Schrijf beoordelingen
Beheer bedrijfsprofiel/pagina
Vergroot uw zichtbaarheid
Seggelant-Oost 8, 3237MH Brielle
Auto Van der Burgh staat garant voor klantvriendelijkheid, vertrouwen en service. Wij doen er alles aan om deze kernbegrippen in stand te houden.
Ons bedrijf is al meer dan 26 jaar Official Ford Dealer voor de Hoekschewaard en sinds 2004 ook de Ford Dealer voor Voorne en Putten. In onze vestiging aan Seggelant-Oost 8 te Brielle zijn alle diensten onder één dak samengebracht en worden innoverende concepten gehanteerd en doorgevoerd. Uiteraard profiteren onze andere vestigingen in Maasdam, Oud-Beijerland en Spijkenisse van deze synergie, waar uiteindelijk de klant ook weer van mee kan profiteren.Ons bedrijf is vooral de laatste tien jaar van een automobielbedrijf ontwikkeld tot een professionele en veelzijdige dienstverlener in de mobiliteit. Zowel voor het bedrijfsleven als voor de particuliere klant willen wij een volwaardige partner in mobiliteit zijn, een partner die zich onderscheidt in kwaliteit en klantvriendelijkheid.Steeds weer is het voor ons een uitdaging om tegemoet te komen aan de wensen die u als klant heeft. Ik wens u veel plezier op onze site en wellicht tot ziens in de vestiging Brielle of in één van onze andere vestigingen. Niemand kent uw Ford beter dan de Ford dealer. Bij ons bent u aan het juiste adres om uw Ford in topconditie te houden. Of het nu gaat om schadeherstel, onderhoud of pech langs de weg. En heeft u tijdelijk een Ford nodig, om te verhuizen of voor een dagje weg? Ook dan staan we met de beste service voor u klaar.
Nog geen dienstinformatie beschikbaar. Als het bedrijf deze deelt, zal dit hier worden bijgewerkt.
Deel uw ervaring met anderen. Uw mening helpt anderen om een betere keuze te maken.
Je wordt niet serieus genomen als klant. Ik ben uiteindelijk maar overgestapt naar een andere ford dealer na meerdere teleurstellingen veroorzaakt door vd Burgh Brielle. Een kenmerkende nare eigenschap van het team is dat ze niet terug bellen. Na mijn zoveelste slechte ervaring met vd Burgh heb ik via telefoon , en whats app aangegeven dat ik een andere garage ging zoeken. Dit werd ter kennisgeving aangenomen. Geen vraag of er nog wat kon worden gedaan, of verklaring waarom ik 2 maanden op een werkplaats afspraak moest wachten. Niets... Ik ben dus overgestapt naar een andere ford dealer en deze kon binnen 4 dagen een afspraak maken, onderdelen bestellen en mijn auto repareren, zonder gedoe. Wat een verademing, zo kan het dus ook. Mijn advies aan het team van ford vd burgh brielle is : ga met elkaar in beraad hoe dit anders kan want dit kost jullie klanten.
Heel snel een andere Ford dealer zoeken. Vreemd verhaal er staat hier ook al een auto die weken stil staat met de zelfde foutcode, zou maar ergens anders gaan kijken., we hebben maar 1 EV monteur. Nou zal wel een hele goede zijn.
Komen totaal de afspraken niet na. Weten niet wat iemand terugbellen betekent terwijl ze dat zelf aangeven. En dit niet ene keer, maar veelvuldige keren. Overal moet jezelf achteraan. Communiceren niet met de eigen garage en niet met de klant.. Blijf er weg beste mensen!!
Volgens de Nederlands wet moet je je kapotte koplamp direct vervangen als deze kapot is. Als de politie je staande houd moet dit ter plekken gedaan worden. Dit gaat helaas niet bij een ford Mondeo. Daarom naar de garage gegaan om deze te laten vervangen. In de verwachting dat dit iets meer zou kosten dan dat ik het zelf zou doen. Bij afrekenen bleek hier een prijs van €200 mee gemoeid te zijn. Dit is niet van te voren overlegd, en is niet in verhouden naar wat er kapot is. Ik vind het belachelijk en had voor dat geld een onderhoudsbeurt bij een goedkope garage kunnen laten doen. Ik kom hier nooit meer
Altijd goede service. Garantie = Garantie heel duidelijk. Auto elders gekocht, maar gun deze garage de servicebeurten