5
5
Ze hebben bij de wasstraat tijdens de voorbehandeling velgenreiniger op m’n lak gespoten, waarna deze is gaan invreten met lakschade als gevolg. Ga je met deze klacht terug dan ga je pas echt kennismaken met de ‘heren’ van Idenburg Car Solutions. Consequent wordt door iedereen met een Idenbug-shirt aan elk argument afgedaan met: “uitgesloten”, “onmogelijk”, “wij doen zoveel auto’s per jaar, dit komt nooit voor” en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je hebt daar dus ook geen gesprek met 1 persoon maar iedereen in de werkplaats gaat zich ermee bemoeien en geeft z’n mening. Uiteraard vallen ze elkaar niet af. Allemaal in koor: “dit kan nooit hier door de wasstraat zijn gekomen” Je moet je argumenten dus een paar keer herhalen en weer begint dan het wel en niet verhaal. Op de 1 of andere manier mij als klant van meer dan 5 jaar ergens in tegemoetkomen of meedenken is totaal geen sprake. Letterlijk was het antwoord: “hier gaan wij niks aan doen”. En dan te weten dat ze alle middelen en kennis in huis hebben om enige coulance te bieden en i.i.g. aan te bieden om een poging te wagen om de schade te herstellen. Vergeet het maar. Zelfs in het begin is een “Goh, meneer hoe dan ook vervelend voor u” o.i.d. niet te horen. Sterker nog: men schuift simpelweg de roldeur omhoog en verzoekt of je wilt vertrekken als je je stem verheft en wat emotie laat zien. (ja ik was boos). Hr. Idenburg: U had beter een foto kunnen nemen van de schade en die bekijken dan van mijn kenteken. Hieronder staan er een paar. Wat een slechte klantbehandeling en beschamende service. Ik had dit niet verwacht van een bedrijf dat beweert zich juist te onderscheiden in service en als slogan heeft: Wat mooi is moet mooi blijven. In de kou laten ze je staan! Hoe kan je je vergissen.
Geplaatst door F. Roggeveld
op 15 jun. 2023 7:26
Reactie van autobedrijf:
Geachte heer Roggeveld, Dank u wel voor uw reactie. Wij luisteren graag naar alle opmerkingen van onze klanten, goed en minder goed, zodat we daarvan kunnen leren. Ondanks wat wij bij Idenburg Car Solutios een andere interpretatie van de gebeurtenissen hebben dan u, vinden we het nog steeds heel vervelend dat uw het gevoel heeft niet correct behandeld te zijn. Zoals u aangeeft hebben meerdere (twee) mensen van Idenburg Car Solutions destijds overlegd of de vermeende schade aan uw auto op enig moment of enige manier veroorzaakt kan zijn door de behandeling in de wasstraat 3 maanden geleden. Hoe zeer we ook hebben gebrainstormd en overlegd, het is wat ons betreft echt niet mogelijk. Als u nog een keertje bij ons langs wilt komen dan krijgt u, onder het genot van een kopje koffie, een gedetailleerde uitleg en demonstratie hoe onze wasstraat werkt, hoe we de kwaliteit garanderen en hoe de vermeende schade aan uw auto hierdoor echt en oprecht niet heeft kunnen ontstaan. Wij handelen altijd met de grootst mogelijke zorg voor de auto’s van onze klanten. Wat mooi is moet inderdaad mooi blijven. Daar staan wij voor en de vele positieve reviews op deze en andere websites zijn daar getuigen van. Vriendelijke groet, Idenburg Car Solutions