vergelijk, kies en maak een afspraak

4 reviews geplaatst

Review dit bedrijf!

5 5
Vlotte en persoonlijke behandeling. Ik werd netjes gebeld voor het meerwerk en de factuur was zelfs wat lager dan de opgegeven prijs!
Daarnaast is het mooi dat je kunt kiezen tussen een goedkope en een luxe leenauto. Fijne garage!
Geplaatst door op 22 mei 2013 18:05
5 5
goede service en heldere communicatie!
Geplaatst door op 21 mei 2013 20:22
5 5
Ik kom al jaren bij Schouten en dit doe je niet als het niet bevalt.
Ze bellen altijd als er iets is of als de kosten hoger uitvallen dan verwacht.
Indien er een spoedreperatie nodig zijn ze snel en kan je altijd een leenauto krijgen.
Geplaatst door op 21 mei 2013 15:25
5 5
Service en klantgerichtheid waren goed tot de koop was gesloten en de auto na 4 maanden problemen begon te geven. 7 maanden ellende later (waarin de auto 6x werd teruggebracht en ons werd bezworen dat de auto goed was) hebben we -nadat een onafhankelijk bedrijf ook weer bevestigde dat wij in ons recht stonden- de koop kunnen ontbinden. Hierbij trok de eigenaar ons het vel over de oren en hebben we 10% van het aankoopbedrag (1500,- euro) moeten betalen om de rest terug te krijgen. We waren bereid een gebruikersvergoeding te betalen op basis van de ANWB koerslijst, maar de eigenaar bleef maar herhalen hoeveel verlies hij dan wel niet zou hebben (!)

De garage heeft 6,5 maanden gezocht naar het probleem, maar het niet gevonden. uiteindelijk heeft een specialist het probleem binnen twee dagen gevonden(!)
Mails werden vrijwel nooit beantwoord en naarmate de schade voor het autobedrijf groter werd, kregen we steeds minder service. we werden paranoide genoemd en er werd beweerd dat dergelijke bijgeluiden"bij de auto hoorden".

We zijn nu dus 1500 euro kwijt voor 5,5 maand rijden en 7 maanden van leugens, stress en ellende.

Voor ons nooit meer garage Schouten!
Geplaatst door op 14 mei 2013 20:33
Reactie van autobedrijf: Graag willen we de volgende opmerkingen maken over de review van de heer Wind. De heer Wind geeft aan dat hij 7 maanden ellende heeft gehad. Het klopt dat wij 7 maanden aan het zoeken en onderdelen aan het vervangen zijn geweest. Dit hebben we overigens iedere keer in goed overleg gedaan. De heer Wind heeft ook iedere keer een leenauto van ons gehad die hij gratis heeft kunnen berijden. We hebben ook geprobeerd om iedere keer een vergelijkbare leenauto in te zetten omdat zij een trailer moesten trekken. Als extra service brachten wij de leenauto en haalden wij de Saab ook op bij de klant aan huis. We hebben de Saab bij diverse specialisten gehad, wanneer wij de Saab bij de heer Wind weer terugbrachten waren zowel de specialist als wij ook van mening dat de Saab weer goed was. Doordat er diverse klachten ook doorelkaar heenliepen en wij het niet goed konden oplossen, wou de klant de koop ontbinden. Wij wilden de Saab nog steeds repareren maar de klant gaf aan dat ze van de koop af wilden. We hebben toen een bedrag afgesproken waar zowel wij als de heer Wind het mee eens was. We hadden ook afgesproken dat de heer Wind op deze manier van alle aansprakelijkheid naar ons toe zou afzien. Wij hadden dit bedrag afgesproken omdat de heer Wind ook bijna 15.000km met de Saab wel probleemloos heeft gereden. Dat een specialist het probleem in 2 dagen heeft gevonden is absoluut niet waar want het probleem zit er nog steeds in. Kortom dat de heer Wind niet blij is hoe alles verlopen is kunnen wij ons voorstellen. Maar wij hebben wel het uiterste gedaan om het probleem op te lossen. En de heer Wind heeft er ook voor getekend dat met de terugkoop van de Saab alles opgelost was.

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 4 reviews
. (3 positiefen1 negatief