vergelijk, kies en maak een afspraak

8 reviews geplaatst

Review dit bedrijf!

5 5
Graag willen wij reageren op de slechte review van De Heer R. ter Haar uit Grootebroek.Deze meneer heeft de auto inderdaad bij ons gekocht en heeft er voor gekozen om voor 1.000 euro geen garantie en onderhoud te nemen. Enige tijd later kwam hij terug omdat dat de auto olie zou verbruiken. We hebben de auto bekeken en beoordeeld en gezegd dat we een olie meting gingen doen zodat we dan een bevestiging hebben van het daadwerkelijke olie verbruik.Helaas is hij hier niet op in gegaan. Daarna is hij bij ons gekomen om de auto in te ruilen omdat hij aangaf dat zijn vrouw de auto niet beviel. we zijn er toen samen uitgekomen, hebben zelf na de aflevering nog een afspraak gemaakt om de auto te poetsen. Toen de meneer de auto bracht vroeg hij of de banden gebalanceerd konden worden en dat hebben wij ook gratis gedaan. Er is toen geen enkel negatief woord gevallen over de gehele zaak. Het verbaast ons dan ook echter dat hij deze review op jullie site geplaats heeft. Jammer dat hij ons niet in de gelegen gesteld heeft zijn ongenoegen te bespreken. Autobedrijf Ard Butter
Geplaatst door op 14 apr. 2022 8:35
5 5
2 maanden één Citroën DS3 kenteken 33-RRH-3
Op 25-01-22 heb ik bij dit bedrijf Ard Butter een Citroën DS3 gekocht met het kenteken 33-RRH-3 voor €6899 euro een zeer knappe auto.
Dus ging ik een proefrit maken met deze auto en tijdens mijn proefrit even gestopt bij een garage bedrijf wat ik goed ken om een snelle check uit te voeren, auto zag er goed uit op het eerste gezicht.
Dus heb ik de auto gekocht zonder garantie, dit scheelde €1000 euro.
Echter na een 6 weken gereden te hebben zat de achterkant van de auto vol met zwarte spetters, nu hadden we een paar weken slecht weer gehad dus dacht ik opspattend vuil waarschijnlijk.
Maar toch even het olie pijl meten, en jawel bijvullen.
Gek want voor de koop tijdens de snelle check zat het niveau nog iets te vol, met zeer schone olie.
Maar goed verder rijden en in de gaten houden, en jawel weer de auto zwart aan de achterkant niet vet maar roet.
Dus terug naar Ard Butter en dit probleem voorgelegd, zo vriendelijk als ze eerst waren dat was er niet meer bij.
Het was, niet waar dat de auto olie gebruikt en dat ik me dat maar inbeelden, en dat ik eerst maar eens een beurt moest geven aan de auto.
Dus dat heb ik laten doen, bij een goed garage bedrijf, dure olie in de auto gedaan Mobil 1, 5W30 en tevens een motor reiniging.
Wat meteen opviel tijdens die beurt was dat het olie filter zo schoon was, dus hij had waarschijnlijk net een beurt gehad.
Maar goed streepje op de pijlstok gezet tot hoe ver de olie gevuld was, en weer rijden.
Na 700 kilometer jawel pijlstok weer op de helft van niveau, dus weer terug naar Ard Butter.
Met een goed aanbod als ik de auto nou inruilde en een goede prijs kreeg voor die Citroën op een veel jongere Kia Rio, en daar dan geld bij zou leggen.
Echter kreeg ik niet meer terug dan €5500 na twee maanden voor die Citroën en moest ik alsnog €6500 euro bijleggen op die Kia Rio. Ik zat vast met onderhandelen, dus mijn verlies genomen.
Maar nu komt het ergste, de Citroën DS3 met het kenteken 33-RRH-3 stond de volgende dag alweer op zijn site voor €6700 euro zonder garantie en met garantie €1000 euro duurder. En jawel ook alweer verkocht, dat deed toch wel wat pijn.
Ik zal niet zeggen dat het een bedrijf is wat slechte auto’s verkoopt, maar mij zal hij nooit meer terugzien. En zal dit bedrijf ook zeker niet aanbevelen als een goed bedrijf. Jammer want ik had al eerder auto’s gekocht bij dit bedrijf en dit zijn zeer goede auto’s geweest.
Geplaatst door op 13 apr. 2022 15:41
5 5
Audi Q3 gekocht bij Ard en Audi A5 ingeruild. Super service, nette prijzen en zeer gastvrij! Alles binnen een paar uur geregeld! Het kopen van een auto doe je natuurlijk niet dagelijks dus de begeleiding van mevr Butter was hierin super! Helder advies ontvangen over komend onderhoud en het service plan. TOP!
Geplaatst door op 11 jan. 2022 16:08
5 5
Zeer goede ervaring met het kopen van mijn auto bij Butter. Verkoper Ramon heeft me vriendelijk en uiterst correct geholpen, de afleverbeurt is volgens afspraak uitgevoerd en levering op het afgesproken tijdstip. Een plus voor de klantvriendelijkheid en service!
Geplaatst door op 2 mei 2021 19:58
5 5
Leuke prijzen op de website en diverse autosites. Je denkt: "wow wat een mooie prijs, daar wil ik wel even naar gaan kijken". Maar dan, de prijs (vb zoals op de site staat) -> De prijs zonder BOVAG garantie en zonder groot onderhoud : € 7.999,-. De prijs inclusief 6 maanden BOVAG garantie en onderhoudspakket is : € 9.499,- Dat betekend dat er nog € 1500,00 bij de prijs komt!!! Ongelooflijk! Daar kan je bij de gemiddelde garage 3 auto's rijklaar voor laten maken met 6 maanden BOVAG en een poetsbeurt. Het word nog gekker. Onder de prijs staat dit: Tegen een meerprijs van € 499,- kunnen wij deze mooie auto leveren inclusief groot onderhoud, aircoservice, poetsbeurt en nieuwe APK ! Dus er komt geen € 1500,00 bij, maar € 2000,00. Daar kan je bij de gemiddelde garage 4 auto's rijklaar voor laten maken met 6 maanden BOVAG en een poetsbeurt!!!! Wat een lokkertjes die prijzen. En aan de reacties te zien, zijn ze er geen eens vriendelijk. Schandalig deze prijzen.
Geplaatst door op 9 apr. 2021 9:36
5 5
Mijn dochter was op zoek naar een Ford Fiesta St line.
Ik heb hierover met de verkoper van Ard Butter auto’s een telefoongesprek gevoerd omdat wij 150km moesten rijden. Er werd mij belooft een nieuwe auto aan te treffen met 15000km. Maar verder echt nieuw.
2 dagen later heb ik weer contact opgenomen nu om de auto te gaan kijken en te kopen. Weer dezelfde meneer gesproken heel vriendelijk zij hij wij wassen hem en zetten hem vast klaar voor een proefrit.
Na 1,5uur enthousiasme in de auto kwamen we aan bij de auto en hij stond daar te blinken.
Voordat de verkoper bij ons was liepen wij een rondje om de auto. Wat een desillusie de auto had achterschade en de 2 velgen voor waren zwaar beschadigd. Helemaal geen nieuwe of zo goed als nieuwe auto met 15000km.
De verkoper kwam inmiddels naar buiten en stelde zich netjes voor. Ik confronteerde hem met onze bevindingen en uitte onze teleurstelling. Hij deed alsof zijn neus bloedde en wist van niks maar bij navraag bij de eigenaar kwam de aap uit de mouw hij had de auto zo ingekocht. Zij hebben de auto inmiddels 1 maand in hun bezit en de verkoper weet het niet eens, zijn naam is haas en ik ben gekke Henkie.
Om de schade te herstellen moesten wij rekenen op €200. niet dat zij dat zouden doen maar wij moesten dit zelf regelen. Plaatwerk aan het achterscherm bumper repareren en deze delen opnieuw spuiten voor 200€. Ik schatte het zelf laag in maar kwam zeker op 700€.
Of we toch een proefrit wilde maken, maar daar hebben we voor bedankt en zijn teleurgesteld naar huis terug gegaan. De verkoper bleef vriendelijk en wilde zelfs de benzine vergoeden. Wij hadden wederom pech geen cash geld maar hij zou af tanken. Wij hadden op de heenreis bij Utrecht de tank nog volgegooid. Thuis aangekomen direct doorgereden naar de Ford dealer en daar dezelfde auto gekocht ietsjes duurder maar wel een eerlijk bedrijf met een eerlijk verhaal bij de auto, met een gratis een service pakket ter waarde van 500€ en verlengde Ford garantie.
Geplaatst door op 11 okt. 2019 9:15
5 5
Geen ervaring met het kopen van een occasion, want tot zo ver kwam het niet.

