5
5
Ik ben zeer ontevreden over Verweij GlasGarage.
De voorruit van onze auto werd vervangen. Bij het ophalen viel me op dat op de motorkap lijmachtige vlekken zaten. Ook zat een kunststof lijst los. De eerste reactie was dat die vlekken niet door hun kwamen. Onzin, want ik was de auto altijd voordat hij voor reparatie moet. Ze gingen het 'oplossen'. De vlekken hebben ze onzorgvuldig weggehaald. Bij thuiskomst viel me op dat de kap vol met krassen zat van ruw poetsgeweld. Het klemmetje van de kunststof lijst hebben ze even gelijmd. Lekker professioneel. Ik zou een nieuw klemmetje verwachten.
Nog gebeld voor de krassen. Ze boden aan om even te polijsten. Ik heb aangeven dat ik ze dat niet toevertrouw gezien het amateuristische werk dat ze tot nu toe hadden geleverd. Dat begreep mijnheer niet. Niet veel gevoel voor klanten daar.
Zelf moeten oplossen door de kap te polijsten.
Ik zal nooit meer naar dit bedrijf gaan en raad anderen dit bedrijf ook af.
Geplaatst door D. Man
op 14 aug. 2015 13:53
Reactie van autobedrijf:
Geachte heer de Man,
spijtig dat u dit gevoel hier aan over heeft gehouden. Misschien dat het verkeerd bij u over is gekomen maar wij wilde het probleem graag voor u oplossen. We hebben samen om de auto heen gelopen op het moment van afleveren en hebben toen beide niets geconstateerd.
Gezien de vakantiebezetting is het wat drukker dan normaal, excuus daarvoor.
Betreffende het klemmetje had ik ook, zoals vele andere, kunnen liegen en gezegd dat er een nieuwe op was gegaan. Echter hebben wij deze specifieke klem niet op voorraad en heft de klem alleen als functie om het afdekplaatje op zijn plek te houden. Wij kunnen als u dat wilt altijd nog een nieuwe klem bestellen.
Als compensatie zou ik alsnog aan willen bieden om de auto geheel, goed schoon te maken en alsnog het plekje even te polijsten.
Met vriendelijke groet Marco