1 van de 2
Ik heb mijn auto ter reparatie aangeboden bij deze garage en heb verteld wat er mis is met mijn auto, namelijk motor valt uit tijdens het rijden en ik heb de foutcode P0335 doorgegeven (krukassensor defect) en ook APK. De ban waren "versleten" en door mij was ook gevraagd koppakking kleppendeksel te vervangen. De afgesproken tijd dat de auto klaar zou zijn is niet gehaald, bijna sluitingstijd werd ik gebeld met de mededeling dat mijn auto pas de volgende dag 12 uur klaar zou zijn. De volgende dag haalde ik mijn auto op en moest € 1.068,18 aftikken. Bij de APK, had ik al € 79,80 betaald, waarvan € 30 uitlezen/wissen. Echter onder het rijden, sloeg de motor weer af, dus ik weer naar de garage, daar werd mij verteld, dat zij na de reparatie proef hebben gereden en de motor sloeg niet af dus auto was goed, niet dus! Mijn auto was ook in eerste instantie APK niet goed gekeurd vanwege de banden en "overmatige olie lekkage". Ik zag op mijn dashcam, dat de motorkap werd geopend en ik zag een medewerker naar achter lopen in de garage en kwam met een gele jerrycan terug en begon zonder iets open te draaien als je voor de auto staat links op de motor te schenken, ik kan de opnames laten zien. Deze garage doet niet wat de klant wil, maar wat zij zelf willen, als ik zeg dat de krukassensor defect is, omdat ik zelf de meting had gedaan en ik geef hen notabene de code dan vervang je het onderdeel en ga niet zelf dingen bedenken want daar betaal ik niet voor. Uiteraard ga ik met mijn rechtsbijstand kijken wat wij hier aan kunnen doen. Ik moet er niet aan denken, dat ik de snelweg op was gegaan en bij het inhalen de motor afslaat! Deze garage heeft voor mij een nieuwe naam namelijk geen Gopal maar (Gopai) vertaald vanuit het Surinaams "Ga betalen".
Geplaatst door A. Pinas
op 11 feb. 2023 2:14