Beste Garage

Navigatie

HomeOver onsZoek bedrijfVeelgestelde vragenContactInloggen

Topsteden

Amsterdam
Rotterdam
Utrecht
Den Haag
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Breda
Nijmegen
Haarlem
Arnhem
Amersfoort

© 2025 Beste Garage. All rights reserved.

Privacy PolicyTerms of ServiceCookies
Beste Garage LogoBeste Garage
HomeOver onsContact
Beste Garage
Beste Garage
HomeOver onsContactVeelgestelde vragen
Inloggen

Log hier in en maak een account aan.

Schrijf beoordelingen

Beheer bedrijfsprofiel/pagina

Vergroot uw zichtbaarheid

Inloggen met email
Uitstekend
Goed
Matig
Niet goed
Slecht

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.

Laat een beoordeling achter

6 beoordelingen

6 van 6 beoordelingen

K

5 van de 5 sterren
•15 augustus 2022

Ik koop hier al jaren mijn auto's en laat ze ook onderhouden. Altijd prima en naar tevredenheid verlopen. Andere garages kunnen zich een voorbeeld aannemen. Ik vraag me af of die negatieve reviews wel echt zijn....

T

1 van de 5 sterren
•10 augustus 2022

Zeer slechte service, totaal niet klantvriendelijk of meedenkend, communicatief zwak, onvakkundige indruk. Achterklep van gloednieuwe auto (2 weken) was scheef gemonteerd, geen oplossing geboden. Een auto werd hier nooit zo afgeleverd, dus hadden geen oplossing voor het probleem. Moest maar naar een schadebedrijf gegaan om dit provisorisch op te lossen of naar de dealer die de auto afgeleverd heeft aan de aan de andere kant van het land. Het was niet hun probleem, en uiteindelijk ook nog een rekening van 2, - ontvangen voor het vervangen van een rubberdopje bij een gloednieuwe auto. Belachelijk en beschamend!

H

1 van de 5 sterren
•11 april 2018

Terugroepactie van 5008 SUV laatste model. Verkoop traject verliep vlot en prettig, maar daarna veel problemen: auto had vertraging van 6 maanden in levering ( en mijn eigen auto al verkocht!!), en toen ik gedurende die 6 maanden voor 1 dag een leenauto nodig had moest is een uur wachten voor k geholpen werd. Nu bij de terugroepactie bijna 0,5 uur aan balie staan wachen om even de sleutes af te kunnen geven, terwijl 2 man personeel aanwezig waren maar het duidelijk niet de moeite vonden mij even te vragen wat ik kwam doen!! Mijn vouw miste daardoor haar ziekenhuisafspraak. Ben nu van plan de auto tegen ieder reëel bod te verkopen, maar koper moet dus rekening houden met het feit dat er na 7 maanden geen sprake is van garantie, service en klantvriendelijke dealer. Na de koop kun je gewoon er bij neervallen.

Wiel

1 van de 5 sterren
•21 september 2017

Een aantal jaren geleden een nieuwe peugeot 107 halfautomaat gekocht. 1 maand na garantie startte de auto niet, die 250 meter van Welling stond. Moest de auto maar laten opslepen.....i.p.v. dat een monteur van Welling even kwam kijken...Daarna werd mij door de manager van de servicbalie duidelijk gemaakt dat de robot (regelaar vervangen moest worden). Vrij snel na ongeveer 10.000 km! Kosten zouden rond de € 1500 zijn. Was me te duur. Problemen bleven (ongeveer 1 keer per maand startte de auto niet, maar als de motor na een paar uur is afgekoeld, dan start de auto wel weer). Een 2-tal jaren later toch maar naar Welling gegaan om er een nieuwe regelaar in te zetten. Prijs nu: € 3500!!!! Nooit meer naar deze gasten terug gaan. Slechtste service die ik ooit in mijn rijke leven heb meegemaakt.

Arno

1 van de 5 sterren
•24 mei 2017

Auto gekocht, niet gekregen wat ik gevraagd had verkeerde type ondanks dat ik duidelijk voor een ander type had gevraagd. Willen niets meer weten van hun fout ja ze hebben hun geld binnen en zijn nu niet meer ontvankelijk voor het bieden van een oplossing. Waardeloze firma zou hier nooit meer kopen, hebben geen enkel respect voor hun klanten als je maar betaald en niet verwachten dat je krijgt waarvoor je betaald hebt.

Sjef

4 van de 5 sterren
•12 juni 2015

Alles liep tot van verkoop tot onderhoud. Heb zelf al een paar jaar een bedrijfsauto en word er goed geholpen ook als er problemen waren.