prutsers! Ik laat mijn auto nog liever een maand stilstaan dan dat ik hier ooit nog een onderdeel bestel...

Bart

1 van de 5 sterren
•29 maart 2021

Je krijgt garantie , ja zoals het hun uitkomt . Ik heb een motor besteld en deze gaat niet , naar hun gemaild ja als ik de wagen naar hun breng krijg ik garantie , maar de wagen gaat niet dus hoe moet ik deze naar hun brengen ? Op eigen kosten een takelwagen huren voor heen en terug ! Als je dan weet dat de distributietiming al niet juist stond stel ik mij vragen over hun kennis en bekwaamheid. Maar wat je ook zegt zijn geven geen garantie ! Dus mensen koop hier niet ! Want garantie krijg je niet !

Stefan

1 van de 5 sterren
•27 november 2018

Onbeschoft bedrijf! Meerdere malen verzocht om een foto van een onderdeel, foto zou eraan komen, dan weer niet. Telefonisch krijg ik te horen dat ik "logisch moet nadenken" en zelf een foto moet toesturen, wat ik al 2x gedaan heb. Zaken niet op orde. Doe geen zaken met dit bedrijf, een grote asociale bende!

Jan

1 van de 5 sterren
•12 oktober 2017

Hufterige benadering richting klant!! Bel voor een inlaatspruitstuk van een MX5 2.0. Medewerker zegt er één te hebben en vraag foto’s om er zeker te zijn dat hij het juiste type heeft liggen. Reactie die volgde (per mail) was vlot. Helaas moeten ze naar de opticien want wat ze aanbieden (foto van onderdeel van hun zijde) lijkt er niet in de verste verte op. Dus gebeld. Na wat omwegen de betreffende medewerker aan de lijn. Leg uit dat de gestuurde foto’s nooit van een MX5 inlaatspruitstuk kunnen zijn. Kan zelfs aangeven dat het van een 121 1.3 (ford fiesta model is) aangezien ik deze in het verleen geregeld heb vervangen. Krijg een stug antwoord: dit is van een MX5 2.0 en dar moet je het mee doen en anders heb je pech. Ronduit botte benadering met blijk van grote desinteresse voor klant en grote blijk van ernstige gebrek aan product kennis. In het verleden geregeld zaken gedaan met dit bedrijf. Ervaring was goed. Naar het schijnt is de zaak niet meer van Tonny van Deijne en dat is te merken. Als dit de norm is dan absoluut geen zaken mee doen!!

Arno

1 van de 5 sterren
•26 februari 2017

Zoals via email afgesproken ben ik zaterdagmorgen naar Volkel gekomen voor een deurgreep. Voor mij een rit van 100 kilometer. Helaas is dit op een grote teleurstelling uitgelopen. Ten eerste bleek de deurgreep niet klaar te liggen en kon het niet in klantvriendelijkheid grossierende personeel deze mailwisseling niet terugvinden. De twee baliemedewerkers hielden zich bezig met het zo snel mogelijk afwikkelen van de klanten, lastige vragen werden onder het toeziend oog van Jan en Alleman gepareerd met opmerkingen om de schuld hiervan bij de klant te leggen. Ten tweede acht het personeel het mogelijk om vijf klanten tegelijk te helpen aan de balie én tussendoor nog eens drie telefoontjes te beantwoorden. Mijnsinziens gaat dit zeer ten koste van de efficiënte afhandeling van klanten die hun zuur verdiende geld hier WILLEN besteden. Ten derde heb ik een uur staan wachten op een monteur die bereid was de deurgreep uit een auto te halen. Ik moest volgens de baliemedewerker maar geduld hebben, omdat het druk was. De eerste was een verkeerde kleur en het juiste exemplaar was defect. Hierop ben ik direct de winkel uitgelopen, waarvan de medewerkers duidelijk niet gecharmeerd waren. Helaas was dit de eerste en laatste keer dat ik ben afgereisd naar Volkel voor een onderdeel.