vergelijk, kies en maak een afspraak

1 review geplaatst

Review dit bedrijf!

5 5
In de ochtend mijn auto weg gebracht bij de Kwik Fit in Nijmegen op de Marialaan 100 in Nijmegen. De auto moest APK gekeurd worden.

Normaal ga ik nooit naar Kwik-Fit maar omdat ik een bon had via Allsecur (Kwikfit Wintercheck Plus twv € 40,-) dacht ik dit tegelijk mee te nemen. Er staat letterlijk op de waardebon: "Vloeistoffen zoals motorolie, koelvloeistof, ruitenspoeiervloeistof en remvloeistof worden GRATIS bijgevuld" Op andere zaken wordt de auto gecheckt.

De auto werd afgekeurd op een lampje van het nummerbord (niet vervangen) en een rugleuning van de stoel die los zou zitten. Ik vond dat vreemd omdat ik de auto vanmorgen zelf naar Kwik-Fit had gereden en toen niets had gemerkt.

Bij Kwik-Fit aangekomen, zag ik na een korte check dat geen van de vloeistoffen was bijgevuld. Dus gewoon helemaal niets..!!

Ik ben toen weer naar binnen gegaan en de (oudere) man achter balie had er geen verklaring voor. Hij zei dat ze dit eigenlijk nooit deden. Hij zei letterlijk: "Remvloeistof bijvullen doen we sowieso nooit met die bon, dat is zo'n kriem." Sorry hoor, maar wat is dit voor een onbeschofte abnormale reactie? Die bon is € 40,- euro waard die ik dus betaal in de vorm van een bon. Is dat hoe men omgaat met een klant?

Vervolgens stap ik verbaasd in de auto en merk dat de complete rugleuning is afgebroken, de stoel heelt compleet naar rechts. Er is gewoon niet normaal meer te rijden met de auto.

Dus ik loop inmiddels behoorlijk kwaad de zaak weer in..
Vervolgens wordt door deze man doodleuk beweert dat dit al was en dat ik er van zou balen dat de auto niet goedgekeurd was.

Dits is echt gelogen! Omdat ik nog nooit iets van die stoel heb gemerkt en inmiddels al 2 jaar in de auto rijd. Zoiets zou me meteen zijn opgevallen en dan had ik het ook laten maken.

Het probleem was dat de zaak vervolgens dichtgaat (17:30u), ze niet met een oplossing komen, terwijl dit zeker moet zijn ontstaan tijdens de tijd in de garage. De man zegt letterlijk als ik aangeef dat ik niet in de auto naar huis kan rijden met een kapotte rugleuning: 'Dan laat je 'm toch lekker staan."

Ik vind het echt ONGELOFELIJK hoe deze meneer met een klant omgaat. Zo onbeschoft en klant onvriendelijk heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Ik ben dus met een kapotte rugleuning naar huis gereden, geen van de vloeistoffen zijn bijgevuld waar ik dus wel de bon van €40 euro voor had en ik ben de APK kosten van deze waardeloze kering en wintercheck kwijt.

WAARDELOOS!!
Geplaatst door op 4 dec. 2015 18:37

Review dit bedrijf!

1 review
. (0 positiefen1 negatief