De verkopers worden onvriendelijk en grof op het moment dat je het over de prijs wil hebben, en waren niet bereid om ook maar iets van de prijs af te doen.

We hoefden het uiteindelijk niet eens te zijn met de verkoopprijs, maar de verkoper liet meteen duidelijk blijken er nog geen 50 euro van de prijs af te willen doen. Ook deed hij geen enkele moeite om te kijken/berekenen wat wel de mogelijkheden waren van de desbetreffende occasion wat ik bij andere bedrijven wel zie.

Ik heb er 3x naar gevraagd en ben ook telkens omhoog gegaan met mijn prijs, maar bij elke poging werd de verkoper onvriendelijker en vijandiger.
Geplaatst door op 11 okt. 2015 8:41
5 5
Nog nooit zo onbeschoft behandelt als bij deze dealer. We zijn 140km gereden om een auto te kopen. Met grote overtuiging wouden we deze auto kopen. Eenmaal aangekomen begon de dealer ons uit te leggen dat het toch wel lastig was om een testrit te maken en of we niet liever met een andere auto een testrit wouden maken. Uitgelegd dat we specifiek voor deze kwamen, mochten we uiteindelijk de testrit maken. Tevreden teruggekomen gaven we aan dat we de auto wouden kopen maar we wouden nog over de prijs onderhandelen. Toen begon het onbeschofte gedrag echt. De verkoper bleef benadrukken hoeveel moeite hij moest doen voor de testrit, dat dit niet kon en allerlei zeer vervelende opmerkingen. We zouden zelfs de vraagprijs betaalt hebben, zo graag wouden we deze auto maar we voelden ons zo geschoffeerd dat we snel weggerend zijn uit de zaak en zelfs toen werden we nageroepen door de verkoper. Te bizar voor woorden!
Geplaatst door op 1 mei 2015 16:28

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 8 reviews
. (3 positiefen5 negatief