5
5
Volgens de monteur was er duidelijk iets mis met de startmotor. Dat zou gemaakt kunnen worden, uiteraard. Zo’n 400 euro.
De ANWB gebeld, want ik wist 100% zeker dat het een kabeltje was. De ANWB kwam op de stoep van de garage om mij auto te onderzoeken ... en het was inderdaad een kabeltje welke een beetje los zat. Monteur heeft het kabeltje een beetje bij elkaar geknepen en het werkte weer. Nu meer dan 1 jaar verder (bijna 2 jaar) en het werkt nog steeds prima.
Jammer, want deze garage had eerder aangegeven het kabeltje helemaal vernieuwd te hebben en het echt niet daaraan lag (waarom dan vervangen?).
De ANWB monteur heeft dit precies voor de deur van de garage voor mij gemaakt. Wat een blamage! Het personeel zei dat het nog steeds aan de startmotor ligt en dat ik een week later weer bij ze zou komen. Ik ben van garage geswitcht en heb de startmotor na laten kijken. De monteur van de nieuwe garage snapte niet waarom, want er was niks mis met dit onderdeel. Kabeltje was inderdaad een beetje bij elkaar geknepen, maar dat hield prima in stand. Hij vond het zo een grappig verhaal dat ik niks hoefde te betalen. Dat is pas service.
Geplaatst door M. vd Steen
op 20 okt. 2020 10:01