5
5
Voor verhuur en simpele reparatie zijn ze goed, maar als je ze aanspreekt op een probleem daags na een beurt, Reageren ze ronduit vervelend (althans 1 van de eigenaren) . Zijn bereid ernaar te kijken en als de auto dan openligt, word je geconfronteerd met zeer hoge kosten (bijna gijzeling van je auto). Vaak heb ik herhaald dat ik het vreemd vind dat een probleem zich aandient direct na een beurt en dat zij niet hun verantwoordelijkheid nemen. Tijdens de maand durende reparatie (Ja ik was mijn auto bijna 1 maand kwijt) geen enkele suggestie van hun kant, afspraken worden niet nagekomen en zelfs als je binnenkomt (17:25 uur) en (een van) eigenaar is met een collega in gesprek over het hebben vrije dagen, neemt hij niet de moeite om je "normaal" te woord te staan, ik kreeg de opmerking, ja ik had je echt wel voor half zes gebeld. Waarschijnlijk technisch goed onderlegt, maar absoluut onbetrouwbaar in zijn uit- en afspraken, waardoor ik geen vertrouwen heb in hem, de auto en de uitgevoerde reparatie. Behalve de rekening(en) van bijna 2000 euro wordt er geen moment gedacht over de kosten die de klant zelf heeft.
Geplaatst door R. van Ameijde
op 25 jul. 2018 9:43